Ik snel kijken zie ik het onderwerp niet meer, schrik me rot, volgende bladzijde ook niet meer ik dacht he? toen kijken naar de vele berichten lijn en ja hoor de tekst is veranderd naar een kortere en ik keek daar altijd naar dat de tekst zo lang was
wat een super nieuws zeg, ga zo door Bonnie.............
Wat super dat je de bevestiging hebt gekregen dat het inderdaad goed gaat met de buik van Bonnie. Een prachtig verjaardagscadeautje voor Marlou
Van harte gefeliciteerd Marlou!
Het is ook wel een heel bijzonder meisje hoor die Bonnie
Wat een heerlijke vooruitgang!!
Hoop nog meer positief nieuws te lezen de komende tijd, duimen gaan gewoon door
kijk maar eens hoe ze weer begint te glimmen (tartaar ) en de ondeugende blik is er ook weer!!
ze wil steeds water lebberen en ze wil dus steeds naar de sloot en ik wil niet dat ze daar in valt dus ik riep haar mee `deze kant op`, hihi..
later meer tekst hoor!
maar alvast wel weer: DANKDANK voor alle geweldig lieve berichtjes!! jullie hebben ons ook zoveel moed gegeven tot nog toe door ondanks alles zo door te blijven duimen.. en kaarsjes stoken etc.. SUPER!!
Laatst gewijzigd door Marlou-Kamiel op do 10 jan 2013, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Het komt door haar houding denk ik maar ik vind haar er wat 'oud' uitzien, echt het beeld wat je bij een hond hebt die veel heeft mee gemaakt . Hoe oud is ze eigenlijk? Toch is ze niet heel mager, wat ik wel had verwacht te zullen zien. Wat een lekker bekkie heeft ze zeg, dikke knuffel voor haar en jullie en nog een fijne verjaardag!