Verzamelgroep: Gelderland
Moderator: Charlie Angel
-
TuttiFrutti
- 3-sterren

Re: Verzamelgroep: Gelderland
Lijst (op pagina 2
) is weer bijgewerkt!
Zijn er Arnhemmers met bestelplannen rond half/eind februari? Ik heb geen voorkeur al is bv slagerij West voor mij niet zo interessant.
Voor wie mij nog niet kent
: 2 kleine eters[katten] en bijpassende vriesruimte meer dan 5 a 7 kilo zal t niet worden
Voor wie mij nog niet kent
Nee, ik ga niets bestellen in die periode.
Maarre . . . als je toch niet zoveel nodig hebt, misschien is het een oplossing om in dit topic een oproepje te plaatsen met spullen die je nodig hebt.
5 tot 7 kilo: da's niks!
Judith
Maarre . . . als je toch niet zoveel nodig hebt, misschien is het een oplossing om in dit topic een oproepje te plaatsen met spullen die je nodig hebt.
5 tot 7 kilo: da's niks!
Judith
- Dwarreltje
- 5-sterren

Dwarreltje, Max, Kruimeltje en Spoiler wonen in Otterlo. Samen goed voor 33 kg hond.
Zijn er meer mensen in mijn regio (Aalten ) die ook de jonge geitjes willen proberen?
Tot nu toe nog niemand geloof ik
Tot nu toe nog niemand geloof ik
-
robbiekomvoor
- 5-sterren

Ja ik heb besteld,maar ik woon niet in Aalten.plant schreef: Zijn er meer mensen in mijn regio (Aalten ) die ook de jonge geitjes willen proberen?
Tot nu toe nog niemand geloof ik![]()
Stuur mij anders maar pb-tje wat je zoekt.Too schreef: Zijn er Arnhemmers met bestelplannen rond half/eind februari? Ik heb geen voorkeur al is bv slagerij West voor mij niet zo interessant.
Voor wie mij nog niet kent: 2 kleine eters[katten] en bijpassende vriesruimte meer dan 5 a 7 kilo zal t niet worden
Misschien kan ik vervoerslijntje zijn ? Moet ik even kijken hoe, wat en wanneer...Ik tuf toch vaak op en neer in regio Arnhem/Achterhoek..robbiekomvoor schreef: Ja ik heb besteld,maar ik woon niet in Aalten.![]()
Ik zou er wel een paar willen hebben.wijkje schreef: Misschien kan ik vervoerslijntje zijn ? Moet ik even kijken hoe, wat en wanneer...Ik tuf toch vaak op en neer in regio Arnhem/Achterhoek..
Als jij gaat (en ze zijn er nog) zou dat fijn zijn!
Robbiekomvoor en Ulrike zorgen voor vervoer voor mijn geitjeswijkje schreef: Misschien kan ik vervoerslijntje zijn ? Moet ik even kijken hoe, wat en wanneer...Ik tuf toch vaak op en neer in regio Arnhem/Achterhoek..
maar lief aangeboden
Er kan alleen nog worden besteld voor 16 maart (als ik het goed heb). Ik had al besteld. Als jij eventueel dan kan rijden, en mijn bestelling met jou mee zou mogen, zou dat top zijn!wijkje schreef: Misschien kan ik vervoerslijntje zijn ? Moet ik even kijken hoe, wat en wanneer...Ik tuf toch vaak op en neer in regio Arnhem/Achterhoek..
Oh ja, vergeet ik door te geven dat ik ben verhuisd naar Lent.
Aaahh da's lief....... maar ik zie dat Jolanda iets op stapel heeft staan daar ga ik eerst achteraan!wijkje schreef: Stuur mij anders maar pb-tje wat je zoekt.
9 februari kan er bij voldoende belangstelling ook gesstopt worden bij Nijmegen en Arnhem!
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 241.0.html
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 241.0.html
Ik voer mijn 3 honden Kivo en woon in Lunteren....
Mijn man rijd altijd naar Veldhoven om eten te halen maar vind dit ook wel erg handig
Mijn man rijd altijd naar Veldhoven om eten te halen maar vind dit ook wel erg handig