Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds, maar het gaat beter!!
Toch heel fijn nieuws. Hopelijk zet het zo door.
Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds, maar het gaat beter!!
Heerlijk dat jullie weer even bij haar konden zijn en dat ze zo genoten heeft van haar "orenmasage" 
Morgen een nieuwe dag, weer een stapje dichterbij herstel.... en dat ze morgen wat meer trek heeft in een paar hapjes eten!

Morgen een nieuwe dag, weer een stapje dichterbij herstel.... en dat ze morgen wat meer trek heeft in een paar hapjes eten!
Heeft ze misschien een vervelend gevoel van dat slangetje in hoor neus en durft ze daardoor niets te eten?
In ieder geval, ze is flink vooruit gegaan, op naar nog.
voor Binnie, baasjes en verzorgers.
In ieder geval, ze is flink vooruit gegaan, op naar nog.
Laatst gewijzigd door inni op za 22 dec 2012, 07:14, 1 keer totaal gewijzigd.
wat een geweldig nieuws, op de vroege morgen.
heerlijk dat je bij haar geweest ben.
en nu duimen voor verder herstel, zodat ze idd maandag lekker thuis kan komen.
heerlijk dat je bij haar geweest ben.
en nu duimen voor verder herstel, zodat ze idd maandag lekker thuis kan komen.
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
We blijven duimen hoor!!
Hier ook een stile lezer.
Ik heb de helen tijd mee lopen duimen, en het goed in de gaten gehouden.
Ik ben heel erg blij voor jullie dat het nu beter gaat met Bonnie
Maar ik blijf nog hard duimen hoor, dat ze weer snel sterk genoeg is om naar huis te mogen

Ik heb de helen tijd mee lopen duimen, en het goed in de gaten gehouden.
Ik ben heel erg blij voor jullie dat het nu beter gaat met Bonnie
Maar ik blijf nog hard duimen hoor, dat ze weer snel sterk genoeg is om naar huis te mogen
Hoe is het vannacht gegaan???
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

goedemorgen lieve hoop en duim-mensen

we hebben vannacht tot een uur of 1 gekeken en Bonnie was rustig en heeft veel/alleen maar liggen slapen, af en toe omdraaien of opkijken..
vannacht hebben wij zelf gelukkig ook flink kunnen slapen!! heel fijn!! en er moet nog aardig wat slaap ingehaald gaan worden.. Jos is er 2x even uit geweest om te kijken, toen lag ofsliep ze gewoon rustig..
vanaf vanochtend 6uur zien we dat ze gewoon nog steeds rustig ligt en soms uit rekt, beetje omhoog komt, anders wil gaan liggen, en heel lief: op de Bonnie-manier met haar pootje: dan flapt ze haar voorpoot achter haar oor en ligt zo te slapen en of je aan te kijken
ik zal kijken of ik daar een foto van kan toevoegen later..
is vanochtend even naar buiten geweest, ze wil graag en is dan ook relatief kwiek (voor zover dat nu kan)
vanmiddag om 14uur weer bellen..
en tóch maak ik me richting die tijd weer druk (nu al weer) over van alles........
vriendin Judith dierenarts heeft lekkere sonde voeding voor haar meegenomen van haar werk voor als ze niet eet nog maandag (dat is geen probleem voor het naar huis gaan)
@Astrid, nee, ook nat voer wil ze niet, ze wil gewoon niks van eten, geen trek.. draait duidelijk koppie weg bij bepaalde dingen en bij andere snuffelt ze en laat het daar bij..
ach, het komt wel.... het was erg fijn geweest als ze wel wat had genomen maar het is geen ramp zo
de hond in de kennel ernaast wilde wél door de spijlen komen om het op te eten

geen idee of het de bedoeling is dat we vandaag weer komen? heb er ik elk geval pens uitgehaald zodat we dat kunnen koken (jummie
) en proberen..
nu nog even doorbikkelen met duimen en stiekum een beetje dromen en plannetjes maken voor maandag als ze weer thuis komt als alles goed gaat

denk dat we weer een zak waxinelichtjes nog nodig hebben. de opgebrande hebben we allemaal hier liggen in een cirkel op tafel. daar is vast een mooi kunstwerk mee te maken

nu even douchen en een goede dag ervan maken
graag nog wat duimpjes en fijne gedachten en positiviteit dus voor ons meiske!!

