Ik blijf heel hard duimen dat ze morgen lekker mee naar huis mag!
Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Joyce1985
- 5-sterren

Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds, maar het gaat beter!!
Ach, wat een lief koppie heeft ze! 
Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds, maar het gaat beter!!
Heb sinds een paar dagen dit topic gevolgd en alles gelezen en wil i.t.t de rest van de reageerders een kritische noot plaatsten: ik vraag mij echt af of het niet verschrikkelijk egoïstisch is om Bonnie nu al 11 dagen deze lijdensweg aan te doen! Waar zij doorheen is gegaan, omdat haar leven nog niet klaar is etc. vind ik haast neigen naar dierenmishandeling. Ze gaat nog zo ontzettend weinig vooruit, de stapjes (als die er al zijn) zijn zo ontzettend klein.....nee.....ik zou dit mijn hond niet aan willen doen en zou al veel eerder de beslissing genomen hebben om haar los te laten. In mijn ogen zijn er echt grenzen in waar je je hond doorheen laat gaan en die zijn hier in de eerste dagen al volgens mijn visie overschreden.
Wij mensen kunnen aangeven wanneer wij vinden dat we ondraaglijk lijden en niet verder willen, een dier kan dat niet en dan moet je als eigenaar heel erg goed voor ogen houden wat voor het dier nog draaglijk is (ipv naar je egoïsme luisteren omdat je geen afscheid wilt nemen van je dier). Mijn persoonlijke mening (en met een para-veterinaire achtergrond kijk ik ook vanuit dat oogpunt) is dat Bonnie echt ondraaglijk heeft geleden en/of nog lijdt.....ik vind het echt ronduit zielig voor haar.
Ik vraag me af of er meer mensen zijn die zo denken of dat die gewoon niet reageren.....ik wil niemand kwetsen maar zo denk ik erover. Uiteraard hoop ik dat Bonnie volledig zal herstellen zodat deze lijdensweg niet voor niets is geweest. Zet em op Bonnie!
Edit: mijn post toch weer geplaatst vanwege verwijzing naar mijn bericht over het lijden van Bonnie.
Wij mensen kunnen aangeven wanneer wij vinden dat we ondraaglijk lijden en niet verder willen, een dier kan dat niet en dan moet je als eigenaar heel erg goed voor ogen houden wat voor het dier nog draaglijk is (ipv naar je egoïsme luisteren omdat je geen afscheid wilt nemen van je dier). Mijn persoonlijke mening (en met een para-veterinaire achtergrond kijk ik ook vanuit dat oogpunt) is dat Bonnie echt ondraaglijk heeft geleden en/of nog lijdt.....ik vind het echt ronduit zielig voor haar.
Ik vraag me af of er meer mensen zijn die zo denken of dat die gewoon niet reageren.....ik wil niemand kwetsen maar zo denk ik erover. Uiteraard hoop ik dat Bonnie volledig zal herstellen zodat deze lijdensweg niet voor niets is geweest. Zet em op Bonnie!
Edit: mijn post toch weer geplaatst vanwege verwijzing naar mijn bericht over het lijden van Bonnie.
Laatst gewijzigd door Paula1976 op zo 23 dec 2012, 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

