OK, dank je!Lizzy schreef: Ja, 20 tabletten. Of 15. Of 25. Dat komt bij chlorella niet zo krap. Je moet het alleen wel heel langzaam opbouwen. Je kunt dit zo een paar weken blijven geven. En dan weer afbouwen naar een onderhoudsdosis van ongeveer 4 a 6 tabletten per dag.
huidproblemen bij mij berner Britt
Moderator: Lizzy
Re: huidproblemen bij mij berner Britt
Hè, je woont in Veghel? Ik ook. Ik ga altijd naar Tannetje in Otterlo. Ben je in een klein half uurtje.britt schreef: ik sta zeker open voor een holistisch DA maar weten jullie toevallig een goeie in de buurt van Veghel (noord brabant)
ben al aan t googleën geslagen maar ben nog niets tegen gekomen in de buurt![]()
Naar welke DA ga je? Want ik wil niet oneerbiedig doen, maar van allergie en voeding hebben ze weinig kaas van gegeten. Ook qua enten, ze jassen het er gewoon in ook al weten ze van de huidproblemen.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op di 05 feb 2013, 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar haal jij je kvv. Anders eens bij versvoer kijken of ze het in het assortiment hebben. Die leveren aan huis.britt schreef: tot nu heb ik er maar 1 gevonden waar geen toevoegingen inzitten
en dat is tammenga paard maar dat is niet te doen zit in assen en ik woon in veghel (Brabant)
dus ben bang dat ik nog verder moet zoeken....
ik ga naar de DA in vorstenbosch tja en volgens mij weten ze niet echt wat kvv of barf inhoud
ik zei dat Britt rauw vlees krijgt en toen zei ze letterlijk dus dan denk je dat koken beter is....
toen had ik ff heel veel vraagtekens??????
vandaag voer gehaald in arnhem 100% paard maar aangezien ik met t ov reis is dat voor de volgende keer
geen optie
dus dan is t enige wat overblijft zelf bestellen, moet nog ff kijken hoe of wat maar daar ga ik me morgen in verdiepen...
maar dank je voor de tip ga ik morgen zeker ff uitdiepen
ik zei dat Britt rauw vlees krijgt en toen zei ze letterlijk dus dan denk je dat koken beter is....
vandaag voer gehaald in arnhem 100% paard maar aangezien ik met t ov reis is dat voor de volgende keer
geen optie
dus dan is t enige wat overblijft zelf bestellen, moet nog ff kijken hoe of wat maar daar ga ik me morgen in verdiepen...
maar dank je voor de tip ga ik morgen zeker ff uitdiepen
britt schreef: ik ga naar de DA in vorstenbosch tja en volgens mij weten ze niet echt wat kvv of barf inhoud
geen optie
maar dank je voor de tip ga ik morgen zeker ff uitdiepen![]()
Ja, vorstenbosch zijn ook DA waar je naar toe kunt met huis tuin en keuken dingen. Verder moet je daar ook niet wezen.
tt-tjes waar ga jij heen dan?? ik heb namelijk ook niet zulke goeie ervaringen voor de hond bij aa-dal
Ik ga meestal naar Maarten Kappen in Eersel. Fijne en kundige DA die ook meedenkt en die open staat voor jou mening. Voor dingen waarvan ik denk dat het anders opgelost kan worden en met entingen ga ik meestal naar Tannetje..
kvv van haaksbarf is ook bijna overal te vinden. En echt van 1 diersoort.
o.a. bij Lupa in Leende af te halen; is vlakbij Eindhoven en dus niet zo ver van Veghel af.
o.a. bij Lupa in Leende af te halen; is vlakbij Eindhoven en dus niet zo ver van Veghel af.