Dus misschien de eend even achterwege laten? Voor de echte noodgevallen? Hoewel ik niet zou weten wat dat dan zou moeten zijn.
Bij Luna broeit het niet, zelfs niet als ze, bij wijze van spreken, tegen de verwarming aan zou liggen.
Ik ben er zo blij mee, we hebben 2 medical t-shirts voor haar, voor het geval die fleece te warm zou worden, maar als ze die aan heeft begint ze toch meteen weer aan haar poten te soppen. Dus als noodoplossing gaat het wel maar dan moet ik nog steeds er bovenop zitten en opletten en dat gaat dus niet 24/7
We zijn nu echt op een dood spoor, zoals ik al zei, het gaat niet beter en het gaat niet slechter, komt dus door de AB die ze nu krijgt, als ik daar mee stop, weet ik zowat zeker dat ze weer snel (verder) achteruitgaat.
We zaten haar vanmorgen eens te bekijken en toen zei ik tegen meneer Keetje,.....ik probeer nog wat andere dingen hierna,.... wassen met rode wijn, haren opsturen etc.... en als dat niet helpt dan haal ik een zak brokkenmeuk Hyperallergeen en stop die erin en dan kijken hoe of wat. Ik ben echt anti brok, zal het doen met een knoop in mijn maag maar we moeten iets, alleen maar om te zien dat het dus niet aan mijn vlees ligt. Ik ben daar nu eigenlijk wel voor 99% zeker van.
Wat was er hier zo anders dan bij haar vorige baas, waar ze toch steeds weer redelijk opknapte?
Wij hebben katten maar ze reageert niet op kattenepiteel, (volgens de artuvetrin test) dus je zou denken, dat is het niet.
Dan misschien nog de inhoud van de kattenbak waar ze soms een hap uit neemt,....? Ik ben me nu aan het oriënteren op z'n automatische kattenbak (zie De Bar) maar echt, dan is het einde oefening wat betreft mijn ideeen. Dan douw ik er een zak HA brokken in.
Ohja, ze krijgt nu haas/konijn, paard, geit en hert.
Ik heb in de vriezer nog lam, eend, en paard/eend liggen.
Als ik de rund/kip blijf uitsluiten dan zijn er niet zoveel mogelijkheden meer, de lam schijnt ook een heikel punt te zijn dus die laat ik in ieder geval ook maar even liggen, hoewel ik die er wel aan het eind van mijn vleeszoekperiode, dus voor de brokkentestperiode

wel even wil geven om te kijken wat er gebeurd.
Er is dan nog vis (wat ze gehad heeft, van Tinlo), kalkoen, wild( fazant etc) en diverse exoten (kangeroe etc), er is dus nog wel iets,.......
Maar eerlijk is eerlijk, we weten het op het ogenblik gewoon niet meer, we zitten, wat Luna betreft, een beetje in een dipje,....is morgen vast weer over.