@Paula 1976: dit is niet het moment om het daar op deze plaats over te hebben
ik vraag je dan ook dit NU op dit moment voor je te houden
het draagt namelijk NIET bij aan de positieve energie die ik probeer te houden
je weet er te weinig vanaf om zo te kunnen oordelen. punt
dus: NIET NU en NIET HIER!!
groeten, Marlou
ik vraag je dan ook dit NU op dit moment voor je te houden
het draagt namelijk NIET bij aan de positieve energie die ik probeer te houden
je weet er te weinig vanaf om zo te kunnen oordelen. punt
dus: NIET NU en NIET HIER!!
groeten, Marlou
Omdat je nu toch in je post onderaan reageert op mijn bericht en mijn mening over het lijden, heb ik mijn post toch gewoon weer geplaatst.
Ik blijf erbij dat het de afgelopen 11 dagen een lijdensweg is geweest voor Bonnie en dat de beslissing om haar te laten gaan allang genomen had moeten worden uit liefde voor haar en niet vanwege egoïsme doorgaan.
Ik blijf erbij dat het de afgelopen 11 dagen een lijdensweg is geweest voor Bonnie en dat de beslissing om haar te laten gaan allang genomen had moeten worden uit liefde voor haar en niet vanwege egoïsme doorgaan.
Laatst gewijzigd door Paula1976 op zo 23 dec 2012, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hoop oprecht voor je dat je meisje opknapt, maar o wat is ze moe. En dat ze niet eet is 1 ding, maar dat ze jullie niet wil zien vind ik zorgwekkender. Ik blijf positieve energie naar jullie toe sturen en duimen. Sterkte. 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ze heeft inderdaad zoveel voor haar kiezen gekregen, ik denk dat ze het zelf ook allemaal even niet meer snapt. Als ze mee naar huis mag en weer in haar vertrouwde omgeving is, gaat het hopelijk meteen een stuk beter!
En dus duimen we fluitend verder voor je wijffie! Kaarsje brandt ook!
En dus duimen we fluitend verder voor je wijffie! Kaarsje brandt ook!
Hopelijk lekker met de kerst thuis en dan verder opknappen...

Hoop nog steeds met heel mijn hart dat ze heel snel naar huis mag gaan. Ze heef het gewoon gehad in het ziekenhuis (hoe goed ze daar ook verzorgd wordt). Wanneer ze eenmaal thuis en weer bij haar eigen roedel is zal ze zich automatisch beter voelen en dan komt de rest vanzelf. Wij blijven duimen, ze is er bijna., nog even volhouden Bonnie!!!!
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

net gebeld uiteraard en tjee.. stress.. want camera uit al een paar keer vandaag....
en ja hoor, vergeten weer aan te zetten: word je toch GEK van?
vanochtend zag ik haar in een grote plas vocht liggen,heel het kleedje/onderlegger was nat!! helder vocht
ze hebben dus een echo gemaakt daarstraks en er zat wel wat vocht in de buik maar niet veel....
gisteravond samen met verpleger haar wond bekeken en die zag er keurig uit, een voorbeeldgenezingsproces zo te zien! drain ook keurig etc..
waar het vocht nu vandaan komt is een raadsel..
ze heeft heel veel oedeem en dat lijkt nu wat af te nemen.. een bact? maar ze heeft geen temp en alle andere controles zijn prima..
verder zijn haar bloedwaarden goed, Ht gaat omhoog en na/ka was geprikt (ook ivm vocht) en dat was ook goed
vanavond gaan we weer..

weet je; Bonnie komt van zover.. elke keer komt er een volgende stap en wordt het langduriger en `vervelender`. ja, vervelender, want ze zal best oncomfortabel zijn.. maar lijden?? met alle respect hoor maar ik ben NIET achterlijk en ik zie zelf, net als Jos, Judith, Jeroen, Nancy (die er allemaal echt wel bovenop zitten), dat het niet de gewenste situatie en plek is voor Bonnie, maar dat ze zich eigenlijk best op haar gemak voelt daar. ze wordt goed verzorgd, krijgt regelmatig een aai, haar natje en droogje en doet wat elke hond doet: leven in het hier en nu en dat hier en nu is nu zoals het is en ik/wij zien aan haar dat `het goed is`
wij gaan door met de weg die wij ingeslagen zijn en vertrouwen op BONNIE en op ons zelf
en nu even rust weer.......................... voor haar en voor ons......................
dank weer mensen die kaarsjes opsteken, doorduimen , vertrouwen hebben en positief blijven!!
Bonnie is er bijna.. en opgeven terwijl het einde, het POSITIEVE einde, in zicht is.... dat doen wij al helemaal niet..
niet gezegd dat het niet meer verkeerd kan gaan hoor.. maar toch.. we gaan GOED!!
ZE, Bonnie gaat goed!!

