Lotgering extra vitamine en zalmolie toevoegen?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Lotgering extra vitamine en zalmolie toevoegen?

Galga
1-ster
1-ster

Bericht door Galga »

[quote="Jipogelion"]
Ik ben hier ook nog een groentje maar mijn hondjes staan ook op Lotgering, het zijn windhonden met een dun velletje dus zij mogen wel wat meer calorieën binnen krijgen om warm te blijven. Één van onze teefjes had ondergewicht en is op de Lotgering snel aangekomen, zelfs met haar al hogere verbranding. De wildversie van Lotgering is wel wat minder vet dan de andere smaken, misschien kan je dat af en toe als afwisseling aanbieden. Ik geef trouwens geen supplementen om het voer "completer" te maken. Wel krijgen ze hier voor hun eigen ondersteuning chlorella, veendrenkstof en keltisch zeezout (3% oplossing en dan een klein beetje door het water/voer)
[/quote]Wat leuk, ik heb ook een Galgo (Galga) en voer sinds enkele dagen Lotgering. Geef verschillende smaken en las al dat het een redelijk vetprecentage had maar dat kan die van mij wel hebben.
Tanneke
1-ster
1-ster

Bericht door Tanneke »

Tot nu toe eet ze de lotgering prima. Ik maak onze voorraad uit de diepvries nog op van de andere merken, en dan
wil ik haar op lotgering en haaksbarf houden.

Maar de zalm van haaksbarf eet ze absoluut niet, de vis variant van lotgering gaat enigszins. Deze geef ik 1x in de week. Is dit voldoende om geen zalmolie bij te geven?
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

ik heb ook al jaren lotgering en op advies van tim de baas ( ik neem meestal 5 kratten) en neem dan van alles wat en gooi het door elkaar in de vriezer ,maakt niks uit zegt hij dan krijgen ze alles binnen,en dat doe ik al 7 jaar,daarnaast geef ik elke zondag of zalm (kan ik goedkoop aankomen) dat is lijf met kop of geef haring,verder geen visolie of zo,1 hond van mij lust de zalm /haring niet en eet dus dan de kvv met vis zo nu en dan en die hond eet dat dus al zolang,heeft een pracht vacht nooit geen huidproblemen of wat dan ook.

Plaats reactie