Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds..2e ok, milt verwijderd..
En ik zit al de hele tijd te denken, zouden haar baasjes haar geen eten mogen geven, misschien eet ze liever niet in de kooi. Of smeer wat sterkruikend spul, leverworst, kaas op haar eten of iets anders waar ze gek op is.
In ieder geval Bonnie jij bent me er ééntje! ..........kom op meisje eten kan jij ook best wel.
In ieder geval Bonnie jij bent me er ééntje! ..........kom op meisje eten kan jij ook best wel.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds..2e ok, milt verwijderd..
super zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maare...ik zou uitkijken met bv roomboter....ze is nu niet veel meer gewend en dan is dat niet handig
maare...ik zou uitkijken met bv roomboter....ze is nu niet veel meer gewend en dan is dat niet handig
YESYESYES!!!
Wat een onwijs goed nieuws........Alemaaleen spontaan rondedansje doen.
Ik kan me je blijdschap en emotie zo goed voorstellen.
Geniet van het (voorzichtige) weerzien straks, geef haar een extra zachte BP-knuffel, veel, veel liefde, knuffels, kroelsels enz enz. geven, en voor jullie veel sterkte straks, zal best wel even moeilijk zijn.
Die Bonnepon heeft het tot zover toch maar mooi geflikt......stoere, stoere dame!
Gr. Jose
Edit: ik zou iets proberen wat heel licht verteerbaar is, bv gemalen kipfilet ofzo.....desnoods gemalen pens
Wat een onwijs goed nieuws........Alemaaleen spontaan rondedansje doen.
Ik kan me je blijdschap en emotie zo goed voorstellen.
Geniet van het (voorzichtige) weerzien straks, geef haar een extra zachte BP-knuffel, veel, veel liefde, knuffels, kroelsels enz enz. geven, en voor jullie veel sterkte straks, zal best wel even moeilijk zijn.
Die Bonnepon heeft het tot zover toch maar mooi geflikt......stoere, stoere dame!
Gr. Jose
Edit: ik zou iets proberen wat heel licht verteerbaar is, bv gemalen kipfilet ofzo.....desnoods gemalen pens
Laatst gewijzigd door JoseW op vr 21 dec 2012, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben zoooooooo blij voor jullie en voor Bonnie!!!
Super! Lekker met de kerst thuis 
Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds, maar het gaat beter!!
Wowwwwwwww super zou zo mooi zijn als ze voor kerst thuis is 
Kan je geen spiervlees bv paard koken.
De duimen draaien hier nog wel even door voor verder herstel
Kan je geen spiervlees bv paard koken.
De duimen draaien hier nog wel even door voor verder herstel
-
nikèdog2000
- 5-sterren

Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds, maar het gaat beter!!
ik krijg hier echt koude rillingen van
wat een damentje zeg
geweldig
wat een damentje zeg
geweldig
Wat fijn om te horen zeg!
Wat een geweldig nieuws 
Gekookte kipfilet? Gekookt eitje? Ik doe maar een gooi
Gekookte kipfilet? Gekookt eitje? Ik doe maar een gooi
Wouw, dat is geweldig nieuws! Ik ben zo blij voor jullie! Wat heeft Bonnie het goed gedaan zeg! Fijn dat jullie haar vanavond gaan zien
En natuurlijk dat ze waarschijnlijk maandag al naar huis mag 
Ik zou geloof ik ook proberen met gekookte gemalen kipfilet of misschien ander gekookt mager spiervlees of misschien gekookte lever ofzo. Bakken zou ik laten vanwege vet, en Bonnie is natuurlijk helemaal leeg, die moet langzaam aan weer wennen.
Knuffel Bonnie ook maar namens mij vanavond...
Ik zou geloof ik ook proberen met gekookte gemalen kipfilet of misschien ander gekookt mager spiervlees of misschien gekookte lever ofzo. Bakken zou ik laten vanwege vet, en Bonnie is natuurlijk helemaal leeg, die moet langzaam aan weer wennen.
Knuffel Bonnie ook maar namens mij vanavond...
- cactus-girl
- 3-sterren

YEAH, wat een fijn bericht zeg!!
Oh wat gaaf!
Dat was dus wat ik dacht, maar niet durfde te schrijven, als ze eet, drinkt, pept en plast kan ze vast thuis verder herstellen
Probeer wat pens te koken, dan malen, nat erbij.
50 jaar geleden hadden mijn ouders een poedel met darmproblemen en de kreeg dit te eten (met nog wat toevoegingen).
Kipfilet, ieder spiervlees, hart is allemaal goed te koken en malen.
Lust ze vis, dan kan je ook vis koken.
Toen Borke zo ziek was op zijn laatste levensdag, vond hij volle yoghurt nog wel lekker en gedroogde kipvleugeltips, maar daar moet goed op gekauwd worden.
Sofi is dol op roomkwark en geitenyoghurt.
Dat was dus wat ik dacht, maar niet durfde te schrijven, als ze eet, drinkt, pept en plast kan ze vast thuis verder herstellen
Probeer wat pens te koken, dan malen, nat erbij.
50 jaar geleden hadden mijn ouders een poedel met darmproblemen en de kreeg dit te eten (met nog wat toevoegingen).
Kipfilet, ieder spiervlees, hart is allemaal goed te koken en malen.
Lust ze vis, dan kan je ook vis koken.
Toen Borke zo ziek was op zijn laatste levensdag, vond hij volle yoghurt nog wel lekker en gedroogde kipvleugeltips, maar daar moet goed op gekauwd worden.
Sofi is dol op roomkwark en geitenyoghurt.