Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Een doos hart/long scheelt 2 euro trouwens en dat gehakt vind ik erg interessant en dat heeft Tamara niet. Dus wat mij betreft gaat het niet om 0,10 cent. Maar vooralsnog blijft mijn bestelling bij Tamara gewoon staan, aangezien ik ook gewoon spiervlees nodig heb en ik niet weet of Ramses daar aan kan komen. Maar ik haal het dan 's avonds wel even bij Eelke op ofzo, zal vast een mouw aan te passen zijn.
Jantina, kan mijn karkas dan met jou meeliften vanaf Eelke? En misschien dat van Cupecake ook? Ik moet nog even navragen of zij haar bestelling wil laten staan of ook intrekt.
op vrijdagen ben ik ook afhankelijk van vervoer van viv.
dus ga ik ook mijn bestelling omzetten.
ik was wel heel tevreden met tamara's laatste bestelling.
en als ze weer exoten heeft zal ik zeker ook weer bestellen .
dus ga ik ook mijn bestelling omzetten.
ik was wel heel tevreden met tamara's laatste bestelling.
en als ze weer exoten heeft zal ik zeker ook weer bestellen .
Hallo ik ben Ingrid S en woon in Strijen.
probeer nog beetje wegwijs te worden voor het bestellen via deze lijntjes. Ik ben ook zeker niet te beroerd om ook een keer te rijden ofzo.
probeer nog beetje wegwijs te worden voor het bestellen via deze lijntjes. Ik ben ook zeker niet te beroerd om ook een keer te rijden ofzo.
#Mona, ben je alweer een beetje beter?? Je kan altijd langskomen he? (behalve as zaterdag
)
ja gaat weer iets beter,
komt morgen rond kwart over 5 uit??
Welkom Ingrid!Ingrid S schreef: Hallo ik ben Ingrid S en woon in Strijen.
Is primamona schreef: ja gaat weer iets beter,
-
aurora-nero
- 1-ster

- Contacteer:
Ik had al eerder gereageerd en snap ook nog niet helemaal hoe het werkt maar als ik een keer met ietd mee kan doen.. Ik heb bijna altijd een auto en kan voor oa Vlaardingen meenemen.
Ik zou mijn bestelling heel graag door laten gaan, was eerder erg blij met Tamara's nijntjes. Helaas kan ik vrijdag overdag echt niks regelen qua werk, dus inderdaad, Jantina, als onze nijntjes met jou mogen meeliften, ben ik helemaal blij.Naomi M. schreef: Jantina, kan mijn karkas dan met jou meeliften vanaf Eelke? En misschien dat van Cupecake ook? Ik moet nog even navragen of zij haar bestelling wil laten staan of ook intrekt.
Ligt er aan of ik via Ramses1 mijn spiervlees kan krijgen. Kan zij dat voor me mee nemen dan rijd ik liever niet 2x.... Ga ik toch naar BoZ dan neem ik het natuurlijk graag voor jullie mee.Cupcake schreef: Ik zou mijn bestelling heel graag door laten gaan, was eerder erg blij met Tamara's nijntjes. Helaas kan ik vrijdag overdag echt niks regelen qua werk, dus inderdaad, Jantina, als onze nijntjes met jou mogen meeliften, ben ik helemaal blij.
Cupecake, als het niet doorgaat via Tamara (dus even afhankelijk van de bestelling van Jantina), dan ga ik ook maar bij Ramses bestellen. Ik moet toch konijnkarkas hebben, hoe dan ook.
We houden wel even contact erover anders. Even afwachten nog.
We houden wel even contact erover anders. Even afwachten nog.
Inderdaad, hier zijn nijntjes ook enorm geliefd, dus ik vrees dat ik jullie dan gewoon volg.....als dat mag.
-
Teckel_Frannie
- 2-sterren

Verzamelgroep: Zuid Holland
Hoi Vivianne,Vivianneb schreef: Ik ga bij Ramses bestellen idd...de knoop is door de kerk zullen we maar zeggen
Begrijp ik dat ik mijn bestelling bij Orinake moet annuleren? Want mijn konijntjes zouden met jou mee komen. En dan opnieuw bestellen bij de link een paar berichtjes terug? Ik zal even bij die link kijken en als er dan iets bijstaat wat ik wil bestellen, kan het dan evt met jou mee?
Iedereen waarvan de nijntjes als op de lijst stonden om mee te gaan kunnen gewoon mee
Ook de stopplaats bij cocheta blijft gehandhaafd