Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Alba
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Bericht door Alba »

Wat een wonder is die hond toch. Ik kijk elke keer weer even of er nog nieuws is!
253nicky
1-ster
1-ster

Bericht door 253nicky »

Ik duim ook nog steeds mee. Bonnie komt er wel :yes:
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Marlou-Kamiel schreef:

Afbeelding
Het wondermeisje, je vergeet af en toe dat het een gewoon teefje is dat gewone hondendingen doet. Heel fijn dat je af en toe een foto van Bonnie plaatst.

Alles blijft hier op volle kracht doordraaien voor Bonnie  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :-*
~anna~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~anna~ »

Mooie foto van Bon  :-*
Gezonde vetten zijn ook, biologische extra virgin kokosnolie en roomboter.
http://jessevandervelde.com/leugens-ove ... de-vetten/
Laatst gewijzigd door ~anna~ op za 05 jan 2013, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

Wat is er in korte tijd weer veel gebeurd! :o Ik blijf duimen voor deze vechter. :-*
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

:-* :-* voor jullie aanhoudende duimen, kaarsjes en hoop!!

ze ligt heeeerlijk uit te buiken van 1/3 `lapje` duck en toen nog eens 150 cc sondevoeding
voorpootje achter dr oor (de Bonnie-houding)
ik zal eens kijken of ik daar een foto van gemaakt krijg die te zien is (wij hebben niet veel licht in de woonkamer)
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

Goede berichten,gelukkig!!!
De duimen blijven draaien
Joyce1985
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joyce1985 »

Wat leuk, weer een foto van Bonnie!  :smitten:

Jullie en Bon doen het super!  :bigarmhug:
De duimen blijven draaien uiteraard  :duimen: :duimen:
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Ik kijk ook telkens weer hoe het met Bonnie gaat. We blijven lekker doorduimen ook al is dat soms in stilte.  :duimen: :duimen: :duimen:  :-*
Naomi B
5-sterren
5-sterren

Bericht door Naomi B »

Het klinkt toch echt wel als vooruitgang. Ze eet nu al veel meer dan een paar dagen geleden. Heeft het naar de zin buiten, zoekt contact met andere mensen. Klinkt echt goed.

Meet eventueel elke dag op een vast tijdstip even de buik met een meetlint. En niet meer dan 1 keer per dag.
meten is weten.  ;)
Nathalie + Berry
1-ster
1-ster

Bericht door Nathalie + Berry »

Wat goed te lezen dat het met stapjes vooruit gaat Marlou (ja, ik heb mijn weg naar hier gevonden, bedankt voor de tip!)
Ik blijf duimen voor jullie!
de Meiden
5-sterren
5-sterren

Bericht door de Meiden »

Even een paar dagen alleen maar meegelezen.....ze gaat toch in kleine stapjes vooruit !
Het thuis zijn met de andere honden, de "gewone"hondedingen, eten ruiken ( kleine) wandelingen maken,conditie opbouwen, misschien daardoor een beetje honger krijgen, dit alles heeft een positieve uitwerking op haar, ze wordt daarin een beetje meegenomen zegmaar !!
Maar wat ik mij afvraag...er is flink gerepareerd aan haar maag en omgeving...is het dan verstandig om zoiets als zalmmix tegeven vanwege het vet, ik snap dat het ontlasten een probleem is, maar de maag is denk ik ook erg gevoelig..
Ik duim weer verder !!
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

Hallo lieve meelezers en schrijvers, Jos met de "dagsluiting"  ;)

Marlou is net naar bed met Bonnie na een lekkere wandeling ( met poepje ) en lekker wat sondewoer.

"Een beetje lucht" zie Marlou, en daar heeft ze wel gelijk in geloof ik. Het gaat vanaf vanmorgen allemaal weer wat beter; vlotter lopen, poepen, meer zelf eten ( en wij proppen er meer sondevoeding in ), het blijft allemaal goed binnen, ondanks het gepruttel van de buik dus die wordt al een beter beter gevuld. ( dus Maomi M. meten is moeilijk: is het eten of vocht ? )
Belangrijk is dat ze de winst van vandaag morgen vast kan houden en er misschien een schepje bovenop kan doen. 

We hebben de sonde voedingen van verder uit elkaar gezet ( van +/- 2 naar 3-4 uur ) en de hoeveelheid opgevoerd. dat geeft Bonnie wat meer tijd haar maag leeg te krijgen, een beetje honger misschien zodat ze zelf wat meer gaat eten ( wat lijkt te lukken ) en het geeft ons ook wat meer tijd en rust.

Na vandaag ben je toch weer wat positiever en begin je al voorzichtig te denken aan vooruit kijken. Er is nog een lange weg te gaan, vooral voor Bonnie, maar die lijkt zich overal doorheen te willen knokken en haar oude leventje weer op te willen pakken. Dié wil in haar ogen te zien geeft jezelf ook weer energie door te gaan en de dingen te doen die voor haar nodig zijn. En positief te blijven en plannen te maken voor een toekomst met ons wonderhondje.

Sorry Joyce1985, de foto lukt niet met het slechte licht, maar als het even kan morgen weer een "actiefoto"  van onze meid.  ;) ;)

Al die duimen, kaarsen en knuffels werken tot nu toe als een tierelier, dus ga zo door !!!!!!!!  :-* :-* :-* :-*
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Dank je wel voor de update; was erg fijn om te lezen. op naar de volgende dag :bigarmhug: :-*
Thea
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Thea »

Zo de dag afsluiting met positieve berichten weer gelezen, kan ik ook weer lekker slapen ;)
Vind het zo knap dat jullie zoveel kracht uit al onze duimen ect kunnen halen :)
Ga zo door en vooral Bonnie ga zo lekker door, je komt er wel want je bent een hele sterke hond :)

Plaats reactie