Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- spreeuwtje
- 5-sterren

Re: Bonnie is er nog steeds!! goed nieuws!!
misschien een stomme vraag, want ik begrijp dat ze dit al lang heeft..
maar zou er geen wervel verkeerd kunnen zitten of een hernia??
maar zou er geen wervel verkeerd kunnen zitten of een hernia??
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

Hallo, hier Jos weer....
Sorry mensen, dat jullie niets meer gehoord hebben sinds gistermiddag, maar vóór en na het bezoek aan Tannetje zijn we druk geweest met ons meisje:
het grootste probleem, de pijn, lijkt erger te worden.

We kenden het probleem al langer, maar de intensiteit en frequentie van de pijn momenten lijkt toe te nemen. een mineurstemming dus toch wel.
Wélhet goede bericht dat ze, sinds haar vorige bezoek aan Tannetje een week geleden, 1,5 kg is aangekomen !!

maar ook Tannetje kon haar pijn maar tijdelijk verlichten, en zij liet i.c.m. deze klachten het woord hernia ook vallen.
Het vervelende is, dat onze meid zó graag vooruit wil: ze is gretig op het voer ( zelfs stukjes pens gaan er zóóó in ) maar die pijn zit haar in de weg.
gisteravond ( nacht ) nog wat andere pijnstillers opgehaald bij vriendinnetje dierenarts, en nu kijken of we het op die manier wat beter onder controle kunnen krijgen.
Tannetje overlegt met Leida, en misschien kunnen we daar maandag terecht zodat zij haar verder kan behandelen.
deze laatste hobbel is een moeilijke en vervelende, en het is niet fijn die stoere, sterke meid pijn te zien hebben.
dus mensen, die kaarsjes en duimen en knuffels hebben we nog hard nodig ook hier weer overheen te komen zodat onze Bonnie weer vrij en blij zichzelf kan zijn !!

Sorry mensen, dat jullie niets meer gehoord hebben sinds gistermiddag, maar vóór en na het bezoek aan Tannetje zijn we druk geweest met ons meisje:
het grootste probleem, de pijn, lijkt erger te worden.
We kenden het probleem al langer, maar de intensiteit en frequentie van de pijn momenten lijkt toe te nemen. een mineurstemming dus toch wel.
Wélhet goede bericht dat ze, sinds haar vorige bezoek aan Tannetje een week geleden, 1,5 kg is aangekomen !!
maar ook Tannetje kon haar pijn maar tijdelijk verlichten, en zij liet i.c.m. deze klachten het woord hernia ook vallen.
Het vervelende is, dat onze meid zó graag vooruit wil: ze is gretig op het voer ( zelfs stukjes pens gaan er zóóó in ) maar die pijn zit haar in de weg.
gisteravond ( nacht ) nog wat andere pijnstillers opgehaald bij vriendinnetje dierenarts, en nu kijken of we het op die manier wat beter onder controle kunnen krijgen.
Tannetje overlegt met Leida, en misschien kunnen we daar maandag terecht zodat zij haar verder kan behandelen.
deze laatste hobbel is een moeilijke en vervelende, en het is niet fijn die stoere, sterke meid pijn te zien hebben.
dus mensen, die kaarsjes en duimen en knuffels hebben we nog hard nodig ook hier weer overheen te komen zodat onze Bonnie weer vrij en blij zichzelf kan zijn !!
Oei, dat is zeker jammer en niet fijn......Alsje hond pijn heeft is dat sowieso al naar om te zien, maar nu helemaal.....
Hoop dat alle duimpjes en kaarsjes helpen om Bonneke pijnvrij te krijgen..
Gr. Jose
Hoop dat alle duimpjes en kaarsjes helpen om Bonneke pijnvrij te krijgen..
Gr. Jose
Natuurlijk voor de laatste hobbel op Bonnie's pad:

