het grote Juice/Jason Vale topic/daar gaan we weer.

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: het grote Juice/Jason Vale topic

hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

In verband met mijn werk is voor mij het weekend makkelijker vandaar de vrijdag.
Net voor het eerst de bloodbuilder gemaakt, wow die is lekker zeg!!! Vanmiddag ga ik nog de cold war maken voor mijn verkoudheid, maar net wilde ik er eentje met avocado tegen de honger. Ik denk dat ik de bloodbuilder ga gebruiken als makkelijk en goedkoop alternatief voor de turbo smoothie af en toe.
EllenL
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door EllenL »

oh ja, die moet ik nog steeds uittesten :) En het is wel fijn inderdaad, smoothies met iets goedkopere ingredienten...
EllenL
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door EllenL »

Oh en vrijdag beginnen is prima hoor, is bij mij in het weekend ook wel te doen :) Ze raken er toch al langzaam aan gewend dat ik geen bier meer drink op zaterdagmiddag, lol
Irish
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Irish »

Ik doe een beetje van mezelf en een beetje ala dit topic. Binnenkort naar een orthomoleculair arts voor meer begeleiding :) Vind ik toch wel belangrijk bij voeding :)
Antonia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Antonia »

hannabelgje schreef: In verband met mijn werk is voor mij het weekend makkelijker vandaar de vrijdag.
Net voor het eerst de bloodbuilder gemaakt, wow die is lekker zeg!!! Vanmiddag ga ik nog de cold war maken voor mijn verkoudheid, maar net wilde ik er eentje met avocado tegen de honger. Ik denk dat ik de bloodbuilder ga gebruiken als makkelijk en goedkoop alternatief voor de turbo smoothie af en toe.
Ja, die is lekker he!
Ik ben vandaag vreselijk de fout ingegaan. Ik heb een hele zak dropjes naar binnen gewerkt. Bah, bah, bah! Deze keer was ik het monster niet de baas  >:(
EllenL
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door EllenL »

Waren het ook nog vieze dropjes dan?? :o
EllenL
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door EllenL »

Maar weet je, even alle gekheid op een stokje, ik denk dat er niet veel mensen zijn die helemaal nooit meer zullen bezwijken voor de, euhm, laten we zeggen wat minder gezonde voeding die er in overvloed te krijgen is. En ik denk dat de kracht van Jason's methode er in zit in het feit dat hij dat ook beseft en toegeeft, je kan best dropjes eten als je wilt, het is niet dat je het niet mag, maar als het goed is wil je het niet. En als je het wel wil, dan eet je ze toch lekker?  Volgens mij werkt het het beste als je dat niet bestempelt als dat je de fout in bent gegaan, maar dat je gewoon er even voor gekozen hebt wat minder voedzaams in je lijf te stoppen. Dat is nu gebeurd en daar kan je ook niks meer aan veranderen.  Een beetje het 'either do it and shut up about it, or don't do it and shut up about it, but shut up about it' verhaal, waarmee ik trouwens niet bedoel dat ik vind dat je niet mag zeggen dat je dropjes hebt gegeten en er van baal, want soms moet je nou eenmaal even je hart luchten. Ik denk eerder dat deze slogan vooral werkt als je hem vooral bij je eigen innerlijke stem probeert toe te passen, dat stemmetje dat zegt  - zie je nou wel, je bent weer de fout in gegaan en misschien nog wel veel onaardigere dingen, tegen die stem moet je eigenlijk gewoon zeggen: shut up about it ;) En bovendien, je lijf kan heus wel af en toe een zak dropjes aan! Of een bak ijs (waarvan ik mezelf verdenk dat ik daar vast een keer voor zal bezwijken;)

Euhm, klinkt dat een beetje logisch? Of ben ik aan het ratelen en is het warrig?

Anyway, als het geratel is, hoop ik toch dat je er wat aan hebt ;)

ik heb vanavond zelf iets chocolademelk achtigs gefabriceerd, zelfgemaakte amandelmelk, rauw cacao poeder, beetje tahin, honing en nog wat gemalen kokos. Had misschien nog wat meer honing in gemogen, maar was best een geslaagd experiment :) En nu ga ik een bestandje aanmaken met alle recepten van Jason die ik tot nu toe ben tegen gekomen, komen er ook best veel voorbij op facebook heb ik in de gaten! Oh, en morgen is de trekking van de winnaar van de detox.... spannend!!
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Vandaag als ontbijt weer de bloodbuilder gehad. Ik ben inmiddels ook gewend aan de smaak van rauwe biet door mijn sapjes/smoothies. Vanmiddag maak ik er weer eentje met citrusvruchten voor mijn broodnodige vitamine c.
EllenL
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door EllenL »

Ik heb vanmorgen mijn voorlopig laatste turbo smoothie gehad, de ananas is nu echt even op ;) Morgen ga ik de blood builder uittesten!
EllenL
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door EllenL »

Jammer... we hebben niet gewonnen  :( ;)
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bah zal wel iemand uit de uk gewonnen hebben.....
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

ik zeg doorgestoken kaart!  :P
Irish
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Irish »

Tijd om Jason ZELF te blenderen dan :naughty:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

:biggrin2: :biggrin2:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Toen ik zag wat de prijzen waren, was het mij al duidelijk dat iemand uit de uk dit ging winnen, er zitten veel dingen bij die je alleen daar kunt uitvoeren qua prijs. En wie heeft er gewonnen..... jawel iemand uit de uk...... ::)

Plaats reactie