Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds, maar het gaat beter!!

Migudu

Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds, maar het gaat beter!!

Bericht door Migudu »

Mijn GOD, wat is dit een ongelooflijk naar topic geworden.

Gerda
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

gelukkig zijn er nog mensen die ons WEL begrijpen :-* :-*, de meerderheid..

dank daarvoor en DAAR gaan we mee verder!! :) :)

nogmaals: veel duimen gevraagd voor ons Bonnie meisje.. ze heeft het nog meoilijk maar ze gaat erg vooruit!!!!
(zo beter ;) ;))

en ja, we gaan met een uurtje weer naar haar toe..
even fijn kroelen en koesen, kijken hoever ze is en een stukje buiten lopen (net als gisteren)
eten zal ze wel niet willen maar ach, ik heb een berg sondevoeding hier thuis
dát is het belangrijkste niet :) :)

en als ze morgen niet naar huis mag.... dan toch gewoon donderdag?? IK heb er geen probleem mee..
gewoon mijn meisje weer thuis....

dank voor alle positiviteit!! :circle: :bigarmhug: :circle: :bigarmhug:

ja, Gerda, ik vind het heel erg jammer..
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

donderdag is ook goed!!!!! maar in mijn hoofd zie ik bonnie in een mandje liggen lekker thuis..  :-*
Migudu

Bericht door Migudu »

Alle goeds voor Bonnie! Van de zomer heeft een kennis van mij een Newf met een maagkanteling gehad.
Heeft ook ongeveer 10 dagen in Utrecht gelegen, geopereerd, twee keer zelfs. En is nu weer helemaal gezond en vrolijk!
Dus, het kan zeker wel!

Groetjes,
Gerda
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

:) :) dank Gerda!

gisteren lag er een groooooote groooooote newf naast Bonnie (ze keek met groooote ogen  ;) ;) '
..en ik moest aan jou denken (al was deze beer bruin)

tuurlijk kan het en tuurlijk doen wij ons best zonder onrealistisch te zijn.... :) :-*
DJARA
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door DJARA »

-GerdaRoode- schreef: Alle goeds voor Bonnie! Van de zomer heeft een kennis van mij een Newf met een maagkanteling gehad.
Heeft ook ongeveer 10 dagen in Utrecht gelegen, geopereerd, twee keer zelfs. En is nu weer helemaal gezond en vrolijk!
Dus, het kan zeker wel!

Groetjes,
Gerda
KIJK dit zijn de goede berichten!!!

Volhouden Marlou en Bonnie ook natuurlijk!!!
:-*
Als je er aan denkt, geef Bonnie een extra knuffel van ome Jeroen!!!!
coby.p
5-sterren
5-sterren

Bericht door coby.p »

Paula1976 schreef: Heb sinds een paar dagen dit topic gevolgd en alles gelezen en wil i.t.t de rest van de reageerders een kritische noot plaatsten: ik vraag mij echt af of het niet verschrikkelijk egoïstisch is om Bonnie nu al 11 dagen deze lijdensweg aan te doen! Waar zij doorheen is gegaan, omdat haar leven nog niet klaar is etc. vind ik haast neigen naar dierenmishandeling. Ze gaat nog zo ontzettend weinig vooruit, de stapjes (als die er al zijn) zijn zo ontzettend klein.....nee.....ik zou dit mijn hond niet aan willen doen en zou al veel eerder de beslissing genomen hebben om haar los te laten. In mijn ogen zijn er echt grenzen in waar je je hond doorheen laat gaan en die zijn hier in de eerste dagen al volgens mijn visie overschreden.

Wij mensen kunnen aangeven wanneer wij vinden dat we ondraaglijk lijden en niet verder willen, een dier kan dat niet en dan moet je als eigenaar heel erg goed voor ogen houden wat voor het dier nog draaglijk is (ipv naar je egoïsme luisteren omdat je geen afscheid wilt nemen van je dier). Mijn persoonlijke mening (en met een para-veterinaire achtergrond kijk ik ook vanuit dat oogpunt) is dat Bonnie echt ondraaglijk heeft geleden en/of nog lijdt.....ik vind het echt ronduit zielig voor haar.

Ik vraag me af of er meer mensen zijn die zo denken of dat die gewoon niet reageren.....ik wil niemand kwetsen maar zo denk ik erover. Uiteraard hoop ik dat Bonnie volledig zal herstellen zodat deze lijdensweg niet voor niets is geweest. Zet em op Bonnie!

Edit: mijn post toch weer geplaatst vanwege verwijzing naar mijn bericht over het lijden van Bonnie.

lees dit nu pas, maar mijn mond valt open
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

coby.p schreef:

lees dit nu pas, maar mijn mond valt open
doen m maar weer dicht dan.. ;)  :-*
ivan
3-sterren
3-sterren

Bericht door ivan »

Heb net alle pagina's gelezen.
Dikke knuffel voor Bonny EN voor jullie  :-* :-*
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ja daar dacht ik ook aan aan de 2 newfs in Utrecht, eentje met een maagkanteling en meerdere operaties en ook leverproblemen. En de andere zo erg verlamt en dan ook de slokdarm. Beide honden lopen nu vrolijk rond!!!!!
De newf met verlamming zijn we meegeweest bij het ophalen en kon toen nog niet lopen, en was toch uit zijn doen, dezelfde avond bij de eigenaren waar hij zich goed voelde heeft hij al kunnen staan en na een paar dagen kon ie al kleine stukjes lopen. Het herstel was gewoon wonderbaarlijk!
Dus ik hoop dat als Bonnie dalijk weer eenmaal thus ook een voorspoedig herstel meemaakt!  :-*
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

@Dorothea: mm.. neen, daar heb ik ook naar gekeken.. en gevraagd..
vanavond weer even babbelen met verzorgers daar en kijken wat die te zeggen hebben..

ze heeft erg veel last van oedeem en soms wordt ze heeeerlijk gemasseerd door verzorgers (en dat doen wij vanavond natuurlijk ook dus dan)
het zou oedeem kunnen zijn maar ook vieze resistente E. coli bacterie....
maarrrr.. wond zag er gisteravond echt super goed uit! voorbeeldwond wat mij betreft, dusss.. heel raar en vreemd
geen temp en geen ziek zijn (behalve moe-wat niet raar is na alle toestanden)

pff.. ik ben weer terug bij mn eigen gevoel gelukkig (ipv bij termen als ondraaglijk lijden en zielig en egoistisch)
en daaaaar gaan we gewoon mee door :) :), het positieve, goede, gevoel, voor Bonnie :-* :-*
Barfy
2-sterren
2-sterren

Bericht door Barfy »

Jullie hebben Bonnie alle kansen gegeven! En ze heeft ze gepakt, die stoere meid.
Voor mij zijn jullie superbazen die haar niet in de steek hebben gelaten. Ik hoop dat ze zich straks weer heerlijk thuis kan voelen en snel zal opknappen.
Joyce1985
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joyce1985 »

Ik kom even een hele grote  :bigarmhug: brengen hier, voor jullie en Bonnie!
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

En hier  :bigarmhug: nog 1. Geniet dadelijk van het samenzijn!!
~anna~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~anna~ »

De kracht van dit topic is.. dat als we niet online zijn ook meeleven en duimen :-*
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Plaats reactie