Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: de turbo moet aan!!!! mijn Bonnie knokt nog steeds..

inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Ik lees 't morgenvroeg wel 'k moet weg maar duim verder. ;)
Roef & Hidde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Roef & Hidde »

:duimen:
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

het wachten is op Bonnie die zometeen weer op de camera verschijnt :-* :-* :-* :-*

er was wederom een complicatie; het geel in en dus ook uit haar buik was toch gal....
ondanks dat haar galzuren in bloed normaal waren en ze niet geel zag toch op advies van chirurg vanochtend een echo gedaan
daarop was geen galblaas te zien en dat verwacht je wel, zelfs een grote, bij een hond die niet eet....

dus:????????
was de galblaas kapot? dat is te reapareren..
was de verbinding tussen galblaas en darm of galblaas en lever kapot? dat is niet te reapareren..

dus om 11.50uur telefoon:
optie 1: in laten slapen
optie 2: opereren met dan nog steeds de vraag wat het zou zijn; galblaas of 1 van de verbindingen... (operabel of niet??)
daarbij: eerst kijken hoe de buik eruit zag na alle `shit` en operaties met de nodige verklevingen natuurlijk....
ik heb dus ook toestemming gegeven om als zij het niet zagen zitten haar niet meer wakker te laten worden....

dus voor de duidelijkheid: als de chirurg er geen heil in zag had de chirurg (die haar al 3 keer eerder geopereerd heeft) had hij dit niet als optie genoemd....
liever alle `ellende` met een goede afloop dan na 90 % stoppen met een dode hond
wij zijn dus blij met het vertrouwen dat de artsen en zeker de chirurg (die bleek steeds even bij Bonnie te zijn wezen kijken als hij op de afdeling was, en das LIEF!! :) :)) in Bonnie hadden.
het is een bijzonder sterk meiske, dat werd vandaag wederom meerdere malen geroepen en tevens dat dit echt een bizar verhaal is. dat ze dit allemaal overleeft!!

tja, en wie ben ik dan (zijn wij dan) om er de stekker uit te trekken???? als ze het zelf niet op geeft..  :) :)

chirurg vind het nu ook tijd dat ze naar huis gaat, hihi :D :D

wij zijn heeeeeeeeeeeel erg blij en hopen dat dit echt de laatste hobbel was!!

natuurlijk zijn de komende 24/48 uur weer spannend (maar ach.. we/ZIJ is wel wat gewend nu :biggrin2: :biggrin2:)

ze ligt nu lekker te slapen, net terug op de afdeling en ik ga zo even met hun bellen
vanavond laten we haar vanzelfsprekend met rust en gaan we alleen achter de pc zitten koekeloeren
:circle: :daisy: :circle: :daisy:
Kinnie
5-sterren
5-sterren

Re: Bonnie is er nog steeds!! galblaas ook verwijderd.... duimen mag nog steeds!!

Bericht door Kinnie »

Pfoe... Jeetje zeg, er zijn wel flinke bergen die steeds voor de voeten verschijnen....
Maar, de duimen draaien door en hopelijk is dit de laatste hobbel!
Dian
5-sterren
5-sterren

Re: Bonnie is er nog steeds!! galblaas ook verwijderd.... duimen mag nog steeds!!

Bericht door Dian »

poeh, nog weer een complicatie :-\ Gelukkig dat ze weer goed door deze operatie is gekomen. Ze is toch wel onwijs sterk jullie Bonnie :-* :-* :-* :-* :-*

we duimen stug door dat ze helemaal er weer bovenop krabbelt :-* :-* :-* :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Pff wat een ellende!
**Marjolijn**
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door **Marjolijn** »

Arm beestje, er blijft niks over zo!!
boskat
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door boskat »

Heftig hoor,maar ik duim ook nog steeds en lees mee,nu moet het met grote stappen  vooruit gaan met Bonnie,nog even goed doorknokken meisje :-*
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Heftig hoor en niet wat ik verwacht had, maar nu dat het raadsel van het lekkende gele vocht opgelost is staat er hopelijk niets meer in de weg om helemaal te herstellen. Wat een vechtertje is ze.  :bigarmhug:
*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

Arme Bonnie, wat moet ze toch veel doorstaan... Ik duim nog steeds mee en hoop dat dit echt de laatste hobbel was

:-*
Xerox
5-sterren
5-sterren

Bericht door Xerox »

Pfff, ze moet wel veel doorstaan, de arme meid. Maar: onkruid vergaat niet  ;D Zet hem op, Bonnie!
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Allemachtig...
Dus toch dat vocht, ik vond het al zo vreemd, ook dat er niet naar gekeken werd!
Arme Bonnie, wat moet ze zo veel doorstaan en jullie dus ook :-*
~anna~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~anna~ »

Ik denk dat ze in Utrecht wel weten wat ze doen. En wij hopen, bidden en duimen op een voorspoedig herstel.
Dus met alle kracht die we hebben, hopen, bidden en duimen we voor Bonnie en haar baasjes  :-*
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

OMG heftig en wat een sterk meisje hebben jullie!! Ik hoop van ganser harte dat alle noeste arbeid en vertrouwen meer dan beloond gaan worden en tot die tijd ook hier  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
~anna~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~anna~ »

We dutten niet in. Ook als we niet online zijn duimen we  :-*
7 :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:

Plaats reactie