Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

zurca
5-sterren
5-sterren

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Bericht door zurca »

Ik duim heeeeeel hard en ik hoop zoooooo hard....
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :duimen: :duimen: :duimen:
Annemarie Rijnveld
5-sterren
5-sterren

Bericht door Annemarie Rijnveld »

Ondanks alles, ik ben echt heel blij voor Bonnie dat zij weer op haar eigen plekkie is. Daar is zij het gelukkigst. Ik blijf heel hard doorduimen voor een voorspoedig herstel!! En ik wens jullie heel veel sterkte toe, het is bijzonder zwaar voor een heel zieke hond te zorgen. Maar zeker de moeite waard.
millyckk
5-sterren
5-sterren

Bericht door millyckk »

Fijn dat Bonbonneke weer thuis is :-*
mona
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door mona »

hoe gaat het nu?? :-* :-* :-*
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Ik kijk steeds of er al meer nieuws is??????
Hoe gaat het nu???
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

*Marga* schreef: Ik kijk steeds of er al meer nieuws is??????
ja, ik doe hetzelfde. Ik hoop dat ze samen een fijne avond hebben, dat Bonnie het goed maakt en stabiel is, maar af en toe bekruipt me een minder fijn gevoel. Hoop dat ze een goede nacht heeft; slaap lekker meisje  :-*
BAC
5-sterren
5-sterren

Bericht door BAC »

Ben benieuwd hoe het gegaan is in het bos, zelf stond ik dr ook wel van te kijken dat Bonn dr al zo snel heengaat, maar ik denk dat we wel met een gerust hart dit over kunnen laten aan hun baasjes. Die hebben al zoveel met dr meegemaakt.
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

Hier Jos met een kleine update..
( Marlou moe van zorgen, zorgen maken, met iedereen praten en bellen )

Goed geslapen op bed, zoals al eerder verteld, en daarna óf veel gelegen/geslapen óf toch wat onrustig rond kijkend met een wat snellere, vlakker ademhaling: ik wil iets. meestal naar buiten, wat drinken, rondkijken, af en toe een plasje.

Naast met haar gezeten  en geknuffeld te hebben, vandaag ook bezig geweest om het e.e.a. aan middeltjes en spullen bij elkaar te zoeken om haar te ondersteunen haar bacterie, pijn, misselijkheid, eetlust, aan te pakken en dat lijkt gelukt.  ( dankjewel wensen voor jullie tips en hulp !!  :-* :-* )
Waar we achter gekomen zijn: ze heeft veel last van haar nek; een oude klacht die nu extra hard de kop weer heeft opgestoken. de belangrijkste reden lijkt het nu dat ze weinig tot niets wil eten.
met wat nieuwe middeltjes is het ons vanavond gelukt er wat in te krijgen !
drinken doet ze prima, uit de bak, uit plassen op straat, maakt eigenlijk niet zo veel uit. en wandelen doet ze graag, en lopen gaat sowieso prima.
vanavond nog een klein rondje om de blok: weer een plasje gedaan, ouderwets gesnuffeld en ook een klein poepje gedaan op háár manier: het gras op, snuffelen naar de geschikte plek, een rondje draaien en dan gaan zitten. een goed teken dachten wij zo.
haar nek was wat beter, waarna ze iets uit de hand at !, maar nu helaas weer wat minder. het is dus zaak dat we daar morgen iets aan gaan doen ( hebben een goed adres ) zodat ze minder-geen pijn meer heeft en zelf kan gaan eten. ze WIL wel !!
dus voor ons gaat ze zeker niet achteruit, tot nu toe, en ook het sondevoer blijft er goed in.
nu weer naar buiten, wéér wat (sonde)eten erin en kijken of ze weer lekker op bed op haar eigen plekje wil liggen. 
morgen weer een dag.. erbij..

we bikkelen verder met alle hulp en steun van welen om het Bonnie naar de zin te maken en wie weet er boven op te helpen.

De "duimen en kaarsjes marathon" gaan ook hier gewoon door  !!  ;) ;)
mona
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door mona »

zo fijn te horen dat het in jullie ogen wat beter gaat.
veel sterkte nog :-* :-* :-* :-*
cactus-girl
3-sterren
3-sterren

Bericht door cactus-girl »

Ook hier blijven we duimen. Volg jullie iedere dag wel een paar keer, maar reageer niet altijd.
Ondanks dat ik jullie niet ken, spookt Bonnie veel door m'n hoofd.

Fijn dat ze in ieder geval thuis is. Sterkte met alles  :-*
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door leni »

fijn gaat wat beter!! ook hier duimen en kaarsjes verder!!  :-*
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

nog heel even hier Marlou.. ik ben echt gaar en kapot (bijna niet geslapen vannacht) maar wil jullie allemaal nog eens zeggen hoe blij ik ben met jullie allemaal en dit forum met alle kennis in het algemeen!! écht super!!
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy: :) :) :) :) :) :)
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

ik was nog niet klaar....

vandaag was in elk geval erg fijn, dat neemt niemand ons meer af.. en ja.. heeeel voorzichtig begin ik ook weer te hopen op en geloven in....
dat was ik gisteren helemaal kwijt..
we gaan zien waar we komen, dat is de insteek en we hebben het tot nog toe erg fijn (ondanks de moeheid waardoor ik echt af en toe de kluts kwijt raak)

het boswandelingetje was super goed en fijn..!!
ik ken alle risico`s maar ik kies er bewust voor om fijne dingen smaen te doen. alsof het de laatste dag is.. eigenlijk dus..
en het idiote is: vanaf toen begint ze heel langzaam wat hapjes te eten.. komt ook wellicht/zeker/denk ik ;) ;) doordat ze minder pijn aan haar nek heeft en door de mirtazapine, een humaar antideprssivum dat als bijwerking `eetlustopwekkend` heeft, heel fijn!!
ze had een dikke kwab hangen onder haar hals en die lijkt af te nemen (van jugulair infuus??), dat was ook vervelend..
verder heb ik haar `netje` met verband bij drain opening die nu mooi dicht is af gedaan en haar een medical pet shirt aangetrokken. ze is snel koud na iets doen dus dit is ook daarvoor lekker
ook het stuk tape, plakzooi dat om de hals zit en waaraan neussonde is bevestigd eraf gehaald en haar een halsband (ruim) om gedaan zodat er geen geur en directe toestanden meer zijn die linken aan Utrecht en ziekenhuis en ziek zijn etc. en hals is even wat `losser`

klein stukje werd groot stuk en ik val nu echt om.. Jos slaapt al rechtop in stoel en hondenbeesten ook..

welterusten en tot morgen, weer een nieuwe dag!!

trouwens, eigenlijk ben ik zo blij dat ze weer hier is en dat wij van die ellendige webcam-toestanden af zijn....

:-* :-*
Naomi B
5-sterren
5-sterren

Bericht door Naomi B »

Welterusten. Op naar een nieuwe dag met nieuwe kansen.
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Erg fijn om te lezen. Ik hoop op een volgende mooie dag voor Bonnie waarin het herstel zich verder voortzet.  :-*
:duimen: :duimen: :duimen: :bigarmhug:

Plaats reactie