Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

JoseW
3-sterren
3-sterren

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Bericht door JoseW »

Borke schreef: Oh Marlou en Jos, ik ben zo blij dat ze thuis is.
Geniet van haar en koester haar en geef haar kracht, maak het leven gemakkelijk en comfortabel voor haar.
Zorg dat ze volledig kan ontspannen en haar rust vindt in de warme geborgenheid van jullie huis en met jullie constante aandacht.

Later zal je weten waar je dat voor doet, om haar de rust te geven om op te knappen of om te sterven.
In beide gevallen haal je het best mogelijke uit de situatie en dat is mooi.
Geniet daarvan!

Met mijn Borke was ons maar 24 uur vergund om afscheid te nemen, hier thuis.
Toch koester ik die herinnering van warmte en liefde en aanhankelijkheid als een van de dierbaarste momenten die ik met hem doorleefd heb.

Bonnie heeft echter nog wel een kans, die Borke niet had (ernstige leukemie had hij).
Misschien dat de rust thuis in combinatie met de AB haar helpt de bacterie te bestrijden.

Maak het leven fijn samen, geniet, heb geen andere verwachtingen dan dat je het samen goed hebt.
Als wij allen jullie dan mooie dagen samen wensen, dan zien we met zijn allen vanzelf wel wat er komt.
Probeer dus ook zelf te ontspannen en te genieten van haar aanwezigheid, geniet van iedere minuut, zonder verder te denken.
Laat die warme positieve sfeer haar de maximale kracht geven en geniet van het samenzijn.

Ik wens julie een prachtige jaarwisseling en een mooi 2013, óók voor Bonnie  :-*

Ik heb een tijdje niet gereageerd in dit topic, ik kon gewoon niet de juiste woorden vinden, vind de situatie zo moeilijk, en jullie en Bonnie zo moedig! Maar dit, deze tekst......beschrijft precies wat ik voel en bedoel!

Ik wil jullie nog veel stekrte, kracht, liefde en warmte wensen......Bonnie....zet'm op meid!

Gr. Jose
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

ik heb hier staan:

traumeel van Heel
reco vetsem van vsm
en ook puur trauma....

wat te doen??
ik zie werkelijk door de bomen het bos niet meer....
kan het strakkies door de sondevoeding geven....
verder wil ze niks, noppes nada tot nog toe

utrecht bellen: die gaan zeggen tramadol.. en dat wordt al een ramp want als zij zo is met haar nek zoals daarstraks dan krijg ik het er uberhaupt niet in (de tabletjes mogen niet fijngemaakt of gebroken maar moeten in 1 keer erin)

dus wat ik eigenlijk zowieso nodig heb is iets van pijnstilling en ook iets tegen misselijkheid (die veraflox kan misselijkheid veroorzaken)

weer even Judith proberen.. die heeft gisteren brand in woningcomplex gehad dus die is ook erg aan het randje momenteel.... (heeft de honden naar buiten gesleurd en in de auto gegooid en 1 van de honden heeft een teen gebroken..
nova
5-sterren
5-sterren

Bericht door nova »

Op grond van lijfelijke ervaring kan ik je zeggen dat de pijn-bestrijdings-middelen van Heel ,  heel effectief zijn :)
Erna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Erna »

Marlou-Kamiel schreef: ik heb hier staan:

traumeel van Heel
reco vetsem van vsm
en ook puur trauma....

wat te doen??
ik zie werkelijk door de bomen het bos niet meer....
kan het strakkies door de sondevoeding geven....
verder wil ze niks, noppes nada tot nog toe

utrecht bellen: die gaan zeggen tramadol.. en dat wordt al een ramp want als zij zo is met haar nek zoals daarstraks dan krijg ik het er uberhaupt niet in (de tabletjes mogen niet fijngemaakt of gebroken maar moeten in 1 keer erin)

dus wat ik eigenlijk zowieso nodig heb is iets van pijnstilling en ook iets tegen misselijkheid (die veraflox kan misselijkheid veroorzaken)

weer even Judith proberen.. die heeft gisteren brand in woningcomplex gehad dus die is ook erg aan het randje momenteel.... (heeft de honden naar buiten gesleurd en in de auto gegooid en 1 van de honden heeft een teen gebroken..
Weet je wat voor kwaad Cortaphen eventueel kan doen? Ik heb zelf geen idee hoor. Kan het de AB tegenwerken?
sella

Bericht door sella »

Ik zou traumeel doen, zit ook een zwellingsremmer in, en ook een stofje dat ontstekingen remt.
Als ze erg misselijk is. heb je okugest in huis, of nux vomica? De nux werkt ook goed tegen de werking van narcose stoffen, daar kan ze ook nog misselijk van zijn, net als van de methadon.
sella

