k heb besloten om nu in elk geval met de tramadol door te gaan tot morgen. ze wil niks via haar bekkie want klakt keihard de kaken op elkaar en ik wil niet ook nog zelf naar de ehbo moeten
dus ik doe het in de vijzel en anders haal ik bij Paula die ook reageert in het topic en die ik ken en hier om de hoek woont de capsules (want de sonde moet natuurlijk niet verstopt raken!)
via Judith vriendin dierenarts nog wat celenia tegen de misselijkheid `gescoord`
daarnaast heb ik nog okugest gevonden in mijn medicatiedoos. dit ga ik elke voeding (sonde) geven en in combinatie met traumeel, puur trauma en reco vetsem
en dat moet het nu doen..
in elk geval voor de nacht en ik hoop dat zij gewoon lekker een beetje kan uitrusten!!
morgen ga ik Alba contacten die dan weer thuis is. voor zilverwater en propolistinctuur
en als het nodig is bel ik Nico Dijkshoorn wel `zn nest uit` (die zit hier ook om de hoek) voor iets morfine achtigs (zat ik ook al aan te denken maar ik wil haar lieve gewoon helder hebben maar dat is al lastig met de tramadol dus. maar pijn wil ik in elke geval niet!!)
de ellende is dat deze pijn een bekende is voor mij (en haar) en dat ik dat nog niet inUtrechtgezien of gehoord heb.. het heeft te maken met het oprichten van haar hals.. bewegingspijn en daar gaf ik haar als het heel erg was dus cortaphen voor (wat nu vanwege de cortico`s niet handig is inderdaad Sella, klopt wat jij zegt!)
Utrecht heeft mij een brief gegeven met aanbevelingen en doseringen van: tramadol, ranitidine (zantac als maagbeschermer) en de ab (omdat ik dat prettig vind -eigenlijk wilden ze dat ook nog niet eens..)
verder: woensdag contact en als ze heel snel achteruit gaat contact opnemen ivm euthanasie..
geen idee of ze verwachten of ze het tot woensdag vol houdt.... ik heb werkelijk geen idee meer
maar hun zal ik in elk geval niet meer bellen (behalve gewoon op woensdag).. dat wordt dan mijn eigen da en anders is Judith er gelukkig ook mocht het echt fout gaan..
maar vooralsnog ga ik NU bij Bonnie zitten/liggen en samen met Jos en Sten en Kamiel even samen zijn.... dat komt er helemaal niet van en dat is zonde!! (al wil ik graag de dingen goed geregeld hebben!!)
dankjulliewel live mensen, ik waardeer jullie bijdragen ENORM!! al kan ik soms niet boompjes en bos onderscheiden..

, Marlou