Marlou-Kamiel schreef: dankje!!.. dat had ik echt even nodig!!![]()
je dier pijn zien lijden is écht heel erg naar.... en dat is nu voor het eerst.. na al deze shit die ze overleefd heeft..
alle levensbedreigende dingen fl*ikkert ze zo aan de kant (bij wijze van spreken) en dan nu dit.. niet levensbedreigend maar wel het allermoeilijkste dat er is.. pijn..
Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Bonnie is er nog steeds!! goed nieuws!!
-
Bliksembaasje
- 1-ster

Voor jullie en Bonnie 
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Osteopathie is anders dan chiropractie, dus waarom zou dat niet beter kunnen zijn? Ik kan niet inschatten of dat wel of niet zo is, maar het een is anders dan het ander dus snap ik niet waarom je het één maar niet eens zou proberen.Skah schreef: Achgos![]()
![]()
voor Bonnie, jullie en de mannen die hun leidster missen.
Over Osteopathie: Leida Visee heeft als dierenarts zowel Chiropractie als TCM in haar uitgebreide totaalpakket http://www.lvchiron.nl/ .
Of een Osteopaat dan beter zal zijn, dat betwijfel ik.
Hier een link naar Osteopaten humaan: http://www.professioneleosteopaten.be/ned/webpage.asp?WebpageId=166
En uiteraard schrijft een Osteopaat voor eigen parochie toch vind ik het heel helder.
Ik heb heel veel vertrouwen in Erwin en als hij denkt dat hij dmv osteopathie minder kan betekenen dan mijn part welke andere therapie dan ook, zegt hij dat ook gewoon (ja, zelf meegemaakt, hoewel zijn behandeling toen veel meer effect heeft gehad dan hij zelf had gedacht!).
Bonnie heeft nu zoveel rottigheid overwonnen, het zou wel heel gemeen zijn als een oude kwaal haar nu de das om doet
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Heeft ze niet "gewoon" halspijn door die ontstoken aders?
Moeilijk he. Zien dat je meisje pijn heeft. Ik weet heel zeker dat iedereen die erbij betrokken is, ontzettend hun best doen voor Bonnie. Toch heeft ze al haar energie nodig gehad om die levensbedreigende situatie te overleven. Nieuwe "oude" klachten kunnen dan ook langer duren. Denk wel dat jullie op de goede weg zitten. Ik zat trouwens ook aan Erwin te denken.
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

@Alba: ja, alles wat je zegt vind ik ook
(sorry, heb echt weinig energie nu om verder erop in te gaan maar ja dus wb osteopatie en wb alle rottigheid)
@ Dorothea: dat was gisteren mijn 1e idee..
dat die stomme stijve dingen in haar hals haar dwars zitten. het zijn namelijk enorm lange dingen, strengen.. van bovenin haar hals tot onderin waar ze ongeveer in haar borst verdwijnen. en hopelijk niet daar aangroeien want dan gaat het alsnog fout..
naast de voedinssonde, naast alle andere dingen als stram lijf, moeie spieren etc..
maar ik denk dan: dat geeft ongmak.. en 3 of 4 keer ongemak kan (zeker na zo`n toestanden) pijn geven.. maar zulke pijn??
daarbij was het eerst de rechter voor poot, toen de linker, toen de hals, gisteren en vannacht mn de rug (bovenop, naast de wervel)
daarnet ging het opstaan, op gang komen en plas en poep doen redelijk goed
toen klein ommetje door zonnetje gelopen (5minuten om huizenblok heen) en 100 gr ofzo smuldier
nu weer slaap..................
hopelijk gaan de pijnstillers hun werk doen
ik wacht op mail van Tannetje en of Leida
en anders ga ik een afspraak bij osteopaat maken!!
gossie, mijn ouders komen zo mijn verjaardag vieren..
moet nog douchen enzo.... en alles eigenlijk....

(sorry, heb echt weinig energie nu om verder erop in te gaan maar ja dus wb osteopatie en wb alle rottigheid)
@ Dorothea: dat was gisteren mijn 1e idee..
dat die stomme stijve dingen in haar hals haar dwars zitten. het zijn namelijk enorm lange dingen, strengen.. van bovenin haar hals tot onderin waar ze ongeveer in haar borst verdwijnen. en hopelijk niet daar aangroeien want dan gaat het alsnog fout..
naast de voedinssonde, naast alle andere dingen als stram lijf, moeie spieren etc..
maar ik denk dan: dat geeft ongmak.. en 3 of 4 keer ongemak kan (zeker na zo`n toestanden) pijn geven.. maar zulke pijn??
daarbij was het eerst de rechter voor poot, toen de linker, toen de hals, gisteren en vannacht mn de rug (bovenop, naast de wervel)
daarnet ging het opstaan, op gang komen en plas en poep doen redelijk goed
toen klein ommetje door zonnetje gelopen (5minuten om huizenblok heen) en 100 gr ofzo smuldier
nu weer slaap..................
hopelijk gaan de pijnstillers hun werk doen
ik wacht op mail van Tannetje en of Leida
en anders ga ik een afspraak bij osteopaat maken!!
gossie, mijn ouders komen zo mijn verjaardag vieren..
moet nog douchen enzo.... en alles eigenlijk....
Hopelijk kan 't bezoek je gedachten wat afleiden van Bonnie, 't moet zwaar zijn om je dier zo'n lang tijd te zien lijden en vechten. Langs de andere kant, jullie zijn kanjers, Bonnie haalt vast ook heel wat kracht uit jullie aanwezigheid.
Merk je ook verschil in haar slapen nu ze andere pijnstilling krijgt?
Wij duimen hier gewoon door.
Merk je ook verschil in haar slapen nu ze andere pijnstilling krijgt?
Wij duimen hier gewoon door.
-
~anna~
- 5-sterren

