Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

mona
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Bericht door mona »

pff bonnie maak het nog effe spannender.... :-* :-* :-*
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

Hier Jos nog even om de dag uit te zwaaien..

En het was me het dagje weer wel..
Een bobbel lijkt de volgende hobbel.. ja, je kan er bijna mee lachen als je daar de fut voor had.
Maar goed, na een hoop stress is er toch een moment gekomen om er ( samen met vriendinnetje dierenarts ) nuchter naar te kijken, en het in het licht te zien van wat er tot nu toe gebeurt is. En het is toch weer een moment, merk ik, dat je even een stapje terug doet en dingen even opnieuw bekijkt i.p.v. vanuit de voort razende trein waar je de afgelopen week op zat.
"onze"dierenarts had wat kritische opmerkingen, waar je het niet altijd mee eens hoeft te zijn, maar het is weer een mening vanuit een ander gezichtspunt en dat is nooit verkeerd.
Onze dame is i.i.g. erg moe geworden van haar uitstapje maar heeft dan ook weer lekker op de bank kunnen rusten en slapen.
Net nog even een plasje en een hapje, zo meteen nog een hapje uit de spuit  ;) en dan kunnen we weer een paar uurtjes slapen..

sorry, nog geen actiefoto, maar die komt er zeker !!

groetjes,  :bigarmhug: :bigarmhug: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: en  :-* :-*
Indigostar

Bericht door Indigostar »

Ik stuur haar en jullie wat engeltjes...
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Ok, stapje achteruit is weer gezet, nu weer vooruit.
Haar gewicht blijft hetzelfde en dat vind ik op zich niet slecht, ze heeft heel veel energie nodig om alles te repareren, tegen die vieze logees te vechten, zich warm te houden, te wandelen........waar moet ze nog van aankomen??
Zodra ze weer wat gaar eten komt dat wel. Hopelijk zet de nieuwe AB haar maag nu niet te erg overhoop, want misselijkheid of diarree zijn er nu best niet bij.

We duimen hier gewoon door en denkn aan jullie.  ;) :bigarmhug: :bigarmhug:
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-*
Roef & Hidde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Roef & Hidde »

de duimen draaien nog gewoon door voor Bonnie  :-*
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door leni »

nieuwe dag,dus nieuwe duimen vandaag!!  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:kaarsje brand weer!! :-*
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Ik doe ook weer mee met de duimen. Hopelijk wordt vandaag weer een dag dat jullie weer meer lichtpuntjes dan donderwolken zien! :-*
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

:duimen: :duimen: :duimen: :bigarmhug:
calimero_a
4-sterren
4-sterren

Bericht door calimero_a »

Wij duimen ook nog keihard mee, en inmiddels is Bonnie een vast gespreksonderwerp in onze vriendenkring en familie. Iedereen leeft mee: "hoe gaat het nu?? weet je alweer iets?" Al die duimpjes die moeten gewoon helpen.

:-* :-* :-* :-*
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

tjee, dat is zo geweldig om te horen maar tegelijk ook zo bizar..
niemand kent Bonnie maar iedereen kent Bonnie :) :smitten:

zo`n hondje ergens uit een tuin in Belgie, waar ik straalverliefd op werd (terwijl mijn ex en ik toen inmiddels al 3 honden hadden..)
naar Belgie rijden en ja hoor, ze kwm net terug vaneen wandeling en ik zag het meteen: zij gaat mee!! :-* :-*
ik zal straks als ik tijd en energie heb eens zoeken naar de eerste foto`s van haar (om te huilen..) maar vanaf het eerste moment was er die klik en die bleef, is er nog altijd en blijft.... ik zeg wel eens: wij hebben een lijntje, zijn verbonden..
en ja hoor, ik ben net zo gek op Sten en ook op Kamiel, maar toch is dit anders. Bonnie en ik, wij voelen elkaar aan. wat soms ronduit frustrerend is en heel lastig, maar soms ook erg bijzonder en fijn!!

en ja, dat onbekende `scharminkel` uit die tuin, die hier de eerste tijd alles onder poepte en pieste (want altijd buiten geleefd), die door het raam sprong toen ik dat blijkbaar niet dicht had gedaan en ik even weg was, die andere honden behoorlijk de stuipen op het lijf heeft gejaagd, oja, er zijn ook mensen geweest die nachtmerries van haar hadden.., die ondanks en dankzij haar heftigheden en moeilijkheden veel geleerd heeft.....
juist DIE dame.. daar wordt nu door iedereen zo aan gedacht.. hoe kan je leven toch veranderen....
want ja: wat is het een lekker wijf!! :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:

momenteel ligt ze lekker te liggen op de bank. net hapjes gedaan, stukje door tuin gescharreld, poepje en plasje natuurlijk, ik heb haar bult en hals (de aderen waar de infusen in hebben gezeten zijn dus heel erg dik en hard, en ik denk dat dat ding, die bult, abces?? daar vandaan komt) fijn ingewreven met traumeel gel die ik nog had, sondevoeding erin en temperatuur die gelukkig normaal blijft

ik ben vandaag, na gisteren helemaal op en gaar en zit nog in mn `pyjama`
ik doe wat betalingen die ik nog allemaal niet gedaan had(inmiddels de vaste telefoon al afgesloten, pff..), ga zo wat spullen bestellen voor Anne van Alba(de dingen die ik mocht gebruiken van haar) en voor onszelf natuurlijk nieuw `spul`, zoek naar adresjes waar tegen normale prijzen sondevoeding te bestellen is, er moeten weer nieuwe waxinelichtjes komen en andere 1e levensbehoeften..
dan douchen en dan even naar bed denk ik. met Bonnie..

over 2 dagen ben ik jarig en ik denk dat jullie wel snappen wat ik heeeeeeeeeeeel graag zou willen................
een stapje in de goede richting van door en met Bonnie :) :)

morgen weer naar Tannetje en dat is altijd fijn; Bonnie vindt het fijn en op de een of andere manier kom ik er ook altijd met een goed gevoel vandaan, ondanks dat ik écht wel zie hoe de situatie is..

voor alle Bonnie fans:  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
én:  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
mona
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door mona »

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
blijft hier gewoon doorgaan
Naomi B
5-sterren
5-sterren

Bericht door Naomi B »

Ik blijf meelezen en meeleven. Het klinkt nog steeds positief. Maak ook tijd voor jezelf  ;)
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anthraciet »

Hier blijven de duimen ook gewoon op volle toeren doorgaan voor Bonnie. :bigarmhug:
Vanavond thuis gaan de kaarsjes weer aan! :-*
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Positief blijven denken, iedere dag is er 1 naar de genezing....

Hier blijven gewoon de kaarsjes branden en de duimen draaien voor Bonnie en jij gaat gewoon lekker (ook) aan je verjaardag denken.

Ook hier hebben we het iedere dag wel even over Bonnie, dan vraagt de (stoere) zeeman, hoe is het nu met die hond? Hij heeft niets met fora etc. maar leeft toch wel erg mee, kan ook niet anders, ik houd hem, of hij het wil of niet, op de hoogte over Bonnie's vechtlust en doorzettingsvermogen en dat van jullie. ;)
Op naar morgen,.,.... :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-* :-* :-* :-* :-*

Plaats reactie