Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds, maar het gaat beter!!

renate1985
5-sterren
5-sterren

Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds, maar het gaat beter!!

Bericht door renate1985 »

Iedereen heeft het beste voor met zijn dier, dat de keuze van de 1 niet de keuze van de andere is dat kan. Iedereen zorgt voor zijn dier op zijn manier.
Je dient het wel te respecteren wat een ander doet ongeacht wat die persoon wil.

Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen en de duimen draaien hier voor je dame dat ze morgen naar huis mag en dat haar herstel dan sneller/ beter gaat!
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

dit is het laatste dat ik er in dit topic over zeg: VANWEGE EN OMDAT: BONNIE!!
iedereen mag zeggen wat hij/zij wil.... maar de insinuatie dat ik egoistisch bezig zou zijn hoort hier NIET thuis (in het belang van Bonnie, Paula 1976, blablabla..)
Sorry Paula, ga even wat voor jezelf doen en laat mij en vooral ook Bonnie met rust, wil je?! :) :)
Je mening wordt NIET op prijs gesteld. in elk geval NIET door mij en de mijnen.. misschien dat DAT tot je door kan dringen????

jij kent mij niet en jij kent Bonnie niet. je hebt je mening gegeven. KLAAR dus

je leidt mij af, WANT IK WORD ENORM BOOS OP EN OM JOUW ONGENUANCEERDHEID.
en ik wil dus graag mijn energie richten NOMAALS!! op Bonnie

als dit alles achter de rug is wil ik hier best verder over discussieren (ethiek vind ik reuze interessant ;) ;)) maar NUUUUUUUU wil ik me GEHEEL AAN BONNIE WIJDEN....

nogmaals, ik ben niet gestoord, en ga dus nog altijd uit van mijn eigen idee en dat van de (niet gestoorden) om mij heen

voor de mensen om mij heen die WEL geloven in.., en duimen voor een goede afloop... en DAAR hun energie op richten: SUPER EN DANK JULLIE ....IN HET BELANG VN BONSELS HE  ;) ;) ;) ;)
Paula1976
4-sterren
4-sterren

Bericht door Paula1976 »

*Dorothea* schreef: Soms is het beter om even tot tien te tellen en besluiten dit soort reacties niet te plaatsen.
Had jij het leuk gevonden als mensen hun ongezouten mening hadden gegeven toen jij je chinees kiepte?
Ik vind je reactie nogal ongepast.

Zo en nu weer on topic, zet hem op Bonnie!
Zo hé!! Dat is ff vuil van je!! Ik heb mijn Chinees niet gekiept! Met een depressieve man in huis die totaal geen klik had met Eddie, heb ik een beslissing genomen uit liefde voor Eddie! Ik heb mijn eigen egoïsme opzij gezet om te doen wat voor Eddie het beste was! En dus ook voor mijn gezin en voor Tico (die was geregeld onzindelijk en is dat nadat Eddie herplaatst was nooit meer geweest!).

Ik heb heel goed contact met Eddie zijn nieuwe baasjes en hij heeft het daar ontzettend naar zijn zin! Ik heb de enige juiste beslissing genomen!

Bah....wat een misselijke reactie van jou Dorothea!!
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Zeg dat vocht op dat matje, was dat geen urine?
Je schreef eerder dat ze incontinent is.
DJARA
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door DJARA »

*Remy* schreef: Vind Jos zijn voorstel erg goed: een apart topic openen voor alle mensen die elkaar willen kwetsen en die negatieve gedachten hebben tav het herstel van Bonnie. Laat dit topic alleen positief blijven voor Bonnie!!!
Helemaal mee eens!!

Heb maar even een kwets topic geopend!!

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 787.0.html
Laatst gewijzigd door DJARA op zo 23 dec 2012, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Paula1976
4-sterren
4-sterren

Bericht door Paula1976 »

Marlou-Kamiel schreef:
nogmaals, ik ben niet gestoord, en ga dus nog altijd uit van mijn eigen idee en dat van de (niet gestoorden) om mij heen
Niemand heeft het woord gestoord in de mond genomen.....

