gentle.foto pag 6,9,11,14,16,17,19,20, 22,23,24morgen onder narcose/28,30,32
Moderator: Lizzy
Re: gentle...foto pag 6
Wij hebben een keer een hele grote hutspot gehad bij een drachtige teef. Mocht geen AB kuur en hebben haar paar keer per dag met de föhn op iets warme stand en op een grote afstand drooggefohnt zodat de plek goed indroogde.
Sterkte met je mannetje.
Nicolette
Sterkte met je mannetje.
Nicolette
Die had ook een cortisone goedje om erop te smeren, en dan injectie's en ook nog pilletjes volgens mij.... slaapt hij alleen vannacht? Gijs moest echt heeeeeeeeeeeel veel plassen van die injectie. Maar hij hield ook veel vocht vast, alles was dik... zou hem dus nog wel even de kans geven om te plassen vannachtvanaalst schreef: ja dat weet ik nog wel
Vind het echt zo sneu, jeuk én pijn zijn zooo erg he....
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik alleen bij Frank, maar die trok dan zelf al zijn haar eruit en dan kon je het dus wel goed zien en naderhand wist ik gewoon dat als hij begon te plukken dat het weer zover was. Troost je ik heb het bij Frank vele malen veel erger gezien. Maar ze hebben er wel erg veel last van gelukkig gaat het over het algemeen wel vlug wat beter, merk je al wat van de metacam?vanaalst schreef: heb 20 jr honden en nog nooit eentje met een hotspot gehad....
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hij slaapt vannacht niet alleen...eelke schreef: Die had ook een cortisone goedje om erop te smeren, en dan injectie's en ook nog pilletjes volgens mij.... slaapt hij alleen vannacht? Gijs moest echt heeeeeeeeeeeel veel plassen van die injectie. Maar hij hield ook veel vocht vast, alles was dik... zou hem dus nog wel even de kans geven om te plassen vannacht
Vind het echt zo sneu, jeuk én pijn zijn zooo erg he....
vanaalst schreef: hij slaapt vannacht niet alleen...
Hoe snel zouden de pijnstillers moeten gaan werken? Heeft ie al meer rust nu?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hij ligt nu goddank rustig naast me
-
hannabelgje
- 5-sterren

Gelukkig maar.
Lees het nu pas. Arme knul..heel veel sterkte en beterschap.
- spreeuwtje
- 5-sterren

geen leuk onderwerp maar ik moest wel even lachen..nicolette schreef: Wij hebben een keer een hele grote hutspot gehad bij een drachtige teef. Mocht geen AB kuur en hebben haar paar keer per dag met de föhn op iets warme stand en op een grote afstand drooggefohnt zodat de plek goed indroogde.
Sterkte met je mannetje.
Nicolette
ik hoop dat het nu snel beter gaat..
tips heb ik niet..
-
~anna~
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat bedoel ik dus, een AB kuur is niet voor iedere hond een oplossing.nicolette schreef: Wij hebben een keer een hele grote hutspot gehad bij een drachtige teef. Mocht geen AB kuur en hebben haar paar keer per dag met de föhn op iets warme stand en op een grote afstand drooggefohnt zodat de plek goed indroogde.
Sterkte met je mannetje.
Nicolette
- -Annemarie-
- 5-sterren

Gelukkig.vanaalst schreef: hij ligt nu goddank rustig naast me
Neem jezelf niks kwallijk, Ellen. Met zoveel haar zie je het ook bijna niet. Toen Moyra een wond had zagen we het ook niet meteen.
Heel veel sterkte voor Gentle, en voor jou natuurlijk ook.
Ik ben het met mn voorgangers eens, di tmoet veel breder worden uitgeschoren, ik zie nog veel meer hotspots onder de vacht zitten, vaak ziet deze plek dr veel en veel kleiner uit dan in werkelijkheid en zitten dr overal uitlopers die je nu niet ziet.
Ik heb heel veel ervaring dr mee, in dr brokkentijd, en mijn kat die niet tegen vlooien kon.
Hielp maar een ding; scheren, en 2 maal daags cortavance spray, is het met drie dagen dicht en met een week zie je dr niets meer van.
Cortavance haalt onmiddellijk de pijn en jeuk weg.
Heb ook andere middeltjes geprobeerd, hielp allemaal voor geen meter en duurde allemaal veel en veel te lang
Ik heb heel veel ervaring dr mee, in dr brokkentijd, en mijn kat die niet tegen vlooien kon.
Hielp maar een ding; scheren, en 2 maal daags cortavance spray, is het met drie dagen dicht en met een week zie je dr niets meer van.
Cortavance haalt onmiddellijk de pijn en jeuk weg.
Heb ook andere middeltjes geprobeerd, hielp allemaal voor geen meter en duurde allemaal veel en veel te lang
Laatst gewijzigd door BAC op di 22 jan 2013, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
vakkundig door zn pyama heen gebeten
en heb het niet gehoord...
gelukkig geen mega schade...
hij heeft best redelijk geslapen in de voornacht nog heel veel door huis gerent maar toch gaan liggen...
buiten vind ie het heerlijk!
net zn flippie gedaan en de plek gesmeerd....op zich ziet het er volgens mij redelijk uit iig niet erger dan gisteren..
maar die jeuk he....nu rent ie weer door huis.......
de zalf die ie heeft is clindacutin
hij heeft best redelijk geslapen in de voornacht nog heel veel door huis gerent maar toch gaan liggen...
net zn flippie gedaan en de plek gesmeerd....op zich ziet het er volgens mij redelijk uit iig niet erger dan gisteren..
het is noodzakelijk dat de hotspot rust krijgt zodat het kan genezen. zodra je hond er aan kan komen word het alleen maar erger. ik heb het zelf met jacky meegemaakt je hoef maar 1 minuut niet op te letten en ze hebben het voor elkaar ze zijn zo gehaaid op dat gebied, ik heb toen uit voorzorg gewoon een kraag omgedaan zodat ik niet 24 uur bij haar moest zitten want je weet alleen naar de toilet gaan is dan al een risico. en je gaat je zelf steeds rottiger voelen als die weer de kans heeft gehad om er aan te zitten.vanaalst schreef: vakkundig door zn pyama heen gebeten![]()
en heb het niet gehoord...
ik stond zelf ook met me handen in het haar en vond het sneu voor de hond want je leeft gewoon erg met je hond mee maar ik heb toch voor de kraag gekozen dan maar even 24 uur per dag die kraag om zo dat de wond de tijd krijg om te genezen.
gr paulien en ruud sterkte.
ps is de plek nu droog aan het worden of is het nog nat?
Laatst gewijzigd door rupa op wo 23 jan 2013, 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
die is nat, zit tussen zn benen en krijgt zo ook weinig kans te drogen.....
ik ga zo de da bellen voor iets tegen de jeuk........
die band die ze hadden was lek, kan nu ook niet weg om ergens een band te halen
ik ga zo de da bellen voor iets tegen de jeuk........
die band die ze hadden was lek, kan nu ook niet weg om ergens een band te halen