Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Bericht door me and my boys »

vanaalst schreef: misschien door het stoppen van de methadon?
want daar zal ze toch ook min of meer van moeten afkicken?
kan je utrecht niet effe bellen, naar het ic, kan jou het schelen!
niet zelf gaan klooien hoor met allerlei middeltjes...ze komt van ver en is er nog lang niet..
ze heeft heftige med gehad en dat is in eens gestopt...gewoon effe bellen als je het niet meer weet :-*
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

ja juist..ter ondersteuning.....
maar denk dat bonnie na het stoppen van de methadon ed het echt wel moeilijk heeft
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Kijk Ik ff hoe t gaat met Bonnie is ze thuis!,
Wel een dubbel gevoel, hoop dat jullie nog heel wat qualitie time hebben  :-* :-*
Wat betreft aflikken van methadon..........dat is echt heel heftig hoor, heb het zelf in januari
Ondervonden na twee weken methadon in het ziekenhuis, echt verschrikkelijk  :'(
Ik hoop dat Bon goede pijnstilling kan krijgen!
BAC
5-sterren
5-sterren

Bericht door BAC »

Ik zou ook Utrecht bellen...deze hond is ziek en heeft zware medicijnen nodig, dat is ze gewent. Ik snap niet dat ze je zo naar huis hebben gestuurd, en niet een brief hebben meegegeven voor als het mis gaat wat je dan moet doen en welk spoednummer je dan kan bellen!

Sterkte!
Do

Bericht door Do »

Met ongeloof lees ik hier het hele verhaal.
Wat een zorg!!! Dit is natuurlijk geen gooie nazorg ...
Ik zou in de auto stappen zonder Bonnie, en daar alle nodige medicijnen en materialen gaan halen die nodig zijn.
Wens je heel veel sterkte en we duimen dat Bonnie beter gaat worden
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Ik krijg een beetje een naar onderbuik gevoel van deze nazorg  :-\
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

k heb besloten om nu in elk geval met de tramadol door te gaan tot morgen. ze wil niks via haar bekkie want klakt keihard de kaken op elkaar en ik wil niet ook nog zelf naar de ehbo moeten
dus ik doe het in de vijzel en anders haal ik bij Paula die ook reageert in het topic en die ik ken en hier om de hoek woont de capsules (want de sonde moet natuurlijk niet verstopt raken!)
via Judith vriendin dierenarts nog wat celenia tegen de misselijkheid `gescoord`
daarnaast heb ik nog okugest gevonden in mijn medicatiedoos. dit ga ik elke voeding (sonde) geven en in combinatie met traumeel, puur trauma en reco vetsem

en dat moet het nu doen..
in elk geval voor de nacht en ik hoop dat zij gewoon lekker een beetje kan uitrusten!!

morgen ga ik Alba contacten die dan weer thuis is. voor zilverwater en propolistinctuur
en als het nodig is bel ik Nico Dijkshoorn wel `zn nest uit` (die zit hier ook om de hoek) voor iets morfine achtigs (zat ik ook al aan te denken maar ik wil haar lieve gewoon helder hebben maar dat is al lastig met de tramadol dus. maar pijn wil ik in elke geval niet!!)
de ellende is dat deze pijn een bekende is voor mij (en haar) en dat ik dat nog niet inUtrechtgezien of gehoord heb.. het heeft te maken met het oprichten van haar hals.. bewegingspijn en daar gaf ik haar als het heel erg was dus cortaphen voor (wat nu vanwege de cortico`s niet handig is inderdaad Sella, klopt wat jij zegt!)
Utrecht heeft mij een brief gegeven met aanbevelingen en doseringen van: tramadol, ranitidine (zantac als maagbeschermer) en de ab (omdat ik dat prettig vind -eigenlijk wilden ze dat ook nog niet eens..)
verder: woensdag contact en als ze heel snel achteruit gaat contact opnemen ivm euthanasie..
geen idee of ze verwachten of ze het tot woensdag vol houdt.... ik heb werkelijk geen idee meer
maar hun zal ik in elk geval niet meer bellen (behalve gewoon op woensdag).. dat wordt dan mijn eigen da en anders is Judith er gelukkig ook mocht het echt fout gaan..

maar vooralsnog ga ik NU bij Bonnie zitten/liggen en samen met Jos en Sten en Kamiel even samen zijn.... dat komt er helemaal niet van en dat is zonde!! (al wil ik graag de dingen goed geregeld hebben!!)

dankjulliewel live mensen, ik waardeer jullie bijdragen ENORM!! al kan ik soms niet boompjes en bos onderscheiden..

