op naar morgen
Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
nikèdog2000
- 5-sterren

-
~anna~
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds, maar het gaat beter!!
Duimen gaat door.
Laatst gewijzigd door ~anna~ op zo 23 dec 2012, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds, maar het gaat beter!!
we zijn weer thuis....
het was fijn om weer bij haar te zijn! en ja, zij vond het ook

geplast, gepoept (samen naar buiten geweest ;-) ) en `vieze zooi` voor in het infuus uit mijn hand gelikt, zelf he!! 8)
en een aantal spuiten achter elkaar,

ze was goed te pas en weer een stapje beter dan gisteren, yes!!
echter, dat vocht.. wellicht toch door die vieze E coli die ze heeft.. dus nu op de gentamycine gezet (erbij)
uiteraard mogen/kunnen de verplegers hier niet te veel over zeggen.. dus afwachten weer tot morgen
temp was 39,2 geweest eerder en nu 38,nog iets.. verhoogd dus maarniet met stijgende lijn..
IK zie mijn hond opknappen dus IK(en Jos en Judith en en en ...ook) ben/zijn BLIJ met wat ik zie
morgen naar huis gaat m niet worden.. dat is jammer maar niet meer dan dat
ALS ze maar naar huis komt

zo, en nu een borrel
dankjulliewel mensen voor alle fijne bijdragen; dat helpt ECHT enorm, nog steeds en dat is inderdaad waar ik om vroeg in het begin van dit topic

liefs, Marlou

het was fijn om weer bij haar te zijn! en ja, zij vond het ook
geplast, gepoept (samen naar buiten geweest ;-) ) en `vieze zooi` voor in het infuus uit mijn hand gelikt, zelf he!! 8)
en een aantal spuiten achter elkaar,
ze was goed te pas en weer een stapje beter dan gisteren, yes!!
echter, dat vocht.. wellicht toch door die vieze E coli die ze heeft.. dus nu op de gentamycine gezet (erbij)
uiteraard mogen/kunnen de verplegers hier niet te veel over zeggen.. dus afwachten weer tot morgen
temp was 39,2 geweest eerder en nu 38,nog iets.. verhoogd dus maarniet met stijgende lijn..
IK zie mijn hond opknappen dus IK(en Jos en Judith en en en ...ook) ben/zijn BLIJ met wat ik zie
morgen naar huis gaat m niet worden.. dat is jammer maar niet meer dan dat
ALS ze maar naar huis komt
zo, en nu een borrel
dankjulliewel mensen voor alle fijne bijdragen; dat helpt ECHT enorm, nog steeds en dat is inderdaad waar ik om vroeg in het begin van dit topic
liefs, Marlou
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Stapje bij stapje gaat het steeds een stukje beter.
Hopelijk mag ze snel naar huis en wil ze daar weer eten. In ieder geval een goed teken dat ze poept.
Dat is toch "zelf eten"..... Goedzo Bonnie!!Marlou-Kamiel schreef: `vieze zooi` voor in het infuus uit mijn hand gelikt, zelf he!! 8)
en een aantal spuiten achter elkaar,![]()
-
sella
Oh wat fijn dat ze nu wel wat eet. Vloeibaar eten oplikken is ook wil tot eten.
Fijn dat het steeds wat beter gaat. Ze klinkt ook wat vrolijker dan gisteren. Fijn dat ze spul uit je hand wilde likken, klinkt ook heel positief. Ik blijf duimen voor Bonbon lief snoepje 
Nu nog het vieze beestje klein krijgen..... Kom op Bonnie ook dat kun je voor elkaar krijgen. Het gaat al zoveel beter!!!
Heel veel knuffels!
Nu nog het vieze beestje klein krijgen..... Kom op Bonnie ook dat kun je voor elkaar krijgen. Het gaat al zoveel beter!!!
Heel veel knuffels!
-
DJARA
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik zat effe te kijken toenje bij haar was en meende al aanje gezicht te zien dat het niet door ging.
Nou ja ze kan maar beter nog even daar blijven dat je straks zeker weet dat het goed gaat, dan dat ze nu al thuis komt en het onverhoopt niet goed gaat.
Ik snap dat het een zware domper is, maar wel het beste voor Bonsels!!
Nou kom es effe hier, sla ik even mijn armen om je heen......
Keek net nog even, toen lag ze rustig te slapen!!!
Hou je taai Marlou en Jos en Bonnie ook natuurlijk!!!
Nou ja ze kan maar beter nog even daar blijven dat je straks zeker weet dat het goed gaat, dan dat ze nu al thuis komt en het onverhoopt niet goed gaat.
Ik snap dat het een zware domper is, maar wel het beste voor Bonsels!!
Nou kom es effe hier, sla ik even mijn armen om je heen......
Keek net nog even, toen lag ze rustig te slapen!!!
Hou je taai Marlou en Jos en Bonnie ook natuurlijk!!!
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

dankje Jeroentje voor de knuffel!!

