Spotify in de auto?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Spotify in de auto?

spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

Lol! Ik ben me daar gek! P is een lieverd maar eu... ;D
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

spreeuwtje schreef: Lol! Ik ben me daar gek! P is een lieverd maar eu... ;D
Hij is best wel handig. En ik heb aan mijn Fordje ook het nodige versleuteld (al gaat daar de radio er iets makkelijker uit).

Maar waarom rijd je niet even bij de garage langs en vraag je het gewoon? Vragen kost toch niks? Tenminste, hier in Friesland niet  ::)
Fido
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fido »

Ronald schreef:

Dit is trouwens ook een (niet goedkope) oplossing: http://www.conrad.nl/ce/nl/product/6625 ... -ontvanger
Goedkoper dan een parrot  ;)
Trouwens weet iemand of je spottify ook via de parrot kan? Of vraag ik nu iets heel doms  :-[  :biggrin2:
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Fido schreef: Goedkoper dan een parrot  ;)
Trouwens weet iemand of je spottify ook via de parrot kan? Of vraag ik nu iets heel doms  :-[  :biggrin2:
Als je Parrot (of willekeurige andere carkit) a2dp ondersteunt, kan dat. Staat me iets van bij dat de duurdere modellen dat hebben, net als een audio in. Daar kun je dan een kabeltje in steken met 2 3,5mm stekkertjes.
nienk
5-sterren
5-sterren

Bericht door nienk »

oh hey ik bedenk me net nou er over een cd wisselaar gesproken wordt. die zitten wel eens in de achterbak bij mensen. zou het dan kunnen dat de AUX uitgang ook in de achterbak zit?
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

nienk schreef: oh hey ik bedenk me net nou er over een cd wisselaar gesproken wordt. die zitten wel eens in de achterbak bij mensen. zou het dan kunnen dat de AUX uitgang ook in de achterbak zit?
Cd wisselaar kan overal zitten in een auto, ik heb er wel eens een gehad die onder de passagierstoel zat.
Die draad pikken ze voorin de auto op, ik neem aan ergens bij de radio :-)
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

Even langs de dealer idd maar. Ik begrijp dat je je rot kan zoeken naar die aux. Ik lees zulke rare plaatsen! ???
Cd wisselaar is er iig niet. Tis een heerlijke wagen maar de radio met cd is gedateerd.  :P
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

spreeuwtje schreef: Cd wisselaar is er iig niet. Tis een heerlijke wagen maar de radio met cd is gedateerd.  :P
Gedateerd geeft niet, cd wisselaars had je 10+ jaar geleden al in auto's  :biggrin2:
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Het maakt niet uit of en waar een CD-wisselaar zit. Linksom of rechtsom moet zo'n apparaat aangesloten worden op de autoradio. Ook in mijn 10 jaar oude auto zit een gedateerde radio/cd-speler, maar wel met een AUX-aansluiting achterop.

Alternatief is anders een tussenschakeling, waarbij je het apparaat er tussen "propt". O.a. Parrot werkt op deze manier.

Plaats reactie