Verzamelgroep: Zuid Holland

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Teckel_Frannie
2-sterren
2-sterren

Bericht door Teckel_Frannie »

Okee, bedankt!
Maar ik heb de link bekeken en ik wil liever hele konijntjes bestellen. Die zie ik er niet bij staan, dus mijn bestelling bij Tamara houd ik zo en ik ga zelf naar BOZ rijden. Ik kan eventueel ook voor anderen wat meenemen richting Rotterdam indien gewenst.
judith1967
5-sterren
5-sterren

Re: Verzamelgroep: Zuid Holland

Bericht door judith1967 »

aurora-nero schreef: Ik had al eerder gereageerd en snap ook nog niet helemaal hoe het werkt maar als ik een keer met ietd mee kan doen.. Ik heb bijna altijd een auto en kan voor oa Vlaardingen meenemen.
Hoi welkom! :)

Ik woon zelf in Pernis,dus we zijn bijna buren :D ;D
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

Vivianneb schreef: Iedereen waarvan de nijntjes als op de lijst stonden om mee te gaan kunnen gewoon mee :) Ook de stopplaats bij cocheta blijft gehandhaafd :)
Oooh hier heb ik helemaal overheen gelezen :-[
Heb toevallig Teckel Frannie een pb gestuurd ,wacht ik eerst even haar antwoord af.
Larkin
3-sterren
3-sterren

Bericht door Larkin »

Ik ga 2 febr naar Hellevoetssluis dus als er liefhebbers zijn voor het paarde vlees wat ik aanbied....kan het mee nemen
MerelsMommy
3-sterren
3-sterren

Bericht door MerelsMommy »

Wat bied jij dan voor paardenvlees aan, Larkin?
Larkin
3-sterren
3-sterren

Bericht door Larkin »

MerelsMommy schreef: Wat bied jij dan voor paardenvlees aan, Larkin?
Spiervlees a €3,25 per kilo
foto volgt zsm
MerelsMommy
3-sterren
3-sterren

inclusief vervoerskosten? Of komen die er nog bij?
en ik ben benieuwd naar de foto.
ik hoop grote stukken, want dan heeft hondjewaf wat te kauwen. bij van die sliertjes is zijn bak in 2 happen leeg.
Quinta
2-sterren
2-sterren

Bericht door Quinta »

Hallo allemaal, ik ben een beetje nieuw in deze omgeving. Hoewel ik al een paar jaartjes barf heb ik me op deze site niet aktief getoond. Ik vind het wel interessant om eens op een andere manier vlees te bestellen vandaar ik me nu toon. Ik snap echter niet zo de lijntjes die jullie uitzetten. Kan natuurlijk zijn dat ik een man ben en jullie vrouwen (toch het  merendeel lijkt het) elkaar beter begrijpen. De ene keer gaat het over jonge geitjes, of vlees bij Ramses halen. Voor mij is het toch een beetje steno. Kan iemand mij misschien uitleggen hoe het werkt en hoe ik moet meeliften. Oh ja, ik woon in Hendrik Ido Ambacht en werk in Rotterdam IJsselmonde. Heb iedere dag een auto dus geen probleem om af en toe eens visa versa wat  mee te nemen.
nicolette
4-sterren
4-sterren

Bericht door nicolette »

Hoi,

Je moet gewoon het verzamel topic goed in de gaten houden en kijken waar de lijntjes naar toe gaan.
In maart komen er jonge geitjes. spiervlees zoals lama en konijn van Ramses. Hij heeft ook een stopplaats in Rotterdam. Is even puzzelen maar lijkt echt moeilijker dan het is. Vrouwen hebben echt geen voorsprong. Op een gegeven moment ken je wel de aanbieders en vervoerders.

Gr. Nicolette
nicolette
4-sterren
4-sterren

Bericht door nicolette »

Larkin schreef: Ik ga 2 febr naar Hellevoetssluis dus als er liefhebbers zijn voor het paarde vlees wat ik aanbied....kan het mee nemen
Hoop dat je voor zondag avond een foto hebt, want ga een bestelling bij Degomeat doen voor maandag. Moet ook paardenvlees bestellen en als het er goed uitziet dan heb ik zeker interesse.
Heb je alleen paardenvlees??

Gr. Nicolette
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Welkom op BP Quinta  :) Ik woon in IJsselmonde  ;)
Larkin
3-sterren
3-sterren

Bericht door Larkin »

Het zijn grote stukken vlees (althans dat is afgesproken) en er komen geen vervoerskosten meer overheen.
Ik kan ook nog wat aan wat runderspullen komen voornamelijk orgaan vlees. Ik neem geen pens mee.
Naomi B
5-sterren
5-sterren

Bericht door Naomi B »

Welkom Quinta,
Ik woon in Zwijndrecht dus ook vlakbij. Soms is het handig om dozen te delen met elkaar als er bv beperkte vriesruimte is of iets dergelijks. Meestal roepen we dat dan wel. Meestal wordt hier in dit topic ook wel iets geroepen als er een lijntje onze kant op komt. Dus zet dit topic bij je bladwijzers. (Zie hier net boven het topic) dan vind je het snel terug.
Laatst gewijzigd door Naomi B op zo 27 jan 2013, 00:08, 1 keer totaal gewijzigd.
MerelsMommy
3-sterren
3-sterren

Ha, dat klinkt goed!
Hebi k nog een vraagje: waar woon je/moet het opgehaald worden?

Larkin schreef: Het zijn grote stukken vlees (althans dat is afgesproken) en er komen geen vervoerskosten meer overheen.
Ik kan ook nog wat aan wat runderspullen komen voornamelijk orgaan vlees. Ik neem geen pens mee.
Larkin
3-sterren
3-sterren

Bericht door Larkin »

MerelsMommy schreef: Ha, dat klinkt goed!
Hebi k nog een vraagje: waar woon je/moet het opgehaald worden?
Ik woon zelf in het Noorden van het land maar ga naar Hellevoetssluits 2 febr. Moet nog even kijken wat de route wordt dus als we aan de route kunnen afspreken....

Plaats reactie