Marlou en Jos, en Bonnie en Sten en Kamiel
we hebben vannacht tot een uur of 1 gekeken en Bonnie was rustig en heeft veel/alleen maar liggen slapen, af en toe omdraaien of opkijken..
vannacht hebben wij zelf gelukkig ook flink kunnen slapen!! heel fijn!! en er moet nog aardig wat slaap ingehaald gaan worden.. Jos is er 2x even uit geweest om te kijken, toen lag ofsliep ze gewoon rustig..
vanaf vanochtend 6uur zien we dat ze gewoon nog steeds rustig ligt en soms uit rekt, beetje omhoog komt, anders wil gaan liggen, en heel lief: op de Bonnie-manier met haar pootje: dan flapt ze haar voorpoot achter haar oor en ligt zo te slapen en of je aan te kijken
is vanochtend even naar buiten geweest, ze wil graag en is dan ook relatief kwiek (voor zover dat nu kan)
vanmiddag om 14uur weer bellen..
en tóch maak ik me richting die tijd weer druk (nu al weer) over van alles........
vriendin Judith dierenarts heeft lekkere sonde voeding voor haar meegenomen van haar werk voor als ze niet eet nog maandag (dat is geen probleem voor het naar huis gaan)
@Astrid, nee, ook nat voer wil ze niet, ze wil gewoon niks van eten, geen trek.. draait duidelijk koppie weg bij bepaalde dingen en bij andere snuffelt ze en laat het daar bij..
ach, het komt wel.... het was erg fijn geweest als ze wel wat had genomen maar het is geen ramp zo
de hond in de kennel ernaast wilde wél door de spijlen komen om het op te eten
geen idee of het de bedoeling is dat we vandaag weer komen? heb er ik elk geval pens uitgehaald zodat we dat kunnen koken (jummie
nu nog even doorbikkelen met duimen en stiekum een beetje dromen en plannetjes maken voor maandag als ze weer thuis komt als alles goed gaat
denk dat we weer een zak waxinelichtjes nog nodig hebben. de opgebrande hebben we allemaal hier liggen in een cirkel op tafel. daar is vast een mooi kunstwerk mee te maken
nu even douchen en een goede dag ervan maken
graag nog wat duimpjes en fijne gedachten en positiviteit dus voor ons meiske!!
Marlou en Jos, en Bonnie en Sten en Kamiel
Laatst gewijzigd door Marlou-Kamiel op za 22 dec 2012, 09:25, 1 keer totaal gewijzigd.
fijn gaat steeds beter,kaarsje brand weer en de duimen draaien ook weer!!! 
En jullie ook weer eens wat geslapen!!
En jullie ook weer eens wat geslapen!!
Ontzettend fijn om te lezen; nu nog de laatste stap en volgende week weer thuis. Zal het hele weekend aan haar blijven denken en 's avonds wanneer we thuis zijn een kaarsje voor haar aansteken.
Over het eten...
Ik heb veel ervaring met katten de niet meer wilden eten.
Bij hen wipte ik kleine hoeveelheden over de tong.
Als ze het dan inslikten en daarna de bek likten, dan kreeg ik ze zo altijd weer heel langzaam aan het eten.
Eerst over de tong wippen een paar keer.
Dan gewoon achter in de bek stoppen en daarna uit de hand laten eten.
Dat hele proces duurde wel een dag of 2-3 en dan gecombineerd met eetlust opwekkende diazepan.
Misschien kan je aanbieden om zoiets te proberen vanmiddag in combinatie met vooraf gegeven diazepan of andere eetlustopwekker?
Ik heb veel ervaring met katten de niet meer wilden eten.
Bij hen wipte ik kleine hoeveelheden over de tong.
Als ze het dan inslikten en daarna de bek likten, dan kreeg ik ze zo altijd weer heel langzaam aan het eten.
Eerst over de tong wippen een paar keer.
Dan gewoon achter in de bek stoppen en daarna uit de hand laten eten.
Dat hele proces duurde wel een dag of 2-3 en dan gecombineerd met eetlust opwekkende diazepan.
Misschien kan je aanbieden om zoiets te proberen vanmiddag in combinatie met vooraf gegeven diazepan of andere eetlustopwekker?
gelukkig nog steeds goed nieuws!! Zet hem op Bonnie, je kunt het meid, lekker met de kerst thuis

-
Anthraciet
- 5-sterren

Fijn te lezen dat het steeds beter met haar gaat, ze is een echte vechter! 
-
sella
Wat is het een sterkte griet.
De duimen blijven draaien voor haar.
De duimen blijven draaien voor haar.
- Binno
- 5-sterren

- Contacteer:
wat een doorzettingsvermogen, ben blij om wat positiever nieuws te lezen! 
we blijven verderduimen dat ze nu aansterkt en helemaal verder opknapt
knuffels voor Bonnie èn voor jullie!
we blijven verderduimen dat ze nu aansterkt en helemaal verder opknapt
knuffels voor Bonnie èn voor jullie!