In wens je heel veel sterkte en ik hoop voor Bonnie dat ze beter mag worden!
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

oke,nog 1 keer...
Paula 1976; je bijdragen zijn niet meer gewenst in dit topic. snap je??
:)
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

Lieve Marlou en Jos, jullie doen het gewoon GOED!!!!! Bonnie is een vechter gebleken en wedden dat ze hier door heen komt? Hier gaat alle positieve energie naar Bonnie uit en naar jullie. We duimen snoeihard dat ze morgen lekker naar huis mag, je hebt zelf veel kennis en dan een vriendin als DA, dat komt allemaal goed.......... en thuis zijn is gewoon het fijnste wat er is, voor mensen, maar ook voor dieren :-* :-* :-* :-* :-*  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
Kinnie
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kinnie »

Laat maar kletsen hoor MArlou! Jij weet en doet precies datgene waarvan JIJ denkt (samen natuurlijk) dat het beste is voor Bonnie! Als je had gedacht dat dat inslapen was had je dat uit liefde vast en zeker gedaan!

Ook ik zou indien mogelijk tot het uiterste gaan voor mijn dieren...
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Marlou-Kamiel schreef: oke,nog 1 keer...
Paula 1976; je bijdragen zijn niet meer gewenst in dit topic. snap je??
:)
Uhm het is en blijft een forum dus je kan wel hopen dat iemand wegblijft maar niet afdwingen  ;)
Richt je energie nou maar op Bonnie dat is veel constructiever  :-*
Juul
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Juul »

Marlou en Bonnie, ik duim als een gek dat ze goed genoeg is om snel naar huis te mogen, en ik hoop met heel mijn hart dat ze helemaal op gaat knappen!
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

gaan jullie vanavond nog naar bonnie marlou???  :biggrin2: (vanhetnegatieveafleidsmiley) :P
Thea
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Thea »

Ik zit me al een paar dagen te verbazen hoeveel mensen al hun Positieve Energie sturen naar Bonnie en zijn baasjes.
Ik denk ook echt dat die dit niet zo goed hadden kunnen volhouden als wij (alle die duimen, denken aan, kaarsjes branden en energie sturen) voor Bonnie.
Marlou wij duimen nog even door en hopen echt dat ze morgen naar huis mag.
Ik denk als die neus sonde weg is dat ze ook weer wil gaan eten.
Ze snapt natuurlijk ook niet dat jullie soms komen en weer weggaan :-\

Ik kan ook heel goed begrijpen dat er mensen zijn die idd eerder gestopt waren.
Zowel voor de kosten als voor hun zelf en het dier.
Heb dus wel diep respect dat jullie zover gaan. Maar kan het ook weer begrijpen als je van 5% naar 50% bent gegaan en denk dat het nu wel 85% is. Dus die 15 halen we ook nog wel. :)
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

Thea schreef: Ik zit me al een paar dagen te verbazen hoeveel mensen al hun Positieve Energie sturen naar Bonnie en zijn baasjes.
Ik denk ook echt dat die dit niet zo goed hadden kunnen volhouden als wij (alle die duimen, denken aan, kaarsjes branden en energie sturen) voor Bonnie.
Marlou wij duimen nog even door en hopen echt dat ze morgen naar huis mag.
Ik denk als die neus sonde weg is dat ze ook weer wil gaan eten.
Ze snapt natuurlijk ook niet dat jullie soms komen en weer weggaan :-\

Ik kan ook heel goed begrijpen dat er mensen zijn die idd eerder gestopt waren.
Zowel voor de kosten als voor hun zelf en het dier.
Heb dus wel diep respect dat jullie zover gaan. Maar kan het ook weer begrijpen als je van 5% naar 50% bent gegaan en denk dat het nu wel 85% is. Dus die 15 halen we ook nog wel. :)

yesssssss!!!!!!
chooky
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door chooky »

Even een heleboel knuffels voor jou, jos, judith, nancy, kamiel en odessa en natuurlijk bonnie!!!
En laten we de artsen en ander verplegend personeel in utrecht niet vergeten die allemaal voor Bonnie gaan.
Je bent van 5% naar 50% naar zo positief dat ze morgen thuis mag herstellen gegaan (ik hoop dat dat inderdaad nog steeds mag, ik denk, voel, dat Bonnie daaraan toe is). Bij allelei onderzoeken worden geen alarmerende dingen gevonden. Bij de tweede operatie zag de maag er mooi uit. Je hebt alleen maar stapjes vooruit gezet.
Ik ga nog een kaarsje opsteken en heel veel positieve gedachten naar jullie en Bonnie sturen.
:bigarmhug:  :bigarmhug:  :bigarmhug:

Plaats reactie