Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds, maar het gaat beter!!
Heerlijk nieuws voor jullie!!!!!
Wij gaan door met duimen en positieve en warme vibraties zenden aan Bonnie.
Wij gaan door met duimen en positieve en warme vibraties zenden aan Bonnie.
Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds, maar het gaat beter!!
Heerlijke berichten,...
De duimen draaien gewoon door hier en de positieve gedachten blijven jullie kant op komen,...
Bonnie, meisje, je bent een kanjer!! Jullie zijn ook kanjers, je moet het allemaal maar zien door te komen en goede moed blijven houden!!
De duimen draaien gewoon door hier en de positieve gedachten blijven jullie kant op komen,...
Bonnie, meisje, je bent een kanjer!! Jullie zijn ook kanjers, je moet het allemaal maar zien door te komen en goede moed blijven houden!!
hier branden de kaarsjes aldoor voor mam en jouw bonnie.
wel fijn dat het beter gaat..
ik moet altijd even kijken als ik wakker word..

wel fijn dat het beter gaat..
ik moet altijd even kijken als ik wakker word..
-
DJARA
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik zag jullie aankomen bij haar gisteravond, ppfff de tranen prikte in mijn ogen hoor.
Ondanks dat ze wel reageeerde kon je zo goed zien dat ze nog weinig energie heeft.
Ook zag ik haar dikke poten en schrok er een beetje van, maar gelukkig lees ik dat dit "normaal"is.
Ik zou me niet zo druk maken over dat ze (nog) niet wil eten.
Ze zal zich door de slangetjes en medcamenten behoorlijk croggy voelen denk ik.
Dat komt wel weer. ik zou er zeker niet te veel nadruk op leggen of haar gan dwingen!!!
Kom op blaffend Bonnie meisje zet em op doe je moederoverste ding en kom maandag naar huis!!!
Kamiel en Sten moeten nodig weer eens stevig aangepakt worden door je!!!!

Ondanks dat ze wel reageeerde kon je zo goed zien dat ze nog weinig energie heeft.
Ook zag ik haar dikke poten en schrok er een beetje van, maar gelukkig lees ik dat dit "normaal"is.
Ik zou me niet zo druk maken over dat ze (nog) niet wil eten.
Ze zal zich door de slangetjes en medcamenten behoorlijk croggy voelen denk ik.
Dat komt wel weer. ik zou er zeker niet te veel nadruk op leggen of haar gan dwingen!!!
Kom op blaffend Bonnie meisje zet em op doe je moederoverste ding en kom maandag naar huis!!!
Kamiel en Sten moeten nodig weer eens stevig aangepakt worden door je!!!!
- Sweet Dutchess
- 5-sterren

- Contacteer:
Gelukkig lees ik goede berichten.
Ik ga duimen dat ze snel aansterkt eventueel al zelf gaat eten, zodat ze maandag weer fijn thuis is
Ik ga duimen dat ze snel aansterkt eventueel al zelf gaat eten, zodat ze maandag weer fijn thuis is
-
judith1967
- 5-sterren

Oooh wat een goede berichten lees ik allemaal!!!
Krijg er gewoon tranen van in mijn ogen,mss maandag naar huis!!!
Wat heerlijk positief!
De duimen blijven draaien en het kaarsje gaat weer aan!!
Krijg er gewoon tranen van in mijn ogen,mss maandag naar huis!!!
Wat heerlijk positief!
De duimen blijven draaien en het kaarsje gaat weer aan!!
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

gaat goed!! blijft stabiel en we gaan straks weer voer proberen (gekookte vuile pens, hhmmmmmm!! 8)
)
nu even snel kattenvoer halen en boodschapjes (even naar buiten is best fijn soms)
daarna ga ik even uitgebreider vertellen hier

nu even snel kattenvoer halen en boodschapjes (even naar buiten is best fijn soms)
daarna ga ik even uitgebreider vertellen hier
- spreeuwtje
- 5-sterren

wat een lief koppie...
veel knuffelplezier strakjes weer..
veel knuffelplezier strakjes weer..
Van mij ook een oorkroel voor bonnie straks.

