Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Bonnie is er nog steeds!! goed nieuws!!
Wow, gave taart, zonde om op te eten!
Prachtige taart.
En de sonde eruit pijnstilling die werkt. Dit zijn geen stapjes maar 1 hele grote sprong vooruit
Geweldig om te lezen

En de sonde eruit pijnstilling die werkt. Dit zijn geen stapjes maar 1 hele grote sprong vooruit
Geweldig om te lezen
-
Anthraciet
- 5-sterren

Fijn dat die sonde eruit is!
Die pilletjes gewoon in het lekkers stoppen wat ze graag eet, dat gaat meestal prima.
Ik vroeg me ook af of haar nekpijn misschien kon komen van spieren vanuit haar rug die vastzitten? Geen idee eigenlijk of honden dat ook kunnen hebben, maar ik heb soms mij hele nek vastzitten doordat mijn schouders/rug vastzit, dat trekt dan helemaal door....
Ik hoop dat ze zich snel nóg beter kan gaan voelen, de duimen gaan gewoon door hier!
Die pilletjes gewoon in het lekkers stoppen wat ze graag eet, dat gaat meestal prima.
Ik vroeg me ook af of haar nekpijn misschien kon komen van spieren vanuit haar rug die vastzitten? Geen idee eigenlijk of honden dat ook kunnen hebben, maar ik heb soms mij hele nek vastzitten doordat mijn schouders/rug vastzit, dat trekt dan helemaal door....
Ik hoop dat ze zich snel nóg beter kan gaan voelen, de duimen gaan gewoon door hier!
Ennnn, hoe gedraagd ze zich zonder 't ondertussen vertrouwde slangetje??
Dat is goed nieuws!!!
We blijven

We blijven
Mooie taart, sonde eruit, het kan niet op,.... de goede berichten,.... 
Ik
me te pletter dat het alleen nog maar bergopwaarts gaat met haar (en dus met jullie
)
Ik
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Oooh, dat zal ze prettig vinden, die sonde eruit! Fijn ook dat de pijnstilling werkt en dat ze graag eet; da's toch een teken dat ze zich best lekker voelt!
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

Hier Jos nog even met een kleine update..
Nog steeds heeft onze meid moeite met opstaan ( gaan liggen lijkt nu wat beter te gaan ) en ook haar nek blijft pijnlijk. Zonet met de medicatie, in leverworst nu want de tramadol stak een beetje uit het tartaartje en dan is het mis, ging er uiteindelijk dus toch allemaal in, maar zichtbaar en hoorbaar weer last van haar nek.
beter nieuws is dat we zo meteen om 11.00 uur al een afspraak hebben bij Leida !!

Hopelijk kan zij meer zien / voelen en krijgen we een beter idee wat het probleem zou kunnen zijn en wat we er aan kunnen doen.
Marlou is natuurlijk weer extra zenuwachtig. ik heb haar al gezegd dat ze ook zo bang was terug naar Utrecht te gaan, en dat is ook goed uitgevallen; die positieve gedachte vast houden !!
Dus mensen, draaien, draaien, altijd maar draaien met die duimen dan komt het zeker goed !!

Nog steeds heeft onze meid moeite met opstaan ( gaan liggen lijkt nu wat beter te gaan ) en ook haar nek blijft pijnlijk. Zonet met de medicatie, in leverworst nu want de tramadol stak een beetje uit het tartaartje en dan is het mis, ging er uiteindelijk dus toch allemaal in, maar zichtbaar en hoorbaar weer last van haar nek.
beter nieuws is dat we zo meteen om 11.00 uur al een afspraak hebben bij Leida !!
Hopelijk kan zij meer zien / voelen en krijgen we een beter idee wat het probleem zou kunnen zijn en wat we er aan kunnen doen.
Marlou is natuurlijk weer extra zenuwachtig. ik heb haar al gezegd dat ze ook zo bang was terug naar Utrecht te gaan, en dat is ook goed uitgevallen; die positieve gedachte vast houden !!
Dus mensen, draaien, draaien, altijd maar draaien met die duimen dan komt het zeker goed !!
duimen draaien,en kaarsje blijft branden!! Fijn dat ze al zo vlug naar Leida kan!!

Ik begrijp haar nervositeit maar duim weer extra voor goed nieuws en een afdoende oplossing of behandeling.
Sterkte hoor!!!!

Sterkte hoor!!!!
-
calimero_a
- 4-sterren

Wij duimen ook gewoon door!
Heerlijk die positieve berichten, en we hopen dat dat flink doorzet.

Heerlijk die positieve berichten, en we hopen dat dat flink doorzet.
-
nikèdog2000
- 5-sterren

we blijven draaien hoor

we duimen door. 
Ze gaat steeds beter. Hoe is het bij Leida gegaan?