- Contacteer:
De duimen blijven draaien 
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

J
gelukkig is ze vanmiddag veel blij geweest en erbij en geaaid willen worden, en stukjes kaas en worst etc en ze heeft écht genoten van het bezoek!!

en dat deed mij weer goed om te zien uiteraard!! en Jos!!
er waren maar 4 mensen extra in huis maar dat was ook genoeg qua drukte etc.. morgen nog een klein groepje mensen en ik denk dat ze daar als ze zo is zoals nu, ook weer van kan genieten
ik heb een kadoo gekregen waar ik enorm van moest huilen omdat ik het zo heel heel mooi vind; een enorme taart, gemaakt door een geweldig lekkere bakker, met een grote foto van Bon erop. met marsepein en cake en slagroom en wow
wat ontzettend lief en ontzettend treffend!! (ik ga alweer janken nu...................)
uiteraard zijn er foto`s gemaakt en die zal ik zo hier neer zetten. dank je Nancy en Johan!!

wat er veranderd is ten opzichte van vanochtend??
alles is veranderd omdat ze blijkbaar veel minder pijn heeft (dus de pijnstilling werkt -weer-)
en dat is het enige voor nu dat telt
geen pijn!!
en hopelijk kan ik snel met haar bij Leida terecht..
emotioneel ben ik een wrak even want dit heen en weer in goed en slecht etc en zorgen en ontspanning (en nu dus dikke koppijn) daar kan ik niet heel erg goed meer tegen.. maar komt wel weer.. ik moet even naar bed denk ik en lekker janken en misschien even slapen in mn eentje (als Bonnie erbji ligt dan slaap ik zeer oppervlakkig)
wellicht komt Jos straks met zijn `eigenste` dagafsluiting`

ik kruip lekker even onder de wol (of op de matras in de woonkamer,lekker warm bij de verwarming op het bontkleed en bij iedereen..)
dank jullie wel weer, liefs, Marlou
en dat deed mij weer goed om te zien uiteraard!! en Jos!!
er waren maar 4 mensen extra in huis maar dat was ook genoeg qua drukte etc.. morgen nog een klein groepje mensen en ik denk dat ze daar als ze zo is zoals nu, ook weer van kan genieten
ik heb een kadoo gekregen waar ik enorm van moest huilen omdat ik het zo heel heel mooi vind; een enorme taart, gemaakt door een geweldig lekkere bakker, met een grote foto van Bon erop. met marsepein en cake en slagroom en wow
uiteraard zijn er foto`s gemaakt en die zal ik zo hier neer zetten. dank je Nancy en Johan!!
wat er veranderd is ten opzichte van vanochtend??
alles is veranderd omdat ze blijkbaar veel minder pijn heeft (dus de pijnstilling werkt -weer-)
en dat is het enige voor nu dat telt
en hopelijk kan ik snel met haar bij Leida terecht..
emotioneel ben ik een wrak even want dit heen en weer in goed en slecht etc en zorgen en ontspanning (en nu dus dikke koppijn) daar kan ik niet heel erg goed meer tegen.. maar komt wel weer.. ik moet even naar bed denk ik en lekker janken en misschien even slapen in mn eentje (als Bonnie erbji ligt dan slaap ik zeer oppervlakkig)
wellicht komt Jos straks met zijn `eigenste` dagafsluiting`
ik kruip lekker even onder de wol (of op de matras in de woonkamer,lekker warm bij de verwarming op het bontkleed en bij iedereen..)
dank jullie wel weer, liefs, Marlou
Neem ff de tijd voor jezelf....
fijn!!!
idd lekker ff rust voor jou!! 
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

hallo mensen, hier Jos even ( nee, nog niet met de dagsluiting )

Voor haar verjaardag, maar natuurlijk ook voor Bonnie, hebben vrienden een mooie verjaardagstaart laten maken
( ik was op de hoogte; heb de foto geleverd )
of we dat mooie stuk morgen opeten is nog maar de vraag....

Voor haar verjaardag, maar natuurlijk ook voor Bonnie, hebben vrienden een mooie verjaardagstaart laten maken
( ik was op de hoogte; heb de foto geleverd )
of we dat mooie stuk morgen opeten is nog maar de vraag....

Prachtige taart, prachtig meiske.
Marlou, lieverd, maak alsjeblieft voor jezelf ook een afspraak bij een fysio of goede masseur en laat die spanning goed weg masseren. Vergeet jezelf niet.
Marlou, lieverd, maak alsjeblieft voor jezelf ook een afspraak bij een fysio of goede masseur en laat die spanning goed weg masseren. Vergeet jezelf niet.