Martine moet ons verplicht de komende maand op de hoogte houden. Deze is een stuk goedkoper dan de kenwood.cindy5409 schreef: en het bot gaat ook allemaal door die kleine gaatjes zonder vast te lopen?
Jeej vleesmolen gekocht!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Lil
Re: Jeej vleesmolen gekocht!
Ik blijf meelezen,..... 
Had je deze machine nog ergens gevonden dan op internet?Lil schreef: Martine moet ons verplicht de komende maand op de hoogte houden. Deze is een stuk goedkoper dan de kenwood.
Ik heb me suf gegoogled maar kon 'm niet op een Nederlandse site vinden.
-
Lil
Zal morgen even kijken of het nl of dtl was, maar heb hem zeker gevonden voor zo'n 100 euro zoals in het topic stondDreetje schreef: Had je deze machine nog ergens gevonden dan op internet?
Bij Ebay Duitsland wordt dze te kust en te keur aangeboden.Dreetje schreef: Had je deze machine nog ergens gevonden dan op internet?
-
Martine-Tom
yep geen probleem:)cindy5409 schreef: en het bot gaat ook allemaal door die kleine gaatjes zonder vast te lopen?
-
Martine-Tom
Lil schreef: Martine moet ons verplicht de komende maand op de hoogte houden. Deze is een stuk goedkoper dan de kenwood.
Voor morgen ligt er 8 kilo orgaan, 6 kilo spier en 6 kilo bot...ik zal jullie op de hoogte houden
ik twijfel of t binnenwerk sterk genoeg is ......
-
Martine-Tom
Vandaag is er 2 kilo bot doorheen gegaan en heb totaal geen enkele hapering gevoeld.lauraV schreef: ik twijfel of t binnenwerk sterk genoeg is ......
Ik ga het morgen wel merken
-
Martine-Tom
Van de vleesmolen is allemaal rvs, er zit ook een raspenset bij en dat is allemaal plastic.Lil schreef: Vraagje binnen werk is dat rvs of is dat plastic?
Ik zal morgen ff een foto maken
ik denk dat Lil t raderwerk binnenin de machine bedoelt?
lang plaizier gewenst met de molen!
lang plaizier gewenst met de molen!
gaan die eendenekken er zonder platkloppen door??
Ik ga dadelijk, beginnen aan 12kg eendenekken, eerst schoonmaken (voor Berre moet alle vet weg) dan platkloppen en dan 2x malen met de kenwood keukenachine (major die inmiddels 30j is) maar die heeft af en toe toch last en ik kijk dus uit naar een vleesmolen die niet te veel ruimte inneemt en eendenekken aankan.
Ik ga dadelijk, beginnen aan 12kg eendenekken, eerst schoonmaken (voor Berre moet alle vet weg) dan platkloppen en dan 2x malen met de kenwood keukenachine (major die inmiddels 30j is) maar die heeft af en toe toch last en ik kijk dus uit naar een vleesmolen die niet te veel ruimte inneemt en eendenekken aankan.
-
Martine-Tom
Tot nu toe gaan ze er zonder platkloppen en in 1 keer doorheen, ik ga ze vandaag wel heel braaf in kleinere stukjes knippen 
Maar aangezien ze gister zonder morren in hun geheel er doorheen gingen verwacht ik dat dat vandaag niet veel anders zal zijn als ze in stukken gaan.
Even het ontbijt laten zakken en dan ga ik beginnen aan de 8 kilo orgaan die er liggen
Maar aangezien ze gister zonder morren in hun geheel er doorheen gingen verwacht ik dat dat vandaag niet veel anders zal zijn als ze in stukken gaan.
Even het ontbijt laten zakken en dan ga ik beginnen aan de 8 kilo orgaan die er liggen
hihi, veel plezier. Ik moet toch ook altijd even slikken als ik aan een berg begin. 'k Heb overigens net gedaan, van 5.45 vanmorgen tot iets na tweeën. er zit 11kg kvv in de vriezer en 2kg in de oven om te drogen. we kunnen er weer even tegen. Nu eerst maar 's douchen.Martine-Tom schreef: Tot nu toe gaan ze er zonder platkloppen en in 1 keer doorheen, ik ga ze vandaag wel heel braaf in kleinere stukjes knippen
Even het ontbijt laten zakken en dan ga ik beginnen aan de 8 kilo orgaan die er liggen![]()