Edit; als je newpharma bedoelt, die heeft de Skin en Joint momenteel niet
Doils Skin/Joint/Senior
Moderator: Lizzy
Re: Doils Skin/Joint/Senior
Senta, oeh dat klinkt heel interessant, vertel 
Laatst gewijzigd door Xerox op do 07 feb 2013, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Die bedoel ik idd, en zit te kijken ze zijn nu weer 5 euro duurder geworden 
Maar dan scheelt het nog 11 euro.
De levertijden wisselen per dag, gewoon steeds ff kijken!
Maar dan scheelt het nog 11 euro.
De levertijden wisselen per dag, gewoon steeds ff kijken!
Ons hondje met spondylose krijgt de joint. Doet het er goed op. Krijgt het nog niet super lang, maar je ziet echt verbetering! Voorheen kon ie soms amper lopen, nu scheurt ie bij tijden weer voorbij je! Mag ook wel, hij is nog jong zat! Pas 4 jaar.
Wat betalen jullie voor een flesje dan? Ik heb toen voor een flesje van 100 ml € 26,50 betaald. Moest bij die shop nog iets anders hebben, dus ook niet verder gekeken naar prijzen...
Wat betalen jullie voor een flesje dan? Ik heb toen voor een flesje van 100 ml € 26,50 betaald. Moest bij die shop nog iets anders hebben, dus ook niet verder gekeken naar prijzen...
-
Genji Miles
- 2-sterren

Ik bestel hem altijd voor Genji hier: http://www.newpharma.be/apotheek/search ... key1=doils als je er twee bestelt tegelijk (ivm bezorgkosten) ben je nergens goedkoper uit zover ik weet...
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Yep, ik bestel het ook bij Newpharma.
Snel in huis en vergeleken bij de meeste verkooppunten een stuk voordeliger.
Snel in huis en vergeleken bij de meeste verkooppunten een stuk voordeliger.
-
mysmoothcollies
- 4-sterren

Vind het nog steeds stevig aan de prijs, hoelang doe je met 1 flesje?
Dat hangt van het gewicht van de hond af. Je geeft 1 ml per 10 kg lichaamsgewicht.mysmoothcollies schreef: Vind het nog steeds stevig aan de prijs, hoelang doe je met 1 flesje?
Zo dat scheelt best veel!Genji Miles schreef: Ik bestel hem altijd voor Genji hier: http://www.newpharma.be/apotheek/search ... key1=doils als je er twee bestelt tegelijk (ivm bezorgkosten) ben je nergens goedkoper uit zover ik weet...
Ik de Doils Joint (nu voor de 1e keer) bij Petduka besteld, was daar in de aanbieding voor 43,95 + 3,50 verzendkosten.
Volgende keer bestel ik hem bij Newpharma en dan neem ik er inderdaad gelijk twee dat scheelt best veel
Dank je voor de tip!
Kimber ze hebben vaak backorders, dus bestel ruim vooruit, succes!
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Hier ook bij Newpharma MAAR de 2 keer dat ik het hier besteld heb zaten ze de flesjes ook al bijna tegen de datum aan, dus ik denk dat ze partijtjes opkopen die nog 3 maanden goed zijn. In het begin bestelde ik ze bij dierapotheker.nl. Hier gaan er bijna 2 flesjes per maand doorheen.
Dank je wel voor de tip!Senta schreef: Kimber ze hebben vaak backorders, dus bestel ruim vooruit, succes!
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
ikzelf (artrose) en mijn oudere honden (waarvan 1 met artrose) slikken deze Omega-3 capsules, met prima resultaat !
volgens mij in verhouding een stuk goedkoper
http://www.glucosamine.com/nl/omega-3-9#ingredients
verder hebben wij daar ook de glucosamine capsules van
volgens mij in verhouding een stuk goedkoper
http://www.glucosamine.com/nl/omega-3-9#ingredients
verder hebben wij daar ook de glucosamine capsules van
ijn echt veel te laag gedoseerd in omega om therapeutisch te kunnen werken, of je zo dr ontzettend veel van moeten geven wil je aan de dosering van doils voldoen, en dan ben je inene een stuk duurder uit.
Ik heb het voor het gemak bij de dierenarts besteld, maar wat een prijsverschil, niet normaal.
Maakt in mijn geval niet zoveel uit omdat ik minstens een half jaar doe met 1 flesje.
Maakt in mijn geval niet zoveel uit omdat ik minstens een half jaar doe met 1 flesje.