hier brandt weer een kaarsje, voor bonny, dat ze morgen naar huis mag.
geen betere plek, om tot rust te komen, en te herstellen.
voor jullie, knokkende kanjers,
Onze newfoundlander was anderhalf jaar geleden ook heel ziek,al zijn organen waren aangetast/ontstoken door een virus zijn bloed was net dikke stroop en het zag er niet best uit volgens de dierenartsen.Ze zijn hem toch gaan behandelen want we wilden er graag alles aan doen.Na 5 dagen aan het infuus werd het erg spannend want hij reageerde op geen enkele antibiotica.Hij lag daar maar en kon niets maar je zag aan zijn ogen dat hij verder wilde(althans dat dacht ik te zien .Mocht het de volgende dag niet beter gaan dan was het klaar volgens de dierenarts.De volgende dag stond hij ineens en blafte zelfs een wonder ze hadden het nooit verwacht.Wij mochten hem de dag erna mee naar huis nemen omdat ze dachten dat hij thuis sneller zou opknappen.Het heeft al met al bijna een jaar geduurd voordat hij weer in goede doen was en nu is hij weer zo fit als wat gelukkig.We gaan ervan uit dat het met Bonnie ook helemaal goed gaat komen en blijven voor jullie duimen.
ook hier branden de kaarsjes gewoon verder voor bonnie!!!!!
een dikke knuffel voor jezelf ook.
en neem de raad van de koelkast ter harte want ik kan me voorstellen dat je bonnie geen seconde alleen wilt laten als ze weer thuis is.
Aangezien ik begrepen heb/had dat dit een positief topic moest blijven voor Bonnie, gewoon weer een positieve reactie,...
Bonnie, meisje, zet um op, ik blijf duimen en steek vanavond weer een kaarsje aan,....
Ik hoop echt dat je het gaat redden, je hebt bewezen een vechtster te zijn,....
Ik heb op het punt gestaan om even flink opruiming te houden in dit topic... Maar aangezien we inmiddels -tig pagina's verder zijn, is dat nog weinig zinvol. Het leed is al geschied.... Vanaf nu gaat dit topic over Bonnie van Marlou-Kamiel en ieder mag daar het zijne van denken maar opmerkingen over wat Marlou-Kamiel wel/niet zou moeten doen worden worden vanaf hier verwijderd.
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 23 dec 2012, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.