Wij duimen ook door, misschien is er tijdens een "in slaap zijn" wel wat geforceerd in haar hals wat tijd nodig heeft om weer te herstellen.
duimen draaien weer,en kaatsje brand ook!!

ik zou eens contact op nemen met erwin, heb zo veel goede verhalen gehoord over zijn osteopathie.
succes! lijkt me zo vreselijk, je dier zien pijn lijden..
succes! lijkt me zo vreselijk, je dier zien pijn lijden..
wat afschuwelijk die pijn
Natuurlijk duimen we verder voor jullie Bonnie

Vind de ostheopaat Nadia ook nog niet zo'n gek idee

voor vandaag:

Vind de ostheopaat Nadia ook nog niet zo'n gek idee
voor vandaag:
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

ja Nadia, ik heb daar ook aan zitten denken
temeer omdat Bonnie daar al eens geweest is, vorig jaar of anderhalf jaar geleden
ook vanwege deze klachten alleen waren die toen veel minder, veel vager etc
Erwin kon niets vinden toen
ik overleg nog met Tannetje en die zou ook Leida weer mailen (die kent Bonnie al van jaren geleden)
Erwin vind ik ook prima hoor en de situatie is nu natuurlijk ook weer heel anders dan toen (al zal het onderliggende probleem hetzelfde zijn denk ik)
ik heb mijn ouders met hun hond naar hem toe gestuurd en die zijn zo blij met de behandelingen!! (die uiteindelijk zijn overgenomen door zijn opleider die in Lathum praktijk heeft vanwege de afstand (ze komen vanuit limburg)
als ze maar van deze pijn af komt!!
ik heb de pijnstilling in overleg opgehoogd en er een ander middel bij gegeven
die moeten gaan werken en verder is het denk ik toch belangrijk om een hernia uit te sluiten..
verdomme!!
sorry, ik zit er even doorheen....
temeer omdat Bonnie daar al eens geweest is, vorig jaar of anderhalf jaar geleden
ook vanwege deze klachten alleen waren die toen veel minder, veel vager etc
Erwin kon niets vinden toen
ik overleg nog met Tannetje en die zou ook Leida weer mailen (die kent Bonnie al van jaren geleden)
Erwin vind ik ook prima hoor en de situatie is nu natuurlijk ook weer heel anders dan toen (al zal het onderliggende probleem hetzelfde zijn denk ik)
ik heb mijn ouders met hun hond naar hem toe gestuurd en die zijn zo blij met de behandelingen!! (die uiteindelijk zijn overgenomen door zijn opleider die in Lathum praktijk heeft vanwege de afstand (ze komen vanuit limburg)
als ze maar van deze pijn af komt!!
ik heb de pijnstilling in overleg opgehoogd en er een ander middel bij gegeven
die moeten gaan werken en verder is het denk ik toch belangrijk om een hernia uit te sluiten..
verdomme!!
sorry, ik zit er even doorheen....
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

-
hannabelgje
- 5-sterren

Ach wat sneu, maar ik ben toch heel positief hoor, ze is er nog en dat is al boven alle verwachtingen. Deze hobbel is wel een moeilijke maar ze eet en ze komt aan. Als ze zich echt heel slecht zou voelen zou ze ook niet eten denk ik. Dus kopop en denk positief!
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

dankje!!.. dat had ik echt even nodig!!hannabelgje schreef: Ach wat sneu, maar ik ben toch heel positief hoor, ze is er nog en dat is al boven alle verwachtingen. Deze hobbel is wel een moeilijke maar ze eet en ze komt aan. Als ze zich echt heel slecht zou voelen zou ze ook niet eten denk ik. Dus kopop en denk positief!
je dier pijn zien lijden is écht heel erg naar.... en dat is nu voor het eerst.. na al deze shit die ze overleefd heeft..
alle levensbedreigende dingen fl*ikkert ze zo aan de kant (bij wijze van spreken) en dan nu dit.. niet levensbedreigend maar wel het allermoeilijkste dat er is.. pijn..