Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....
Even voor de statistieken: op 5 views na hebben 30.000 mensen dit topic bekeken....!!!!!!! Daar moet toch gewoon een boost aan energie van zijn uitgegaan.... Voor jullie en Bonnie: 
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....
kaarsje brand en de duimen draaien gewoon nog lekker door voor bonnie 
welterusten voor straks
welterusten voor straks
- spreeuwtje
- 5-sterren

*milyck* schreef: Even voor de statistieken: op 5 views na hebben 30.000 mensen dit topic bekeken....!!!!!!! Daar moet toch gewoon een boost aan energie van zijn uitgegaan.... Voor jullie en Bonnie:![]()
Hoop en duim voor opnieuw een goede dag voor Bonnie, waarin ze weer een beetje sterker wordt

Ook hier wordt nog elke dag geduimd voor jullie Bonbonnetje, jeetje zeg wat is dat meisje toch sterk

Fijn om goed nieuws te lezen! Go Bonnie!
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier ook een achtergrond volger.... Heel fijn dat ze weer thuis is

Hoe is het vanmorgen met Bonnie en jullie?
kaarsje brand weer en de duimen zijn ook weer aan het werk!!

-
andrevanes
- 3-sterren

- Contacteer:
Ik lees dit topic ook even iedere dag en dan ben ik weer blij dat ze het weer heeft volgehouden. Gelukkig is het een goede vechter.
Beterschap. We blijven duimen, en voor jullie:

Beterschap. We blijven duimen, en voor jullie:
ik geef een grote knuffel.

mijn broek zakt af van de niet geven van goede nazorg.
mijn broek zakt af van de niet geven van goede nazorg.
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

goedemorgen; kort berichtje want ze is wat misselijk lijkt het..
verder: temp oke, buik oke, snoept heel voorzichtig aan hapjes die we siekum ergens neergleggen(als je gaat pushen wil ze niet), poept af en toe, geeft aan dat ze eruit moet voor plas of poep en geeft mijn wer kusjes!!

ik ga snel weer bij haar op de bank, straks meer als Jos er weer is..
ze is echt een beetje boerderig en misselijk....
voor jullie allemaal met jullie goede zorgen en energie en kracht en kaarsjes en duimen!!
tuurlijk doet ons dat ontzettend goed!!
Marlou
verder: temp oke, buik oke, snoept heel voorzichtig aan hapjes die we siekum ergens neergleggen(als je gaat pushen wil ze niet), poept af en toe, geeft aan dat ze eruit moet voor plas of poep en geeft mijn wer kusjes!!
ik ga snel weer bij haar op de bank, straks meer als Jos er weer is..
ze is echt een beetje boerderig en misselijk....
tuurlijk doet ons dat ontzettend goed!!
Das niet zo gek hoor. Ze heeft al die tijd sondevoeding gehad en haar maag zal weer moeten wennen aan de vleeshapjes...
Beetje okugest?
Dat ze toch stiekum wel her en der de hapjes snaait vind ik wel leuk.
Beetje okugest?
Dat ze toch stiekum wel her en der de hapjes snaait vind ik wel leuk.
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

voedingssonde zit er nog in want ze eet echt veel te weinig..
okugest krijgt ze, evenals tormentavena (geloof ik) voor de spijtvertering
het lijkt wat beter te gaan nu
de ab geeft ook maagdarm klachten als misselijkheid en braken en dat willen we nu zeker nit (braken) met de sonde....
ik ga weer aaien en masseren

okugest krijgt ze, evenals tormentavena (geloof ik) voor de spijtvertering
het lijkt wat beter te gaan nu
de ab geeft ook maagdarm klachten als misselijkheid en braken en dat willen we nu zeker nit (braken) met de sonde....
ik ga weer aaien en masseren
- spreeuwtje
- 5-sterren

agossie. bonnieboertjes.. 
hoop dat dat snel wegtrekt..
hoop dat dat snel wegtrekt..