Bericht door sella »

Corthapen zit een cortico ook in, en dat kan de maag erg irriteren, dus of het geen kwaad kan, kan een arts beter vertellen, maar mijn gevoel zegt van oppassen met een nog niet herstelde maag.
de Meiden
5-sterren
5-sterren

Bericht door de Meiden »

Jeetje, even een paar uur niet op BP geweest en nu is ze opeens thuis !!
Super, geweldig, lekker met z`n alle thuis..... al is het idd dubbel...
Zoals al gezegd, gooi alles in de strijd om haar sterker te maken !!
We duimen gewoon verder het nieuwe jaar in !!
NancyS
1-ster
1-ster

Bericht door NancyS »

Ik zou voor de Traumeel gaan, je kan de tabletten ook even tussen 2 lepels in verpulveren en dan zo in haar bek geven.
In acute gevallen mag je zelfs gedurende 4 uur ieder half uur een dosis geven.
lachnat
4-sterren
4-sterren

Bericht door lachnat »

Oh wat dubbel maar wat fijn dat ze lekker thuis is  :bigarmhug:
Lekker knuffelen en aaien en gewoon samen zijn.

Ik duim gewoon verder  :duimen: :duimen:
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Ik denk dat je u echt advies van een DA nodig hebt Marlou.
Traumeel is top spul, maar je moet heel vaak die tabletjes geven en ik betwijfel of het krachtig genoeg is.

Ik denk dat je iets moet injecteren, ook tegen misseljkheid.

Tannetje, Dorothea en Fido zijn niet online en koen dat misschien ook niet.
E zult je vriendin moeten bereiken en anders Utrecht.
Kijkof je de oude pijn medicatie kan halen in inectievorm, dan kan je morgen altijd verder zien.
Straks breekt de hel uit om middernacht en dan moet je medicatie hebben die werkt!

Bel anders desnoods een dienstdoend DA....

Sterkte.
robbiekomvoor
5-sterren
5-sterren

Bericht door robbiekomvoor »

Nah,ik denk niet dat je met allerlei vetsemmetjes de pijnklachten kan verminderen ,dit heeft echt wat sterkers nodig,bovendien zal zilverwater ook niet veel uit gaan halen met een multi recistente e coli. :-\
Rabia
3-sterren
3-sterren

Bericht door Rabia »

Als ik jou was zou ik even met Utrecht bellen, daar kennen ze haar, weten ze precies wat ze de afgelopen dagen gehad heeft.
Wat wel en wat niet gewerkt heeft. Ze hebben daar miss gezegd dat ze haar niet verder kunnen behandelen maar ze kunnen wel voor een goede pijnbestrijding zorgen.
Ga niet zelf aan de knutsel met allerlei middelen, je moet iets hebben waarvan je zeker weet dat het helpt, in deze complexe situatie.
robbiekomvoor
5-sterren
5-sterren

Bericht door robbiekomvoor »

roelien schreef: Als ik jou was zou ik even met Utrecht bellen, daar kennen ze haar, weten ze precies wat ze de afgelopen dagen gehad heeft.
Wat wel en wat niet gewerkt heeft. Ze hebben daar miss gezegd dat ze haar niet verder kunnen behandelen maar ze kunnen wel voor een goede pijnbestrijding zorgen.
Ga niet zelf aan de knutsel met allerlei middelen, je moet iets hebben waarvan je zeker weet dat het helpt, in deze complexe situatie.
Inderdaad,niet experimenteren met allerlei middeltjes,daar schiet je niks mee op!
chooky
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door chooky »

Soms, maar dan moet je precies de goede hebben en ik ben geen klassiek homeopaat, heeft een homeopathisch middel meer effect (direct) dan allopathische middelen.
Zilverwater zou ook goed en stevig kunnen werken, maar ik weet niet of het de andere middelen in de weg kan zitten.
Ik zou in eerste instantie voor het comfort van bonnie kijken of je haar met een reguliere pijnstilling kunt helpen. Anders met Tannetje als je haar kunt bereiken
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

roelien schreef: Als ik jou was zou ik even met Utrecht bellen, daar kennen ze haar, weten ze precies wat ze de afgelopen dagen gehad heeft.
Helemaal mee eens!
Als Bonnie een mens was, dan kreeg ze morfine, dan is traumeel echt niet genoeg.

Het is 31-12, volgens mij is een sterk chemisch middel op zijn plaats.
Maar ik ben niet medisch onderlegd...

Het is voor Marlou en Jos zwaar genoeg, laten we nu net met zijn allen allerlei middeltjes roepen, niet op 31/12 2 uur voor middernacht.

Ze doen wat ze kunnen, laten we duimen, kaarsjes branden en hopen dat ze snel hulp vinden van een DA!

Plaats reactie