Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

judith1967
5-sterren
5-sterren

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Bericht door judith1967 »

Wow wat een fijne  berichten weer!!!!!!

:-* :-*
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Ik vind 't schitterend nieuws, en wat nog kan misgaan  :-X niet over spreken, ik ga er vanuit dat ze iedere dag een stapje zet, vooruit en heel af en toe een kleintje achteruit (maar dat mag) en over een week of 6 ziet alles er heeeeel anders uit. Ik duim door. ;)

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

en veel succes bij Tannetje.
BlissSpirit
5-sterren
5-sterren

Bericht door BlissSpirit »

We blijven hier heel hard duimen voor Bonnie en hoop dat Tannetje haar verlichting kan geven.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

En wéér een dag waarop dit topic lekker puh NIET met een punaise vetgedrukt boven aan de pagina staat! Ik ben zó blij voor jullie! Er gaat weer een kaarsje aan voor Bonnerd, dat ze op miraculeuze wijze ons allemaal versteld mag laten staan de komende tijd! :-*
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Heel veel succes bij Tannetje, ik hoop dat ze iets voor Bonnie (en jullie) betekenen kan. :bigarmhug:
Cupcake
4-sterren
4-sterren

Bericht door Cupcake »

Ik heb nog niet eerder gereageerd, maar wel continu meegelezen en geduimd. Wat een knokker is jullie bonnie en wat een respect voor haar wilskracht en jullie geduld en hoop.
Heel veel succes straks bij tannetje!
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

pfff.. wat een rollercoaster!!!
en wat fijn dat die weer omhoog gaat!!!!
Tannetje is SUPER!!!

wat fijn dat het eruit ziet dat die vocht in haar buik kennelijk rustig blijft.
ik stel voor dat als bonnie uit de bosjes is.. we met zijn allen een bp date gaan maken richting utrecht om onze tong uit te steken.. :P
niet omdat ze het slecht gedaan hebben hoor!!! maar gewoon.. lekker om die negatieve prognose een Afbeelding te geven..
mona
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door mona »

nou ik hoop dat tannetje wat heeft kunnen betekenen voor bonnie.
we hopen dat het weer beter gaat..
iedere dag een beetje is al genoeg.. :-* :-* :-* :-*
BAC
5-sterren
5-sterren

Bericht door BAC »

Marlou-Kamiel schreef:

tempertuur blijft oke, g ik zo weer doen
en ik heb niet het idee dat er nu 700cc per dag in haar buik loopt (van die vieze bacterie) zoals eerder
dat zou dan nu 1,5 liter zijn en dat zou je toch zien en voelen denk ik..
maar ik ben inmiddels erg voorzichtig geworden met positief denken....

ze kan zo lekker liggen slapen soms en heerlijk dromen
nee, ze gaat niet achteruit en dat is, goed!
Echt een wonder dat ze dan niet met het uur slechter wordt, dat is nogal wat 700cc
Heeft ze nog wel steeds een drain?
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

En wéér een dag waarop dit topic lekker puh NIET met een punaise vetgedrukt boven aan de pagina staat! Ik ben zó blij voor jullie! Er gaat weer een kaarsje aan voor Bonnerd, dat ze op miraculeuze wijze ons allemaal versteld mag laten staan de komende tijd!
Volgens mij doet ze dit inmiddels al een paar weekjes :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ik hoop echt dat Tannetje dit eerste consult al wat bereiken kan voor Bonnie, ze heeft al zoveel doorstaan die nek pijn is nu niet iets wat ze erbij gebruiken kan.
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

wat een onwijs goed nieuws! hoop dat alleen nog maar beter word.
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Gelukkig, nog steeds stabiel. Wat een vechter en doorzetter is het meisje toch, en jullie met haar. Hoop inderdaad dat Tannetje goede suggesties en middelen heeft om het Bonnie wat aangenamer te maken en haar herstel te bevorderen. We blijven duimen, positieve gedachten richting Bonnie ventileren en het kaarsje blijft aan.  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

we zijn terug van Tannetje en ik ben erg blij dat we gegaan zijn!!
Bonnie reageerde volgens mij goed op de behandeling en was heel erg relaxed
ik weet neit of ik het wil zien (ja natuurlijk wél!!) maar het lijkt alsof alles net wat soepeler gaat :) :)

net nog wat nieuwe medicatie bij eigen dierenarts gehaald en nu zijn we echt helemaal kapot
ik kan wel janken van alle emotie en moeheid en gedoe....

Utrecht heeft geeeen mail gestuurd over de bahndeling van Bonnie terwijl ik vandaag 3 keer gebeld heb, en 2 keer daarover.. en dat het wel belangrijk is ivm voortzetten behandeling
ik wil me er nu niet te boos om maken want ik heb die energie echt niet meer maar ik word er letterlijk misselijk van af en toe..

wat me dan wel weer positief raakt is dat ik van Leida Visee hier in Zeist een mail terug kreeg ondanks haar sabbatical. ik had haar vanochtend gemaild met het hele verhaal en niet gerekend op een antwoord vanwege die sabbatical dus en ondertussen een afspraak met Tannetje gemaakt. Leida kent Bonnie van jaren geleden met haar nekklachten..
bij Tannetje was het ook super en ik ben blij dat ik gegaan ben! maar oh wat lief dat Leida toch ook antwoorde en dat ze Bon wil behandelen maar dat ze net vandaag voor een paar dagen naar Dld vertrekt.. zo fijn, al die hulp, echt waauw!!!!
we gaan zo lekker door bij Tannetje. ik was wat `bang` voor vermoeidheid reis (40 minuten) maar Bon vindt dit soort uitjes eigenlijk altijd wel leuk. en zo ziet ze nog eens wat ;-)
ze heeft er dus geen moeite mee gehad

ik ga later weer verder schrijven. nu eerst hondjes verzorgen en dan Jos en ik eten en dan vroeg naar het nestje :) :)

eerst een liter ofzo koude thee, mmmmmm....
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

en weer bedankt lieve lieve mensen ook hier!!

zonder alle hulp en steun is dit niet te doen, dus écht:  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Annemarie Rijnveld
5-sterren
5-sterren

Bericht door Annemarie Rijnveld »

Fijn nieuws!!!! Nu zelf ook maar ff uitrusten, hè?

Plaats reactie