Het is dus weer helemaal fout met Luna.....
Vanmorgen kwam het vocht uit haar voet omdat ze zo ontzettend had zitten kluiven, haar hele achterpoot was dikker. Ook had ze 2 ontzettend verdikte lymfeklieren in haar achterpoten.
3 van de 4 voeten zijn kapotgeknauwd, ze heeft weer een open plek in haar nek en weer wat open plekken op haar staart en 1 op haar kont.
Ik ben het goed zat nu, we zijn zowat een jaar aan het klooien en schieten eigenlijk niets op.
Gelijk Tannetje gebeld en alles doorgesproken, ik heb wat vragen gesteld waar ik mee zat. En daar duidelijke antwoorden op gekregen.
Ik ben er zowat zeker van dat het geen voedselkwestie is bij haar.
Ze gaat weer een paar weken aan de AB, en daarna zie ik wel verder.
Ik weet het even niet meer.
Belde vanmiddag ook onze DA nog op om een afspraak te maken voor de jaarlijkse vaccinatie's.
Ik heb gezegd dat ze niet (meer) gevaccineerd wordt en dat ik in het vervolg voor titeren ga. En buiten dat, Luna's toestand is nu zo dat ze uberhaubt niet zouden kunnen vaccineren.
Toen begon ze over de katten die volgende maand aan de beurt zijn, ook daar zei ik dat ik heel hoogstwaarschijnlijk niet meer zou laten vaccineren, ze komen onze tuin niet uit, komen niet in kontakt met andere katten en zijn alle 4 tenminste 5 jaar achter elkaar gevaccineerd........ Maar je kan aan je schoenen ook van alles op ze over brengen.

Ik heb toen gezegd dat de kans dat ze iets krijgen door iets wat ik aan mijn schoenen mee naar binnen zou brengen een stuk kleiner is dan dat ze iets zouden oplopen door een overbodige dosis rommel wat ze erin zouden spuiten. Was ze het niet mee eens, ikke wel. (Denk ik

)
Ik was trots op mezelf, had nooit gedacht dat ik dat zo zou durven zeggen,....ik ga vooruit.