Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: de turbo moet aan!!!! mijn Bonnie knokt nog steeds..

charmed
5-sterren
5-sterren

Bericht door charmed »

:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:

Zet um op Bonnie!
Thea
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Thea »

Owwwwwwwwwwww Bonnieeeee je houd het wel spannend hoor.
Kom op MEISSSSSSSS je kan het je heb nu al teveel overwonnen om nu te gaan opgeven.
:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: voor Bonnie
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: en deze voor jullie
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Kom op Bonnie...

:duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen:
Annemarie Rijnveld
5-sterren
5-sterren

Bericht door Annemarie Rijnveld »

:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
FF die laatste beestjes er nog uitgooien Bon, hup zet um op!!!!!
saskia37
5-sterren
5-sterren

Bericht door saskia37 »

Ik ben nu op het werk en denk eventjes kijken hoe het met Bonnie is, lees ik dat het weer wat slechter gaat :'(
Kom op Bonnie geef Baasje en Vrouwtje een mooi kerstkado, en vecht tegen die rotbeestjes!!!
:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

Komop Bonnie!!!
Zet hem op.
Duimen draaien in turbo en kaarsje staat aan!!!
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Een maagtorsie overleven is al een grote kunst. Het mag nu niet meer mis gaan. De kaarsen branden weer.
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Hier brandt het kaarsje ook weer en staan de duimen in turbostand. Nog even volhouden meisje, je bent er bijna!
~anna~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~anna~ »

Kom op Bonnie  :-*
evds
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door evds »

duim duim en meer duim
Sterkte en kracht !
JoseW
3-sterren
3-sterren

Bericht door JoseW »

Wat extra kaarsjes aan.....duimen draaien...zelfs dochter leest af en toe over mijn schouder mee en vraagt hoe Bonnie gaat.....
Zet m op Bonnie.... girlpower op volle kracht!
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

ik duim!! ik heb het hele verhaal gemist ivm mijn vakantie. kan iemand mij bijpraten?
cj

Bericht door cj »

Ik duim voor die smurf, komt goed!!!!

Saskia
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

He bah.... dat is dan toch weer even slikken... Maar kop op hoor Bonnie, knokken... de duimen draaien, positieve gedachten komen je kant op.

Afbeelding
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

zijn we weer:  :) :)

snelle update; beter dan verwacht.. haar `zijn` en haar doen..
ze is heel moe, dat wel, en wilde dus niet mee naar buiten (en nu we weg zijn staat ze voor elk wissewasje weer klaar vooraan aan het hek, echt Tita  ;) ;) lekker dwars en eigenwijs)
verder heb ik er, tegen alle verwachtingen in zo`n 80 ml sondevoeding in gekregen, yes!!
ze likte uit mn hand en tevens uit het bakje :) :D (ik zie hier weer een stapje)

temp is weer gezakt... pff..
dus de vraag is..: slaat de antibiotica aan??

morgen ochtend ga ik gebeld worden als ze het niet vergeten want uiteraard wil ik de temp weten in elke geval.. als ze niet bellen want het is dan spitsuur, dan zelf bellen dus

en nu gaan we met een biertje op de bank. pindas en chocolade erbij en de mannen die ons weer heeeelemaaaal afsnuften..

morgen gewoon weer om 20uur naar haar toe, dát is de afspraak!!

mensen, de kaarsjes, duimen en alle hoop: het werkt!!!! :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* dus.. even door doen en alle positieve kerstgedachten kan onze dame gebruiken. heb je nog wat over? stuur het Bonsels!! :) :) :) :) :)

liefs en knuffels, Marlou en Jos :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

en ook: geniet van jullie kerst!!
het is er niet van gekomen in het andere topic te schrijven maar hier niet minder gemeend dus..
Laatst gewijzigd door Marlou-Kamiel op ma 24 dec 2012, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie