gentle.foto pag 6,9,11,14,16,17,19,20, 22,23,24morgen onder narcose/28,30,32
Moderator: Lizzy
-
tessa
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: gentle...
Ach arme Genlte, hotspots doen zo'n pijn.
Hopelijk gaat de AB snel zijn werk doen en is ie er snel weer van af.
Hopelijk gaat de AB snel zijn werk doen en is ie er snel weer van af.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: gentle...

Laatst gewijzigd door me and my boys op di 22 jan 2013, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: gentle...foto pag 6
Jeetje, arme vent. Dat zal pijn doen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Jeetje dat ziet eruit zeg!
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Denk dat er nog meer haren weggeknipt moeten worden? Ik ben qua hotspots heel erg ruim qua haren verwijderen..
wat een rot plek en het is zo moeilijk om er van af te blijven.
ik smeerde ook Tea Tree Olie er op dan blijven ze er wel van af omdat het zo stinkt en de plek werd ook weer snel droog zodat de genezing weer wat sneller gaat.
gr paulien en ruud.
ik smeerde ook Tea Tree Olie er op dan blijven ze er wel van af omdat het zo stinkt en de plek werd ook weer snel droog zodat de genezing weer wat sneller gaat.
gr paulien en ruud.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ik weet het niet...net na ttouch lag ie rustig nu rent ie weer heen en weer....kan wel janken 
Irish schreef:![]()
![]()
Och arme arme arme jongen
![]()
Denk dat er nog meer haren weggeknipt moeten worden? Ik ben qua hotspots heel erg ruim qua haren verwijderen..
-
hannabelgje
- 5-sterren

Krijgt ie ook pijnstillers?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ja tegelijk met die prik gekregen...
als het morgen niet minder is ga ik terug....hij word knettergek, loop wijdbeens en ligt met zn ene poot omhoog als ie al gaat liggen....de meeste tijd staat ie te leunen tegen de bank met zn achterpoten wijd
als het morgen niet minder is ga ik terug....hij word knettergek, loop wijdbeens en ligt met zn ene poot omhoog als ie al gaat liggen....de meeste tijd staat ie te leunen tegen de bank met zn achterpoten wijd
Laatst gewijzigd door me and my boys op za 26 jan 2013, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
~anna~
- 5-sterren

- Contacteer:
Mijn allergische hond heeft ook van die nare plekken.
Niks hielp echt goed, calendula, honingzalf, Bach, groene leem...pfff
Ik smeer het nu in met extra virgin bio kokosolie en de jeuk is minder, het werkt.
Kokosolie heeft sterke antibacteriële, antivirale en antischimmel werking lees ik net.
Beterschap met Gentle.
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Och.......vanaalst schreef: ik weet het niet...net na ttouch lag ie rustig nu rent ie weer heen en weer....kan wel janken![]()
Huid brand natuurlijk, ik weet niet of cortico's daar tegen helpen....
En ik weet ook niet of je met hotspots deze badolie mag gebruiken, maar dit heeft voor Kaatje haar vuurrode huid heel erg geholpen:
http://www.deonlinedrogist.nl/kneipp-hu ... tAodGwwA3Q
En badje van dode zeezout (maar dan wel die van de Tuinen) das namelijk echte dode zeezout, toevallig laatst bij Keuringsdienst van Waarde gezien.
hij laat het wel uit zichzelf luchten zo dat de plek beter kan ventileren, ik weet dat jacky dit had dat ze helemaal gek werd van de jeuk, maar het zat bij haar in de lies en met warm weer de plek wilde niet droog worden en de lies is al een moeilijke plek om droog te worden.vanaalst schreef: ja tegelijk met die prik gekregen...
als het morgen niet minder is ga ik terug....hij word knettergek, loop wijdbeens en ligt met zn ene poot omhoog als ie al gaat liggen....de meeste tijd zit te leunen tegen de bank met zn achterpoten wijd
gr paulien en ruud.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hij krijgt kokosolie bij zn eten, zal het ook inwendig werken?~anna~ schreef:
Mijn allergische hond heeft ook van die nare plekken.
Niks hielp echt goed, calendula, honingzalf, Bach, groene leem...pfff
Ik smeer het nu in met extra virgin bio kokosolie en de jeuk is minder, het werkt.
Kokosolie heeft sterke antibacteriële, antivirale en antischimmel werking lees ik net.
Beterschap met Gentle.
ik ben bang dat je beter geen vettigheid er op moet smeren want het blijft dan vet en de plek moet juist droog worden.vanaalst schreef: hij krijgt kokosolie bij zn eten, zal het ook inwendig werken?
en tae tree oil blijft niet vet en laat de huid tot rust komen.
gr paulien en ruud.