Verzamelgroep: Flevoland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Flevoland
Ships, heb ook geen plek 
Volgens mij zijn wij gewoon te hebberig allemaal.
Iedereen heeft hetzelfde probleem.
Maar ik heb dus ook nig paard liggen dus sla ff een ronde over.
Het vlees op de foto is trouwens wel errg mooi!!!!!
Iedereen heeft hetzelfde probleem.
Maar ik heb dus ook nig paard liggen dus sla ff een ronde over.
Het vlees op de foto is trouwens wel errg mooi!!!!!
Heb het net binnen gekregen en het is super mooi.....70 kilo in een mega grote stukken...
-
happy girl
- 1-ster

hier nog een lelystadter ;-))
Je hebt pbLarkin schreef: Heb het net binnen gekregen en het is super mooi.....70 kilo in een mega grote stukken...
jij ook :-)bea schreef: Je hebt pb![]()
-
happy girl
- 1-ster

iemand een idee waar ik hier de omgeving mooi spiervlees "vind"?? of lijntjes die regelmatig deze kant op komen? onderhetmomvannietgeschotenisaltijdmis ;-)
Ligt eraan hoeveel je nodig bent.happy girl schreef: iemand een idee waar ik hier de omgeving mooi spiervlees "vind"?? of lijntjes die regelmatig deze kant op komen? onderhetmomvannietgeschotenisaltijdmis ;-)
Ik heb op dit moment nog 40 kilo paardespiervlees liggen en 8 kilo runderspiervlees.
Woon wel in Schildwolde maar bij veel kilo's wil ik wel een stuk die kant op komen via de A7
-
happy girl
- 1-ster

nou niet zo heel veel , heb maar een kleine hond ;-)) schildwolde is 1,5 uur rijden ongeveer dus das me iets te ver voor een paar kilootjes jammer genoeg ;-(
Ook een Almeerder hier
en als iemand uit Almere wat leuks over heeft in zijn/haar vriezer tegen een normale prijs houd ik mij ook aanbevolen (graag een pbtje). Of als iemand meedoet met een lijntje hoor ik het ook graag 
Sta ook altijd open voor tips over adressen om te barfen in Almere. Verkrijgbaar spul uit Almere zelf is nogal een opgave vind ik helaas.
Sta ook altijd open voor tips over adressen om te barfen in Almere. Verkrijgbaar spul uit Almere zelf is nogal een opgave vind ik helaas.
Laatst gewijzigd door Lambchop op do 07 feb 2013, 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Iemand interesse in een bestelling samen plaatsen bij floris? Kalfspiemels etc topic? Stuur mij dan even een pb voor komende vrijdag dan kunnen we wellicht samen doen en de vervoerskosten delen? Ik woon in lelystad.
ja tanja, ik wil wel wat hebben. ga morgen ff goed kijken en dan hoor je nog oke?
Primasiempie73 schreef: ja tanja, ik wil wel wat hebben. ga morgen ff goed kijken en dan hoor je nog oke?
Jaaaa hier ook piemels en luchtpijp....
Heb jij nog ergens zijn prijslijst??
Heb jij nog ergens zijn prijslijst??
Ja er is nog lopend topic waar prijzen in staan:-)