het is niet eens met zoveel woorden gezegd hoor, het is meer dat ik het zelf zei dat het dus morgen niet door gaat en dat dat logisch is en niet geeft. donderdag is het ook snel hoor

weetje, ik ben blij: ze kwispelde toen we aankwamen, ging mee naar buiten, plaste en poepte daar (met die `poep-blik` in haar ogen, haha.. nee, ze draaide geen 20 rondjes voor de drol
), ging tegen me aan hangen, daarna lekker liggen en heeft dus 4 spuiten ofzo voeding uit mijn hand gelikt....
het gaat dus `goed` met haar
nu die vieze stinkbeestjes nog weg krijgen uit haar en dan lekker harder vooruit

nu ligt ze heerlijk te slapen zie ik op cam, en wij gaan zo ook onder de dekens kruipen; positieve energie opdoen voor morgen, weer een nieuwe dag
slaap zacht allemaal,
, Marlou en Jos
het is niet eens met zoveel woorden gezegd hoor, het is meer dat ik het zelf zei dat het dus morgen niet door gaat en dat dat logisch is en niet geeft. donderdag is het ook snel hoor
weetje, ik ben blij: ze kwispelde toen we aankwamen, ging mee naar buiten, plaste en poepte daar (met die `poep-blik` in haar ogen, haha.. nee, ze draaide geen 20 rondjes voor de drol
het gaat dus `goed` met haar
nu die vieze stinkbeestjes nog weg krijgen uit haar en dan lekker harder vooruit
nu ligt ze heerlijk te slapen zie ik op cam, en wij gaan zo ook onder de dekens kruipen; positieve energie opdoen voor morgen, weer een nieuwe dag
slaap zacht allemaal,
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Dat zijn dan toch weer heel goede ontwikkelingen, stapje voor stapje gaat het steeds beter.
Jammer dat Bonnie morgen nog niet naar huis mag, daar hoopte ik zo op. Maar ze is in goede handen, en nu ze dan van jouw handen heeft willen likken, gaat ze dan toch zin in eten hebben, kennelijk. Fijn hoor.
Nu nog maar even geduld hebben en Bonnie: zet um op, blijf doorzetten!!
Wij gaan door met duimen en vrolijke Italiaanse zonovergoten gezondheidspositiviteit naar Bonnie en naar jullie blazen.
Jammer dat Bonnie morgen nog niet naar huis mag, daar hoopte ik zo op. Maar ze is in goede handen, en nu ze dan van jouw handen heeft willen likken, gaat ze dan toch zin in eten hebben, kennelijk. Fijn hoor.
Nu nog maar even geduld hebben en Bonnie: zet um op, blijf doorzetten!!
Wij gaan door met duimen en vrolijke Italiaanse zonovergoten gezondheidspositiviteit naar Bonnie en naar jullie blazen.
fijn dat ze wat gegeten heeft,al s het dan van je hand
duimen blijven draaien.
Slaap maar even lekker
Slaap maar even lekker
hihi, de mallerd, ze lust 't infuusspul liever dan haar voer, ......
maar knap van haar dat ze 't van je hand likt(wat een fijn gevoel moet dat voor jou geweest zijn). Nu die ettertjes nog Bonnie! Doe het maar rustig aan meisje je komt er wel.
maar knap van haar dat ze 't van je hand likt(wat een fijn gevoel moet dat voor jou geweest zijn). Nu die ettertjes nog Bonnie! Doe het maar rustig aan meisje je komt er wel.
-
karin2
- 5-sterren

Fijn dat ze zoveel beter is en ook langzaamaan de wil tot eten krijgt 
Duimen blijven doordraaien !
Zet hem op Bonnie !
Fijne kerst Marlou en jos
Duimen blijven doordraaien !
Zet hem op Bonnie !
Fijne kerst Marlou en jos
-
Fynn
- 5-sterren

- Contacteer:
Fijn dat ze zo blij reageerde toen jullie er waren.
Jammer dat ze nog niet naar huis mag maar ze kan beter nog opknappen onder goede begeleiding .
Hier duimen we gewoon nog even verder voor herstel.
Groetjes Rian
Jammer dat ze nog niet naar huis mag maar ze kan beter nog opknappen onder goede begeleiding .
Hier duimen we gewoon nog even verder voor herstel.
Groetjes Rian
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
dit zijn de betere berichten......kwispelen toen ze jullie zagen, wat gegeten....!