tt-tjes schreef:
Heb je hem al binnen Esther, ben benieuwd naar de ervaringen, ik heb hem nog niet besteld. Ik heb hem nodig voor kippen- en eendennekken
Nee , ik heb hem nog niet binnen.
Misschien een van de andere dames? Ik verwacht hem wel deze week nog.
Sweet Dutchess schreef:
Nee , ik heb hem nog niet binnen.
Misschien een van de andere dames? Ik verwacht hem wel deze week nog.
Nee, ik ook niet. Ik had dus ook geen enkele email van hun ontvangen. Geen bevestiging of wat dan ook. Daarom had ik er maandag achteraan gebeld. Persoon die ik aan de lijn had begreep er ook niets van. Email adres was correct. Hij kon zien dat de bestelling en de betaling goed waren afgerond. Hij zou me de email nog een keer handmatig mailen, want een testmail die hij handmatig had verstuurd ontving ik wel.
Maar vandaag nog steeds geen bevestiging of wat dan ook ontvangen. Weer gebeld vanmiddag, steeds antwoordapp. ervoor. Dus weer een email gestuurd, maar dit keer met een ander mail adres. En vanavond had ik antwoord. Product was niet op voorraad, ze verwachten het over twee dagen binnen te krijgen. En dan te versturen. Dus ik zal 'm hoogstwaarschijnlijk pas volgende week krijgen. (Nah, ja...als ik 'm maar krijg)...
Ik kreeg onderstaande retour nadat ik een mailtje gedaan had wanneer ik de vleesmolen zou kunnen verwachten:
Beste E. Nouwens,
Je order met nummer: #xxxxxxxxxxxxxxxx is
In behandeling genomen.
Goedemorgen Excuses voor de vertraging. Wegens overweldigend succes is het item helaas uitverkocht. We krijgen begin midden week nieuwe voorraad binnen, Het gaat dan direct in de verzending. Zodra de vervoerder het pakket heeft ingescand ontvangt u per mail de track en tracé code. Met vriendelijke groeten Marjan www.huishobby.nl
Sweet Dutchess schreef:
Zo zeg.
Wie heeft er heel de voorraad weggekocht
Ik kreeg onderstaande retour nadat ik een mailtje gedaan had wanneer ik de vleesmolen zou kunnen verwachten:
Beste E. Nouwens,
Je order met nummer: #xxxxxxxxxxxxxxxx is
In behandeling genomen.
Goedemorgen Excuses voor de vertraging. Wegens overweldigend succes is het item helaas uitverkocht. We krijgen begin midden week nieuwe voorraad binnen, Het gaat dan direct in de verzending. Zodra de vervoerder het pakket heeft ingescand ontvangt u per mail de track en tracé code. Met vriendelijke groeten Marjan http://www.huishobby.nl
is het heel moeilijk om zelf kvv te maken wil het eigenlijk ook wel,maar vind die verhoudingen zo moeilijk zeker met 4 honden,ik zie dan zoveel % van dit zoveel % van dat snap er niks van
kiara schreef:
is het heel moeilijk om zelf kvv te maken wil het eigenlijk ook wel,maar vind die verhoudingen zo moeilijk zeker met 4 honden,ik zie dan zoveel % van dit zoveel % van dat snap er niks van
Het zijn gewoon de percentages van een compleet barfmenu, maar dan fijngemalen tot 1 of meerdere mixen
Edit: Of geef je kvv?
Als je zelf wilt maken, stel dan een menu samen, wat je hier op BP post om te laten "keuren", zodra je menu compleet is, kun je alles gaan malen en mengen
Ik check iedere dag of er al een trace-nr gestuurd is,maar tot op heden nog niets.
Begin er een beetje voor te vrezen dat hij totaal niet geleverd kan worden
Sweet Dutchess schreef:
Ik check iedere dag of er al een trace-nr gestuurd is,maar tot op heden nog niets.
Begin er een beetje voor te vrezen dat hij totaal niet geleverd kan worden
Hoe lang geleden is het dat je besteld hebt?
Mijn Magimix bij fonq.nl had een levertijd van 3 tot 9 WERKdagen, het weekend telt niet mee. Ik had hem op vrijdag 12 januari besteld. Pas afgelopen zondag kwam een email met track and trace en vandaag werd hij pas geleverd.