Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

boskat
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Bericht door boskat »

Een dikke knuffel voor de dappere bonnie! :-* :-* :-*
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door leni »

:bigarmhug:
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

voedingssonde zit er nog in want ze eet echt veel te weinig..
okugest krijgt ze, evenals tormentavena (geloof ik) voor de spijtvertering

het lijkt wat beter te gaan nu
de ab geeft ook maagdarm klachten als misselijkheid en braken en dat willen we nu zeker nit (braken) met de sonde....

ik ga weer aaien en masseren 
Misschien geef je het al, maar een goede probiotica erbij?
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Roef & Hidde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Roef & Hidde »

is ze nog misselijk?
duimen draaien hier nog stevig door!
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

misselijkheid is weg, paar plasjes weer gedaan, paar hapjes uit de bak ook (die van Kamiel ook maar `stiekum` gevuld ;) ;)
wel weer erge pijn bij opkomen, hals, nek (die gisteren dus behandeld zijn maar dat is natuurlijk nooit in 1 keer over, woensdag weer dus), nu lijken ook poten (mn re voor pijnlijk). toen ik haar medical petshirt (dat ze aan had vanwege wondje drain en ook om wat makkelijker warm te blijven uit trok: weer gillen bij aan re voor poot komen en bij shirt over koppie trekken..

verder doet ze het eigenlijk wel goed vind ik . maar ik durf niks meer te vinden want pff.. telkens als iets goed lijkt te gaan....

buik is oke (daar voel ik dus 100 keer per dag aan of die niet weer met vocht vol loopt door vieze bact), temp moet ik zo nog doen maar is ook oke
heeft vieze plekje van jugulair catheter in hals wat ik dus uitknijp en met zilverwater zo schoon mogelijk en open houd

ik zie dat ze als ze wil gaan eten naast de bak die in een standaard staat gaat staan, en echt heel bewust haar koppie (dat ze al dagen alleen recht vooruit houdt) over de bak moet `tillen`. dan gaat het wel even lekker van slobber slobber slobber (ik doe smuldier met gekookt warm water overgieten)
hals en nek is dik en gezwollen dus ik masseer de dikheid een beetje weg

verder kwispelt ze lekker rgelmatig en kan ook nog lelijk doen.. een buurhond kwam vnochtend voorbij en toen was het gemeend en heel duidelijk woefwoefwoefwoef!! weg jij!! en vervolgens snoept ze van de kattenbrokjes buiten :) :)

ik ben zo blij dat ze hier is en dat we iets kunnen doen!! ze heeft het goed zo en ik hoop uiteraard echt enorm dat al deze mini stapjes zich blijven voortzetten

was een heerlijk meisje is het toch!! :smitten: :smitten:

ik houd jullie op de hoogte :) :) :-* :-*
Laatst gewijzigd door Marlou-Kamiel op do 03 jan 2013, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Dit gaat gewoon helemaal goed komen! Ze is van te ver gekomen om nu op te geven :-*
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Nog steeds die stapjes vooruit,  schitterend meid.

Weet je ook hoelang 't kan duren vooraleer je zeker weet dat die beestjes overwonnen zijn? en hoe testen ze dat?
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anthraciet »

Hier draaien de duimen ook nog steeds op volle toeren!
Go Bonnie Go!  :-* :bigarmhug:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Fijn, al die voorzichtig-positieve berichtjes! Ik duim weer rustig verder - met brandend kaarsje, natuurlijk! :-*
Binno
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Binno »

kan zijn dat het al gezegd is en ik eroverheen gelezen heb maar zou Cox compositum druppels (vroeger Pijn compositum) van de Groene Os misschien nog iets kunnen zijn om te overwegen?
http://www.medpets.be/groene+os+cox+pij ... escription
Alba
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Alba »

Binno schreef: kan zijn dat het al gezegd is en ik eroverheen gelezen heb maar zou Cox compositum druppels (vroeger Pijn compositum) van de Groene Os misschien nog iets kunnen zijn om te overwegen?
http://www.medpets.be/groene+os+cox+pij ... escription
Hebben ze in elk geval in huis :).

Ik kijk meerdere keren per dag, hoe het is met Bonnie. Duimen draaien nog altijd en kaarsjes branden regelmatig!
Alba
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Alba »

Oh, en Alba zegt Bedankt voor de eendenpoot!!
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

:-* :-* :duimen: :duimen: :bigarmhug: :bigarmhug:
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Nieuws blijft goed: GO Bonnie!!!!! Kleine stapjes vooruit blijven maken!!! :-* :bigarmhug: :bigarmhug:

Plaats reactie