:-* :-*, Marlou
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

mijn idee, hoe langer ik er over nadenk..
zij hebben het opgegeven en nu mag ik het uitzoeken..
hier heb je wat medicatie (waar ik zelf nog aardig bovenop moest zitten, qua ab en ook maagbeschermers..) en wat blikken voer
een formulier waar heel duidelijk met vinger gewezen werd op `prognose: heel slecht. de kans is bijzonder klein dat de hond deze infectie zelf kan overwinnen`
advies om bij verslechtering contact op te nemen voor euthanasie en als ze stabiel blijft woensdag bellen voor telefonisch overleg

en verder veel succes

en toch ben ik blij dat ze thuis is.. en dat klinkt misschien gek maar volgens mij is het niet gekker dan dat het klinkt..
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

pppfff wat een toestand zeg...bizar eigenlijk he.....
ga jij maar lekker bij je meisje liggen en geef haar veel liefde....
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Flat schreef: Met ongeloof lees ik hier het hele verhaal.
Wat een zorg!!! Dit is natuurlijk geen gooie nazorg ...
Ik zou in de auto stappen zonder Bonnie, en daar alle nodige medicijnen en materialen gaan halen die nodig zijn.
Wens je heel veel sterkte en we duimen dat Bonnie beter gaat worden
Ik voel het ook zo, maar naar Utrecht rijden zonder telefonisch contact vooraf is zinloos.
Misschien is er nu wel geen arts...

Marlou en Jos, wat er nu ook gebeurt, weet dat je vol liefde getracht hebt te doen wat het beste voor Bonnie is.
Dat was het beste wat jullie konden gegeven de omstandigheden, laat je nu of later door niets of niemand van slag brengen.

Dit is een uitzonderlijke situatie, waarbij artsen het ook niet meer weten.
Dan volg je het beste je gevoel en dat is wat jullie doen en dat doe je goed.

Sterkte vannacht :-*
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Samen zijn en sterk blijven voor Bonnie en voor elkaar.  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Marlou-Kamiel schreef: k heb besloten om nu in elk geval met de tramadol door te gaan tot morgen. ze wil niks via haar bekkie want klakt keihard de kaken op elkaar en ik wil niet ook nog zelf naar de ehbo moeten
dus ik doe het in de vijzel en anders haal ik bij Paula die ook reageert in het topic en die ik ken en hier om de hoek woont de capsules (want de sonde moet natuurlijk niet verstopt raken!)
via Judith vriendin dierenarts nog wat celenia tegen de misselijkheid `gescoord`
daarnaast heb ik nog okugest gevonden in mijn medicatiedoos. dit ga ik elke voeding (sonde) geven en in combinatie met traumeel, puur trauma en reco vetsem

in elk geval voor de nacht en ik hoop dat zij gewoon lekker een beetje kan uitrusten!!

morgen ga ik Alba contacten die dan weer thuis is. voor zilverwater en propolistinctuur
en als het nodig is bel ik Nico Dijkshoorn wel `zn nest uit` (die zit hier ook om de hoek) voor iets morfine achtigs (zat ik ook al aan te denken maar ik wil haar lieve gewoon helder hebben maar dat is al lastig met de tramadol dus. maar pijn wil ik in elke geval niet!!)
de ellende is dat deze pijn een bekende is voor mij (en haar) en dat ik dat nog niet inUtrechtgezien of gehoord heb.. het heeft te maken met het oprichten van haar hals.. bewegingspijn en daar gaf ik haar als het heel erg was dus cortaphen voor (wat nu vanwege de cortico`s niet handig is inderdaad Sella, klopt wat jij zegt!)
Utrecht heeft mij een brief gegeven met aanbevelingen en doseringen van: tramadol, ranitidine (zantac als maagbeschermer) en de ab (omdat ik dat prettig vind -eigenlijk wilden ze dat ook nog niet eens..)
verder: woensdag contact en als ze heel snel achteruit gaat contact opnemen ivm euthanasie..
geen idee of ze verwachten of ze het tot woensdag vol houdt.... ik heb werkelijk geen idee meer
maar hun zal ik in elk geval niet meer bellen (behalve gewoon op woensdag).. dat wordt dan mijn eigen da en anders is Judith er gelukkig ook mocht het echt fout gaan..

maar vooralsnog ga ik NU bij Bonnie zitten/liggen en samen met Jos en Sten en Kamiel even samen zijn.... dat komt er helemaal niet van en dat is zonde!! (al wil ik graag de dingen goed geregeld hebben!!)

dankjulliewel live mensen, ik waardeer jullie bijdragen ENORM!! al kan ik soms niet boompjes en bos onderscheiden..

Dit klinkt heel verstandig!
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door leni »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-* :-*
flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Bericht door flodder en dwarrel »

Marlou-Kamiel schreef: k heb besloten om nu in elk geval met de tramadol door te gaan tot morgen. ze wil niks via haar bekkie want klakt keihard de kaken op elkaar en ik wil niet ook nog zelf naar de ehbo moeten

:bigarmhug: :-*
saskia37
5-sterren
5-sterren

Bericht door saskia37 »

Heel veel sterkte  :-* en knuffel haar maar lekker!

Plaats reactie