Als je ze hier ziet vreten...echt varkensTruus schreef: Omdat die twee bij jou nooit iets krijgen![]()
![]()
![]()
Tinus staat meestal van:piep,piep,piep
In een paar seconden is de klus weer geklaard! 8)
Moderator: Lizzy
Als je ze hier ziet vreten...echt varkensTruus schreef: Omdat die twee bij jou nooit iets krijgen![]()
![]()
![]()
Kalfstrotten?Nelly schreef: Owh waw! Wou dat ik voor m'n hondjes ook zoiets kon scoren!! 8)
Ik verkoop ze voor 4,50 kggonny schreef: kun je die strotten gewoon bij de slager kopen?? en wat kosten ze ongeveer??
tieneke schreef: Ik verkoop ze voor 4,50 kg
Je kan ze ook zelf bij Carnibest halen natuurlijk.
Er zit echt veel vlees aan![]()
Dat denk ik welgonny schreef:
maar dan heeft een slager ze waarschijnlijk dus ook! mmmm ga moed verzamelen om het te vragen!!![]()
Is goed,als we gaan wandelen laat ik wel even wat wetenNelly schreef: Als we nog eens samen een wandeling doen en je kan wat kilo's meebrengen, graag!

Sooo das ook niet misselijk.Ik betaalde € 1.-- de kilo.tieneke schreef: Ik verkoop ze voor 4,50 kg
Je kan ze ook zelf bij Carnibest halen natuurlijk.
Er zit echt veel vlees aan![]()
Ze zijn niet goedkoop nee.Unique schreef: Sooo das ook niet misselijk.Ik betaalde € 1.-- de kilo.![]()
Het vlees dat aan de strotten zit is spiervlees, dus gewoon vleesliess schreef: hopelijk een niet al te rare vraag..maar waar kun je de runderstrotten onder verdelen..ik bedoel..is het orgaanvlees of vlees..of...?? help![]()