Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....
hoe is het vanmorgen met Bonnie?

-
Roef & Hidde
- 5-sterren

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....
Ik weet gewoon even niets te schrijven daarom;

gelukkig nog steeds goede berichten! Zolang er leven is, is er hoop.......... geniet maar heel veel van jullie Bonnie en we duimen hier stug door dat ze ze daar in Utrecht allemaal versteld zal laten staan

Was benieuwd naar de update....
Voor nu
Voor nu
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

update: ze doet het naar omstandigheden best oke. ze heeft heeeele kleine beetjes, muizenhapjes gegeten gisteren.. vandaag 1 klein beetje smuldier met gekookt water overgoten.
de chiroprakter hier Zeist waar ik met haar eerder ben geweest werkt momenteel niet maar ik heb momenteel contact met Tannetje Koning en zij kan Bon wel helpen met haar nek/hals zei ze!!

dus ik hoop dat zij tijd heeft vanmiddag (ga zo bellen)
als ze kan eten is dat natuurlijk alleen maar goed!!
ik houd jullie op de hoogte!!

duimen nog he!!

de chiroprakter hier Zeist waar ik met haar eerder ben geweest werkt momenteel niet maar ik heb momenteel contact met Tannetje Koning en zij kan Bon wel helpen met haar nek/hals zei ze!!
duimen nog he!!
duimen draaien op volle toeren..

-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Dat is zeker heel positief!!!Marlou-Kamiel schreef: update: ze doet het naar omstandigheden best oke. ze heeft heeeele kleine beetjes, muizenhapjes gegeten gisteren.. vandaag 1 klein beetje smuldier met gekookt water overgoten.
de chiroprakter hier Zeist waar ik met haar eerder ben geweest werkt momenteel niet maar ik heb momenteel contact met Tannetje Koning en zij kan Bon wel helpen met haar nek/hals zei ze!!![]()
![]()
duimen nog he!!![]()
![]()
![]()
![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Nou dat klinkt behoorlijk goed allemaal zeg. Ga zo door Bonnie!
-
calimero_a
- 4-sterren

-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

wat fijn dat Tannetje haar kan helpen met haar nek !!
als ze de pijn daar kan verminderen heeft Bon misschien weer energie voor andere zaken
als ze de pijn daar kan verminderen heeft Bon misschien weer energie voor andere zaken
- luka en kira
- 5-sterren

Dat klinkt voorzichtig positief! 
Hopelijk heeft Tannetje vandaag tijd en gaat het verder opwaarts met Bonnie!
De duimen blijven draaien hier
en we sturen veel positieve energie jullie kant op!
Hopelijk heeft Tannetje vandaag tijd en gaat het verder opwaarts met Bonnie!
De duimen blijven draaien hier
-
Buran en Co
- 5-sterren

-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

dank jullie!!

vanmiddag om 16.00uur naar Tannetje!! heel fijn!!
verder laat ik haar vandaag lekker met rust (dit is al gedoe genoeg voor haar voor vandaag)
net bezoek van kennis uit de buurt en dat vindt ze leuk. kwispel.. maar blijft wel liggen
tempertuur blijft oke, g ik zo weer doen
en ik heb niet het idee dat er nu 700cc per dag in haar buik loopt (van die vieze bacterie) zoals eerder
dat zou dan nu 1,5 liter zijn en dat zou je toch zien en voelen denk ik..
maar ik ben inmiddels erg voorzichtig geworden met positief denken....
ze kan zo lekker liggen slapen soms en heerlijk dromen
nee, ze gaat niet achteruit en dat is, goed!
Jos is net terug met de mannen en de uitlaathond en we gan zo honden voeren.. kijken of ze een klein hapje meedoet

, Marlou
vanmiddag om 16.00uur naar Tannetje!! heel fijn!!
verder laat ik haar vandaag lekker met rust (dit is al gedoe genoeg voor haar voor vandaag)
net bezoek van kennis uit de buurt en dat vindt ze leuk. kwispel.. maar blijft wel liggen
tempertuur blijft oke, g ik zo weer doen
en ik heb niet het idee dat er nu 700cc per dag in haar buik loopt (van die vieze bacterie) zoals eerder
dat zou dan nu 1,5 liter zijn en dat zou je toch zien en voelen denk ik..
maar ik ben inmiddels erg voorzichtig geworden met positief denken....
ze kan zo lekker liggen slapen soms en heerlijk dromen
nee, ze gaat niet achteruit en dat is, goed!
Jos is net terug met de mannen en de uitlaathond en we gan zo honden voeren.. kijken of ze een klein hapje meedoet
fijn dat je naar Tannetje kan
gelijk heb je alles rustig aan!!