Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Bonnie is er nog steeds!! galblaas ook verwijderd.... duimen mag nog steeds!!
Marlou is om 19.12 online geweest, maar geen update. Dit vind ik wel een reden om je zorgen te maken
Re: Bonnie is er nog steeds!! galblaas ook verwijderd.... duimen mag nog steeds!!
Ze gingen er toch heen vanavondLida. S schreef: Marlou is om 19.12 online geweest, maar geen update. Dit vind ik wel een reden om je zorgen te maken
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
die is daar nog.....ze is niet zomaar weer thuis natuurlijk!
Ik durf er niets meer over te denken...Lida. S schreef: Marlou is om 19.12 online geweest, maar geen update. Dit vind ik wel een reden om je zorgen te maken
- spreeuwtje
- 5-sterren

half 3 laatste update geweest..
da klopt nie..
toch? of word ik nu paranoia?
da klopt nie..
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Ik deel het gevoel maar meestal als ze bij Bonnie geweest waren kwam de update zo rondom 22.30 - 23.30 en daar houdt ik me nu ook maar aan vast want ook hier nog steedsspreeuwtje schreef: half 3 laatste update geweest..
da klopt nie..
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ja..spreeuwtje schreef: half 3 laatste update geweest..
da klopt nie..
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Erna, dat heb je fantastisch verwoord! Ik kan me daar helemaal 100% in vinden!
En ondertussen duimen we gewoon verder dat Bonnie ook vandaag weer een sprong voorwaarts heeft gemaakt!
En ondertussen duimen we gewoon verder dat Bonnie ook vandaag weer een sprong voorwaarts heeft gemaakt!
-
Do
heb nog niet veel gereageerd, maar wel gevolgd.
ik wens je heel veel sterkte met alles
even mijn eigen gedachtes....hoop ik dat je me niet kwalijk neemt
13 dec is alles begonnen.........
maag torsing, geen milt geen galblaas......
zou ik het te vroeg opgegeven hebben?
ik wens je heel veel sterkte met alles
even mijn eigen gedachtes....hoop ik dat je me niet kwalijk neemt
13 dec is alles begonnen.........
maag torsing, geen milt geen galblaas......
zou ik het te vroeg opgegeven hebben?
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

geen paniek.. net thuis..
zit nog met mn jas aan...
even thuis komen dan volgt zo de update..
(ik ben voortdurend online dus daar moet je vooral geen coclusies aan verbinden

totzo!!
(ik ben voortdurend online dus daar moet je vooral geen coclusies aan verbinden
totzo!!
-
Do
dat klinkt in ieder geval opgewekt!!!Marlou-Kamiel schreef: geen paniek.. net thuis..
(ik ben voortdurend online dus daar moet je vooral geen coclusies aan verbinden![]()
totzo!!
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

zo, met een groot glas ranja....
pff..
Bonnemeisje gaat enerzijds vooruit; ze is blij om ons te zien en staat te kwispelen, loopt lekker voorwaarts mee (duwt en leunt je zo ongeveer aan de kant als je de kennel open doet
) en buiten loopt ze fijn, doet een grote plas, wil poepen maar er komt niks, en dan een ronde door de gangen.. vindt ze leuk..
op de afdeling heeft ze het gehad.. dat is lastig om te zien....
in kennel vindt ze het heerlijk om op ons te liggen met koppie en lekker geaaid te worden
in die zin vind ik haar vooruit gaan, met stapjes
echter.. de temperatuur is niet zo goed. te hoog.. 39,6 daarnet
en er is best nog een hoop vocht uit de buik. die loopt nu in een drain sinds de ok dus niet meer de ellende met het vieze natte verband.. vocht ziet er niet verkeerd uit trouwens..
en ja, dit is dus afwachten..
het gevecht tussen de antibiotica en de E. coli..

het gevecht dat Bonnie moet winnen
en dat heeft dus (blijkbaar) tijd nodig..
uiteraard zal ik hier morgen met de arts weer over verder praten........
dank jullie voor alle duimpjes enzo weer!!

pff..
Bonnemeisje gaat enerzijds vooruit; ze is blij om ons te zien en staat te kwispelen, loopt lekker voorwaarts mee (duwt en leunt je zo ongeveer aan de kant als je de kennel open doet
op de afdeling heeft ze het gehad.. dat is lastig om te zien....
in kennel vindt ze het heerlijk om op ons te liggen met koppie en lekker geaaid te worden
in die zin vind ik haar vooruit gaan, met stapjes
echter.. de temperatuur is niet zo goed. te hoog.. 39,6 daarnet
en er is best nog een hoop vocht uit de buik. die loopt nu in een drain sinds de ok dus niet meer de ellende met het vieze natte verband.. vocht ziet er niet verkeerd uit trouwens..
en ja, dit is dus afwachten..
het gevecht tussen de antibiotica en de E. coli..
het gevecht dat Bonnie moet winnen
uiteraard zal ik hier morgen met de arts weer over verder praten........
dank jullie voor alle duimpjes enzo weer!!
-
Do
ik denk dat het vrij logish is dat de temperatuur hoog is...er is niet niks gebeurt daar binnen
Weet af en toe niet wat te schrijven. Opnieuw een verhoogde temperatuur en meer vocht uit haar buik, symptomen die waarschijnlijk waren te verwachten na de laatste operatie, maar je hoopt zo dat Bonnie nu in een stuk door herstelt, dat het tegenvalt wanneer je dit leest.
Ik hoop dat ze goed de nacht doorkomt en ze morgen uitgerust het gevecht aan kan gaan met de bacterie. Slaap lekker meisje
Ik hoop dat ze goed de nacht doorkomt en ze morgen uitgerust het gevecht aan kan gaan met de bacterie. Slaap lekker meisje
-
andrevanes
- 3-sterren

- Contacteer:
Veel sterkte Bonnie. We blijven duimen.