Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Binno
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Bericht door Binno »

nog een dosis nieuwe energie en knuffels voor Bonnie en voor jullie :-*
en de duimen blijven uiteraard verderdraaien! :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
Annemarie Rijnveld
5-sterren
5-sterren

Bericht door Annemarie Rijnveld »

Duimen blijven draaien, hoor. Ik lees iedere dag mee en heb grote bewondering voor jullie inzet!!
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

vanochtend telefoon vande grote baas van de ic..
hoe het met Bonnie gaat
hele verhaal verteld dus en hij zei dat hij graag even naar haar aders kijkt.. evenals die bobbel (rare plek voor een abces zei hij en lymfeknoop leek hem ook niet heel logisch)
eventueel aspirine vanwege gevaar van trombosering natuurlijk (daar dacht ik geisteren al aan; moeten we niet zorgen dat het bloed niet gaat `klonteren`..maar ik dacht dat ik weer te ingewikkeld en ver vooruit dacht..
Judith heeft inmiddels al de aspirine in de tas. super Judith!! :-* :-* want we gaan om 17 uur en de apotheek is dan dicht
die bobbel misschien even in prikken om te kijken wat het is..??

dus de afspraak bij Tannetje komt voor vandaag te vervallen. dat is veel te veel voor haar enwe zouden het niet redden qua tijd. mag ze daar vrijdag heen voor een fijne ontspannende behandeling!!

arme meisje is vandaag echt niet lekker. beetje suf ook..

goed in de gaten houden dat ze geen dik koppie gaat krijgen en voorpoten. als vocht niet goed afgevoerd kan worden door de 2 jugularissen
dus ik legde er instictief vanochtend al een goed kussen onder, zodat er goed naar het hart afgevoerd kan worden. en daarbij `masseer` ik haar koppie en poten richting hart. geen vochtophoping nu!!

laatste bobbel.. hobbel net voor de uiteindelijke genezing hopen wij!!!!

fijn dat hij belde dus!! en dat we erheen kunnen!!
moeilijk wel echter tegelijkertijd want het is een beetje een traumatische plek geworden daar. en ik heb gezegd: hier komen we niet meer terug.. tegen onzelf én tegen Bonnie
maar goed, het hele verhaal is al bizar en raar en loopt geheel anders dan `gepland`, gedacht en verwacht (door ons en de artsen) dus dit kan er ook nog wel bij ;) ;)

ik hoop zo ontzettend dat hij iets goeds kan doen en haar van dat rotgevoel af kan helpen. het doet pijn daar allemaal!!

duimen jullie weer verder en mee en door en en en en............

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door leni »

duimen gaan in turbo stand!!!  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :-*
Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

Er worden weer duimen gedraaid. En een kaarsje is aangemaakt.  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Veel succes vanmiddag,.... :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :-* :-* :-* :-* :-* :bigarmhug:
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

duimen gaan in over-drive en we steken de kaars aan..................veel succes straks..........en maak je niet te ongerust.  :bigarmhug:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Dan zal ik het kaarsje weer aansteken (was net met de honden wandelen, toen moest ie natuurlijk effe uit). Succes vanmiddag, ik hoop dat ze iets voor Bonneke kunnen doen in Utrecht!
Roef & Hidde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Roef & Hidde »

:duimen:
nikèdog2000
5-sterren
5-sterren

Bericht door nikèdog2000 »

tuuuuuuuuuuuuuuurlijk blijf ik duimen
in de turbo stand
~anna~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~anna~ »

We duimen door  :-*
:bigarmhug: :bigarmhug:
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

even alleen meegelezen, maar de duimen staan in turbostand :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
BAC
5-sterren
5-sterren

Bericht door BAC »

Ik lees alle dagen nog mee en bewonder jullie inzet en doorzettingsvermogen. Wij gaan ook weer duimen dat er ooit weer een zonnetje voor jullie gaat schijnen!
mona
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door mona »

ook hier gaan de kaarsjes weer aan nu ze weer richting utrecht gaat.
wel al de hele tijd aan het duimen.. :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
:duimen::duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Duimen....

Plaats reactie