-
~anna~
- 5-sterren

- Contacteer:
Ontelbare duimen zijn voor jullie bezig, zichtbare en onzichtbare 
- Joyce1985
- 5-sterren

Ik hoop dat ze een beetje van de gekookte vuile pens (jammie
) wilt eten!
Ondertussen duim ik gewoon verder uiteraard

Ondertussen duim ik gewoon verder uiteraard
zooooooooooooooo benieuwd, of ze wat pens gegeten heeft
go bonny, je moet lekker aansterken voor maandag
go bonny, je moet lekker aansterken voor maandag
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

zo zeg.. de moeheid begint nu los te komen..............................
maar we moeten nog even vandaag; we gaan straks weer naar Bonnie toe!!
zo Sten en Kamiel voeren en wat van de pens die ze krijgen in kleine stukjes en dan koken (of andersom??) nee, eerst knippen maar..
ze ligt eigenlijk de hele dag al te slapen en dan ook met haar pootje over haar oor geflapt, fijn om te zien want daaraan kan ik wel zien dat ze relatief confortabel is. wellicht komt er ook zo`n grote kreun-zucht die ze hier altijd produceert als ze lekker gaat liggen en zich installeert
pens is inmiddels gekookt (YAKKIE)en met Jeroen/DJARA even gebabbeld ondertussen
die kent mijn blafheksje ook goed

ik ben erg benieuwd of ze nu anders reageert dan gisteren..
en ik ben erg ongedurig.. ik wil NU gaan (en dat al een paar uur)
het blijft spannend en raar en vreemd
en naarmate er meer ruimte in mijn hoofd komt dringt ook het hele besef van wat er allemaal gebeurd is en nog gebeurt, goed door..
inmiddels is mijn hele lijf stijf en pijnlijk en is mijn hoofd heel zwaar..
maar dat komt wel goed, geen probleem, en het is ook wel logisch he........
Judith is daarstraks geweest met een worst op basis van paard, soort van rodi worst, dat eens proberen..
en heeft ook een boel sondevoeding gebracht en spuiten voor het geval dat nodig is: lief!!

pff, lieve mensen, ik vertel straks meer!!
eerst even lekker knuffelen en bij elkaar zijn

maar we moeten nog even vandaag; we gaan straks weer naar Bonnie toe!!
zo Sten en Kamiel voeren en wat van de pens die ze krijgen in kleine stukjes en dan koken (of andersom??) nee, eerst knippen maar..
ze ligt eigenlijk de hele dag al te slapen en dan ook met haar pootje over haar oor geflapt, fijn om te zien want daaraan kan ik wel zien dat ze relatief confortabel is. wellicht komt er ook zo`n grote kreun-zucht die ze hier altijd produceert als ze lekker gaat liggen en zich installeert
pens is inmiddels gekookt (YAKKIE)en met Jeroen/DJARA even gebabbeld ondertussen
die kent mijn blafheksje ook goed
ik ben erg benieuwd of ze nu anders reageert dan gisteren..
en ik ben erg ongedurig.. ik wil NU gaan (en dat al een paar uur)
het blijft spannend en raar en vreemd
en naarmate er meer ruimte in mijn hoofd komt dringt ook het hele besef van wat er allemaal gebeurd is en nog gebeurt, goed door..
inmiddels is mijn hele lijf stijf en pijnlijk en is mijn hoofd heel zwaar..
maar dat komt wel goed, geen probleem, en het is ook wel logisch he........
Judith is daarstraks geweest met een worst op basis van paard, soort van rodi worst, dat eens proberen..
en heeft ook een boel sondevoeding gebracht en spuiten voor het geval dat nodig is: lief!!
pff, lieve mensen, ik vertel straks meer!!
eerst even lekker knuffelen en bij elkaar zijn
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer: