Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Bonnie is er nog steeds!! goed nieuws!!
Wat een gave taart!! Ik zei toch dat het goed zou komen
Bonnie gaat gewoon door en ik ga door met duimen en positieve energie sturen. 
mooie taart!!! 
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Wat een prachtige taart, wat een hoop emoties allemaal. Ik wens jullie steeds weer heel veel sterkte, en hoop heel hard dat de laatste problemen van pijn ook opgelost gaan worden.
Misschien dat het op de operatietafel niet zo zachtzinnig is toegegaan, misschien is Bonnie in een rare positie gelegd en hebben de spieren of wervels een opdonder eraan overgehouden?
Ik blijf heel hard doorduimen voor haar en voor jullie!!

Misschien dat het op de operatietafel niet zo zachtzinnig is toegegaan, misschien is Bonnie in een rare positie gelegd en hebben de spieren of wervels een opdonder eraan overgehouden?
Ik blijf heel hard doorduimen voor haar en voor jullie!!
Wat een mooie taart en zo lief ...
Goed Bonnie zo door blijven gaan...
Goed Bonnie zo door blijven gaan...
Wat fijn dat de medicatie aanslaat en Bonnie zich prettiger voelt en minder pijn heeft. En ja, een hele mooie taart (zou het, denk ik, niet over mijn hart verkrijgen om Bonnie op te eten, ook als is het maar een stukje marsepein).

- spreeuwtje
- 5-sterren

bij paap hielpen acupunctuur en hernia vetsem heel goed..
ook dorith aharon.. heeft hem heel erg geholpen..
maar dat laatste is wellicht even teveel voor haar nu.
misschien is het voor jullie eens tijd om er uit te gaan.. is er niemand die een paar uurtjes op bonnie kan passen?
lekker even een dagje sauna met een lekkere lunch ofzo??
daar ontspan ik zelf altijd heel erg van!!!!
ook dorith aharon.. heeft hem heel erg geholpen..
maar dat laatste is wellicht even teveel voor haar nu.
misschien is het voor jullie eens tijd om er uit te gaan.. is er niemand die een paar uurtjes op bonnie kan passen?
lekker even een dagje sauna met een lekkere lunch ofzo??
daar ontspan ik zelf altijd heel erg van!!!!
ahhhh liefffffff mooie taart....tranen hier ook in de mn ogen.....
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

Jos hier weer....
Ik had net een stukje getypt, wil de computer er mee ophouden..!!Ben ik m'n verhaal weer kwijt

Maar goed, vandaag ging het met Bonnie beter, dus ging het met Marlou beter. en soms ook andersom.
Ik ben wat nuchterder en praktischer, en heb natuurlijk ook niet die band met Bonnie die Marlou heeft. Maar dat geeft mij ook de ruimte de praktische dingen te doen als ontbijt maken, met de honden wandelen, af en toe eten koken, gif mengen ( voor Bon ), een boodschapje, al die dagelijkse dingen waar Marlou nu niet de puf voor heeft. Zij heeft weer andere kwaliteiten en zo vullen we elkaar aan.
als de pijnstillers zo blijven werken zijn we blij en kunnen we na het weekend verder met het zoeken naar een oplossing voor, ik durf het bijna niet te zeggen.., deze laatste hobbel.
dus, we zijn op de goeie weg ( zitten in de goeie trein ), maar we zijn er nog niet, dus alle steun is nog steeds welkom

Ik had net een stukje getypt, wil de computer er mee ophouden..!!Ben ik m'n verhaal weer kwijt
Maar goed, vandaag ging het met Bonnie beter, dus ging het met Marlou beter. en soms ook andersom.
Ik ben wat nuchterder en praktischer, en heb natuurlijk ook niet die band met Bonnie die Marlou heeft. Maar dat geeft mij ook de ruimte de praktische dingen te doen als ontbijt maken, met de honden wandelen, af en toe eten koken, gif mengen ( voor Bon ), een boodschapje, al die dagelijkse dingen waar Marlou nu niet de puf voor heeft. Zij heeft weer andere kwaliteiten en zo vullen we elkaar aan.
als de pijnstillers zo blijven werken zijn we blij en kunnen we na het weekend verder met het zoeken naar een oplossing voor, ik durf het bijna niet te zeggen.., deze laatste hobbel.
dus, we zijn op de goeie weg ( zitten in de goeie trein ), maar we zijn er nog niet, dus alle steun is nog steeds welkom
Natuurlijk zal de steun blijven komen, ook voor deze laatste hobbel:

zeker weten blijft die steun!!!

-
Roef & Hidde
- 5-sterren

- Joyce1985
- 5-sterren

Uiteraard! We stoppen pas met duimen als Bonnie weer vrolijk, en zonder pijn, rond huppelt! 

Wat een mooie taart heb je gekregen!
Wat een mooie taart heb je gekregen!
aha, jullie krijgen ook positieve energie in blokken (roze met slagroom) wat lief zeg. Bonnie komt er echt wel hoor, hier en daar nog een hobbeltje of kiezeltje op haar pad maar als de eerste lentedagen er zijn lopen jullie te genieten vn 't nieuwe leven. Fijne weekendrest nog!

voor die kanjer(s) daar
voor die kanjer(s) daar
Hoe is het vanmorgen met Bonnie?

- Sweet Dutchess
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier in Helmond wordt ook nog steeds geduimd voor Bonnie.
Ik denk dat we zachtjes aan allemaal een beetje van Bonnie zijn gaan houden
.
Dat stukje liefde dat we ontwikkeld hebben voor haar, sturen we graag naar Bonnie toe.

Ik denk dat we zachtjes aan allemaal een beetje van Bonnie zijn gaan houden
Dat stukje liefde dat we ontwikkeld hebben voor haar, sturen we graag naar Bonnie toe.