het grote Juice/Jason Vale topic/daar gaan we weer.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Turbo-charge your life in 14 days
Precies! De Wii fit zegt dat zo leuk, iets in kader van je best doen is goed, maar af en toe relaxen is minstens net zo belangrijk! Ik zeg.. amen 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Nou ik ben weer even braaf. Vanavond de rest van de fish n chips gegeten. Ik weet niet wie het verzonnen heeft maar sperziebonen in de oven gaat echt niet hoor. Die waren na 1,5 uur in de oven nog steeds rauw. Dr bstaten vond ik wel erg lekker, ik had er ook heel veel kruiden over gedaan. Ik denk dat er hier de komende tijd vaak fish n chips gegeten gaat worden.
Na het eten heb ik de powersoep opgezet en ook mijn turbosalde voor mee naar het werk morgen gemaakt. Morgenvroeg nog even een turbo smoothie maken en tussen de middag dan de salade en 's avonds de soep. Brave Hanna.
Na het eten heb ik de powersoep opgezet en ook mijn turbosalde voor mee naar het werk morgen gemaakt. Morgenvroeg nog even een turbo smoothie maken en tussen de middag dan de salade en 's avonds de soep. Brave Hanna.
Ik ben heeeel benieuwd hoe dat smaakte want morgen mag ik die!Irish schreef: Ik ga vanavond de honing groentjes maaltijd maken, ben benieuwd!
En eet er makreel bij, mjammie!
En Hanna, goed bezig hoor!!
Bewegen doe ik te weinig door mijn fibromyalgie waar ik nu ook meer last van heb. Maar vanaf dinsdag onder begeleiding bij de fysio een beweegprogramma voor mij starten, dus das sowieso beter dan niets. En van de week maar eens de ramen lappen aan de binnenkant, zodra de vorst dan over is, kan de buitenkant ook!
Succes iedereen de komende week!
O ja, de pompoensoep was heeeerlijk! Morgen nog een keer!
-
Antonia
- 5-sterren

Ziet er goed uit! Ik heb in plaats van Duits roggebrood Fries roggebrood bij de pompensoep genomen. In het Duitste roggebrood zit vrij veel tarwemeel en dat valt bij mij niet goed.Kaio schreef: trouwens ipv roggebrood had ik essenen rogge brood gehaald. Ja wat? Wist ook niet van het bestaan. Is gekiemd brood: zie bijv hier: http://www.vajra.be/index.php/bio-produ ... enenbrood/
Wel heel krachtig van smaak, en alles behalve spons!
En wat zijn die Honing groenten lekker! Hier ook met een klein beetje makreel.
Laatst gewijzigd door Antonia op ma 21 jan 2013, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Grom... ik heb griepje te pakkken
Koorts, koppijn, spierpijn...
-
hannabelgje
- 5-sterren

Iris veel beterschap!
Zijn er meer mensen die de fish n chips al gegeten hebben?
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Vond hem nie zo.. of hij moest nog langer in de oven, vooral de bataat was nog erg hardPaula1976 schreef: Ik ben heeeel benieuwd hoe dat smaakte want morgen mag ik die!
Beterschap Iris!
Hmmm.....jammer dat je de honing groenten niet zo vond, misschien ga ik ze dan wel eerst wokken, zodat ze bijna gaar zijn en dan nog even in de oven roosteren.
Ik ga er zalm bij eten! Jummie!
Hmmm.....jammer dat je de honing groenten niet zo vond, misschien ga ik ze dan wel eerst wokken, zodat ze bijna gaar zijn en dan nog even in de oven roosteren.
Ik ga er zalm bij eten! Jummie!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik heb ze ook langer in de oven gehad inderdaad tot het echt gaar was. Maar ik vond het echt heel erg lekker.
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Thanks voor de beterschap wishes 
Hoelang had jij hem gedaan? Kannie misschien nog een keer in de herkansing. Ik had met makreel gegeten, mjammieee
Hoelang had jij hem gedaan? Kannie misschien nog een keer in de herkansing. Ik had met makreel gegeten, mjammieee
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik heb em eerst 1,5 uur op 130 graden gehad en dat werkte dus niet, ik heb 130 of 160 en het moest 150 zijn. Toen heb ik em nog een half uurtje op 160 gedaan, de volgende keer gaat ie meteen op 160 graden. Hadden jullie er verse makreel bij of gerookte?
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Ok! Wij hadden hem 5 kwartier op 150. Met gerookte makreel. Zelf gefileerd.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik het roggebrood dat ik heb (duits roggebrood van de appie) zit geen tarwe, maar fries roggebrood is vast net zo goed als je de ingredienten vergelijktAntonia schreef: Ziet er goed uit! Ik heb in plaats van Duits roggebrood Fries roggebrood bij de pompensoep genomen. In het Duitste roggebrood zit vrij veel tarwemeel en dat valt bij mij niet goed.
En wat zijn die Honing groenten lekker! Hier ook met een klein beetje makreel.
Ik denk dat ik zo maar naar de ah ga lopen om appels te kopen, er ligt weer genoeg verse sneeuw om veilig te lopen en als ik de auto kan laten staan met dit weer... Wel even denken wat ik verder nog nodig heb dan
ja van de week al, had geloof ik gepost dat je de sperziebonen moest kokenhannabelgje schreef: Iris veel beterschap!
Oven stond op 220 en was zo klaar, half uurtje, behalve die sperziebonen, ik had kabeljauw gebruikt dat hoeft ook niet zo lang
@ Irish beterschap, en niet sporten met griep he
-
hannabelgje
- 5-sterren

Al iemand ergens volkoren tortilla's gevonden?