het grote Juice/Jason Vale topic/daar gaan we weer.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Turbo-charge your life in 14 days
Gelukkig ben ik niet de enige voor wie het 14dagen plan niet natuurlijk voelt. Ik ga het boek lezen en dan over een tijdje turbo chargen

-
hannabelgje
- 5-sterren

Tja hij geeft ook niet voor niks aan dat je het boek moet lezen en dat had ik ook al gezegd, anders voelt het als een dieet en dat is echt niet de bedoeling.
Tip van de dag: bij de appie hebben ze bataaten bij de aardappels in het schap.
dieet?
Geen last van, eerder nieuwe gerechtjes ontdekken.
Dan moet ik zeggen dat ik het boek al bijna uit heb en ook het gedeelte over de recepten al doorgenomen heb. Je zit niet vast aan de volgorde, zo heb ik de volgorde al veranderd. Teveel soep achter elkaar. Heb dus al vis gegeten. Daarnaast ipv salade vandaag de sushi rol met tonijn! Hmmm. Eerste keer dat ik zoiets maak, even youtuben op how to en dan zonder zo'n matje proberen en nog prima gelukt ook!
Bataat hebben ze ook bij de delhaize en ook bij de bioshop, zelfs goedkoper dan in de supermarkt.
Oja ik had die kabeljauw met bataat en sperziebonen gemaakt in de oven zonder de boontjes voor te koken: boontjes volgende keer voorkoken vind ik veel lekkerder.
Geen last van, eerder nieuwe gerechtjes ontdekken.
Dan moet ik zeggen dat ik het boek al bijna uit heb en ook het gedeelte over de recepten al doorgenomen heb. Je zit niet vast aan de volgorde, zo heb ik de volgorde al veranderd. Teveel soep achter elkaar. Heb dus al vis gegeten. Daarnaast ipv salade vandaag de sushi rol met tonijn! Hmmm. Eerste keer dat ik zoiets maak, even youtuben op how to en dan zonder zo'n matje proberen en nog prima gelukt ook!
Bataat hebben ze ook bij de delhaize en ook bij de bioshop, zelfs goedkoper dan in de supermarkt.
Oja ik had die kabeljauw met bataat en sperziebonen gemaakt in de oven zonder de boontjes voor te koken: boontjes volgende keer voorkoken vind ik veel lekkerder.
-
hannabelgje
- 5-sterren

De sushi lijkt me ook zo lekker! Watvoor tonijn had je gebruikt? Ik eet vanavond gewoon de honinggroentjes maar ik eet er wel een stukje vis bij heb ik besloten. Kabeljauw of zalm.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb net als lunch de laatste veggie soep opgegeten, heerlijk met die pesto er bij, maar dat is dus echt genoeg voor 4x eten zo'n pan soep. Vanavond denk ik salade, want heb nog te veel salade ingredienten liggen, zou zonde zijn als die bedorven raken...
Klopt, maarja, tijdgebrek, 3 andere boeken aan het lezen.. Soms zou ik willen dat ik de info van een boek zo in 5 minuten kon opslurpenhannabelgje schreef: Tja hij geeft ook niet voor niks aan dat je het boek moet lezen en dat had ik ook al gezegd, anders voelt het als een dieet en dat is echt niet de bedoeling.
Dus ik ga nu gewoon door met gezond eten. Later het boek lezen, weer nieuwe dingen ontdekken en aan de gang
gewoon tonijn uit blik in nat met als ingredienten tonijn, water en wat zout. Maar je kunt ook verse tonijn pakken.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Zo lang je het houdt bij veel groenten, fruit en vis kun je het niet fout doen. En zoals hij al zei dingen die low h i zijn hoe meer er mee gedaan is in het proces hoe ongezonder het is. En dan kom je automatisch uit bij gezonde dingen.
Dat klopt! heb ooit iets gelezen over dat je voedsel moest vermijden wat meer als x stappen bewerking heeft ondergaan. Weet alleen niet meer hoe veel stappen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

En ook dingen waar meer dan een bepaald aantal ingredienten in zaten. Ik heb trouwens duits roggebrood gekocht maar daar zit dan wel weer suiker in. Ik ga het toch wel eten. Altijd nog gezonder dan gewoon brood want if it looks like a spunge don' t eat it
just love jason.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Zo voor mezelf even een halve liter lemon ginger zinger gemaakt met veel gember erin. Heerlijk met die kou.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
lekker he? Ik ben blij dat ik vanmorgen niet hoefde te sappen en dus eigenlijk vandaag helemaal niet, maar ik miste wel heel erg mijn ginger shot vanmorgen 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik mis mijn sapjes als ik ze niet maak. 
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Daar heb je ook een punt, lol.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Zo mijn groentjes met honing staan alweer een half uurtje in de oven. Nog een uurtje te gaan dus. Ik ben heel benieuwd hoe het zal smaken.