Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bonnie is er nog steeds!! goed nieuws!!

cindy5409
4-sterren
4-sterren

Bericht door cindy5409 »

ik maak hier de pillen klein met een vijzel en dan door een beetje vlees mengen.
~anna~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~anna~ »

Fijn om dit te lezen  :)
Rodiworst, gerookte kip..misschien vis.
Duimpjes draaien gewoon door  :-*
:bigarmhug:
Naomi B
5-sterren
5-sterren

Bericht door Naomi B »

Gelukkig gaat het het steeds met stapjes nog beter. Lastig idd he, die tabletten verstoppen. Mocht je nog aan oplosbare tramadol kunnen komen (die bruistabletten) dan zou je dat met een spuitje ook in de bek kunnen spuiten. Dat smaakt geloof ik naar citroen of sinasappel of zo. Ook niet lekker natuurlijk, maar vloeibaar wordt misschien makkelijk doorgeslikt. En het voordeel van die bruistabletten is dat ze voor de maag zacht zijn. En snel werken natuurlijk. Hoeveel mg Tramadol krijgt ze?

Succes morgen weer met alles.
Joyce1985
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joyce1985 »

:bigarmhug: :-* :bigarmhug:
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

Hier Jos nog even met de dag(nacht)sluiting....

Na de dip ( mee uit Utrecht ) en de hausse ( ook weer Utrecht ) en de dip ( aanhoudende pijn ) hopen we toch weer op een hausse.... in de vorm van....
het e.e.a. uitsluiten ( i.i.g. hopen dat het geen 2e dip word ) zoals suiker en lever problemen.  hoewel het er voor het eerste ( minst erge ) toch wél zo uit ziet, gezien alle symptomen. aan de andere kant is zo'n dipje eigenlijk een hausse want met een relatief eenvoudige oplossing ben je van heel veel vervelende verschijnselen af en is het veel duidelijker wat er aan mogelijk nog op te lossen problemen over blijft !!  ;) ;)

Tramadol in leverworst lijkt al geen optie meer :-\ :-\ maar ik heb nu kleine gehaktballetjes gebakken met een tabletje erin dus gaan we morgen kijken of dát werkt. En we hebben nog capsules en daar heb ik er net één van naar binnen gekregen door die te verstoppen in een stukje kalkoenstaartvlees !! :biggrin2: :biggrin2: dus dat is ook nog een optie.  we blijven creatief, en met het afbouwen van het aantal pillen zal haar weerstand en achterdocht ook wel afnemen denk ik zo. zo snel mogelijk terug naar 0 ( pijnvrij natuurlijk ). dan kan ze echt goed gaan ontgiften en herstellen.

dus nog maar weer even duimen voor de goede afloop.... het helpt nog steeds !!!! :) :) :) :)

:-* :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-* :-* :-* :-*
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

hopelijk lukken je trucken. Geef haar eerst wel 1 of twee balletjes zonder pilletje, anders is 't al onmiddellijk niks, ze zijn zo achterdochtig na een tijdje dat ze aan niks nieuws meer durven beginnen.
Ik zou 't balletje ook eerst wat opwarmen, dan ruikt 't lekkerder......mmmmin de microgolf??? maar 't zou binnenin niet te warm mogen worden want daar moet 't pilletje en dat mag niet te sterk gaan ruiken (of door de warmte z'n werking verliezen, als Bonnie wat treuzelt.)

Ik duim nu ook voor gelukte trucken............kon je haar nu toch maar duidelijk maken dat zo'n pilletje haar eigenlijk helpt.  Succes!!!
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door leni »

en hoe is het vannacht gegaan? Duimen draaien nog steeds!!  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
calimero_a
4-sterren
4-sterren

Bericht door calimero_a »

Geen idee of jullie dit al geprobeerd hebben maar je kunt het proberen met 3 stukjes worst/vlees/kaas/etc, 2 zonder en eentje met pil erin.
Je geeft eerst een stukje met niks erin ("kijk eens wat lekker"), vervolgens geef je het stukje met de pil erin en houd je meteen het derde stukje voor haar neus. Meestal is het dan hap-slik-weg om de derde te kunnen pakken. Ik weet niet hoe graag ze inmiddels dingen aanpakt, maar anders zou je het zo eens kunnen proberen.

:-* :-* :-*
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

duimen blijven draaien en de kaarsje branden!!!
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

hier Jos nog even met de avondsluiting.... ;) ;)

Ik ga zo nog even van het mooie weer genieten.... dus nog even de gebeurtenissen van vandaag.
en dat waren er niet zoveel !! zoals ik gisteren al zei ging het goed met de Tramadol capsules in een stukje kalkoenstaartvlees. dus ook vandaag zo al haar pilletjes gegeven én tijdens haar eten samen met de mannen en dan gaat het goed.

En voor de rest een toch nog flinke wandeling gedaan, ondanks de snijdende kou. en haar 'maniertjes' lijken langzaam weer terug te komen: blaffen tegen Sten als hij binnen komt / voorbij loopt. maar ook Kamiel wordt af en toe lelijk aangekeken als hij te dichtbij komt.  ;) ;)
Vandaag toch wat minder gedronken ( meer naar normaal ? ) maar dan vraag je je weer af of dat wel een goed teken is. elke dag zoveel kleine veranderingetjes: je weet niet wat vooruit is en wat niet. en wat waar invloed op heeft.

Mijn overall beeld is wel dat ze vooruit gaat, al zijn er wel wat dingen die aandacht nodig hebben en waar oorzaken voor gezocht moeten worden.
Morgen laatste dag van de antibiotica ( weer 3 stukjes kalkoen minder  ;) ) dus weer een stapje !!

:-* :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-* :-* :-* :-*
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

We blijven gewoon door duimen ...

Fijn dat je steeds een update geeft.. :)
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Bonnie zit nog steeds in mijn gedachten en krijgt er elke dag een aantal positieve toegestuurd  :bigarmhug: :bigarmhug: :-*
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Duimen blijven draaien! :)
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door leni »

*Marga* schreef: We blijven gewoon door duimen ...

Fijn dat je steeds een update geeft.. :)
hier hetzelfde :bigarmhug:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Ik vind het allemaal heerlijk voorzichtig positief klinken! Maar duim ondertussen natuurlijk rustig verder! :P :biggrin2:

Plaats reactie