en ja hoor, vergeten weer aan te zetten: word je toch GEK van?
vanochtend zag ik haar in een grote plas vocht liggen,heel het kleedje/onderlegger was nat!! helder vocht
ze hebben dus een echo gemaakt daarstraks en er zat wel wat vocht in de buik maar niet veel....
gisteravond samen met verpleger haar wond bekeken en die zag er keurig uit, een voorbeeldgenezingsproces zo te zien! drain ook keurig etc..
waar het vocht nu vandaan komt is een raadsel..
ze heeft heel veel oedeem en dat lijkt nu wat af te nemen.. een bact? maar ze heeft geen temp en alle andere controles zijn prima..
verder zijn haar bloedwaarden goed, Ht gaat omhoog en na/ka was geprikt (ook ivm vocht) en dat was ook goed
vanavond gaan we weer..
weet je; Bonnie komt van zover.. elke keer komt er een volgende stap en wordt het langduriger en `vervelender`. ja, vervelender, want ze zal best oncomfortabel zijn.. maar lijden?? met alle respect hoor maar ik ben NIET achterlijk en ik zie zelf, net als Jos, Judith, Jeroen, Nancy (die er allemaal echt wel bovenop zitten), dat het niet de gewenste situatie en plek is voor Bonnie, maar dat ze zich eigenlijk best op haar gemak voelt daar. ze wordt goed verzorgd, krijgt regelmatig een aai, haar natje en droogje en doet wat elke hond doet: leven in het hier en nu en dat hier en nu is nu zoals het is en ik/wij zien aan haar dat `het goed is`
wij gaan door met de weg die wij ingeslagen zijn en vertrouwen op BONNIE en op ons zelf
en nu even rust weer.......................... voor haar en voor ons......................
dank weer mensen die kaarsjes opsteken, doorduimen , vertrouwen hebben en positief blijven!!
Bonnie is er bijna.. en opgeven terwijl het einde, het POSITIEVE einde, in zicht is.... dat doen wij al helemaal niet..
niet gezegd dat het niet meer verkeerd kan gaan hoor.. maar toch.. we gaan GOED!!
Positief blijven denken en helemaal niet aan opgeven denken!!

De duimen blijven gewoon draaien hier!!
De duimen blijven gewoon draaien hier!!
heel veel sterkte,
en ik denk inderdaad dat zolang er hoop is op een goede uitkomst al is het maar 5 % je niet aan opgeven moet denken,
vooral niet omdat tot nu toe iedere beslissing vooruitgang heeft gegeven.
je bonnetje is natuurlijk moe na al die dagen .
je zult zien als ze weer thuis is gaat het vast beter.

en ik denk inderdaad dat zolang er hoop is op een goede uitkomst al is het maar 5 % je niet aan opgeven moet denken,
vooral niet omdat tot nu toe iedere beslissing vooruitgang heeft gegeven.
je bonnetje is natuurlijk moe na al die dagen .
je zult zien als ze weer thuis is gaat het vast beter.
Laatst gewijzigd door mona op zo 23 dec 2012, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
dit vind ik een nare opmerking.....kan bij andere mensen best weleens rauw op hun bord komen....mona schreef: en ik denk inderdaad dat je te ver bent gegaan om aan opgeven te denken
daarbij slaat het kant nog wal
vind het juist getuigen van houden van als je je kanjer kan of moet laten gaan.
Laatst gewijzigd door me and my boys op zo 23 dec 2012, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
au.. wij zijn ook heel, heel ver gegaan voor onze kanjer maar hebben wel los moeten laten toen bleek dat hij teveel pijn had en velen met ons.. Ik denk niet dat je het zo hebt bedoelt, maar denk een klein beetje na voor je zoiets post alsjeblieft.mona schreef: en ik denk inderdaad dat je te ver bent gegaan om aan opgeven te denken,
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
daarbij als je te ver gaat? dan had je eerder los moeten laten......te is nooit goed