Ik heb nu een week vakantie, dus kan alles meemaken als het goed is
Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Hé Lizzy ??? hoe is het met biscuit? hoe lang moet ze nog? filmpje op 11
Volgens mij mis ik iets, het zouden toch Valentijnpups worden? Dan moet ze nog 5 dagen 
joh spannend hoor, veel succes komende tijd
effe brutaal vraagje kunnen andere mensen ook meekijken op de webcam en zo ja wat moet je dan intikken om het te zien (als ie het weer doet)
lijkt mij zo leuk heb het ook al div keren van veulentjes gezien en 1 keer olifantje zo schattig
effe brutaal vraagje kunnen andere mensen ook meekijken op de webcam en zo ja wat moet je dan intikken om het te zien (als ie het weer doet)
lijkt mij zo leuk heb het ook al div keren van veulentjes gezien en 1 keer olifantje zo schattig
Iedereen kan meekijken. Als ie het doetkiara schreef: joh spannend hoor, veel succes komende tijd
lijkt mij zo leuk heb het ook al div keren van veulentjes gezien en 1 keer olifantje zo schattig![]()
Weet niet of je het al weet of er iets aan hebt, maar je web geeft aan Audio only.
Wat leuk zo Lizzy! Best gek eigenlijk dat je zo kan meeleven met honden en mensen die je verder helemaal niet kent.
Heel veel succes met wachten en vergeet niet te genieten!
Heel veel succes met wachten en vergeet niet te genieten!
- cactus-girl
- 3-sterren

Ik sluit mij hier helemaal bij aan!Roef & Hidde schreef: Lizzy bedankt dat je ons alles van "dichtbij"mee laat maken.
ik vind het echt heel erg leuk,spannend,ontroerend om te lezen.
sterkte voor de komende dagen voor Leo en jou,en natuurlijk de as puppenmamma`s![]()
spannend allemaal, hoop dat ze snel begint en ik duim voor jullie dat alles goed gaat. Wanneer zou de exacte datum zijn??
bij mij geeft hij bij de u-stream ook alleen audio en daarna dat shockwave gecrashed is
bij mij geeft hij bij de u-stream ook alleen audio en daarna dat shockwave gecrashed is
ik loop de hele dag niets anders te doen als op mijn zak te kloppen om te checken of mijn telefoon er wel in zit , 10 keer erop kijken terwijl er niet gebeld is ...jemig ik wordt gek van mezelf !
hahaha herkenbaar, ik had dat met de bassen pups maar dan met internet en toen ging de router kapot, ik had het niet meer.henneke schreef: ik loop de hele dag niets anders te doen als op mijn zak te kloppen om te checken of mijn telefoon er wel in zit , 10 keer erop kijken terwijl er niet gebeld is ...jemig ik wordt gek van mezelf !
Spannend hoor Lizzy, succes met de bevalling!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
net ging de telefoon.........ADRENALINE........henneke schreef: ik loop de hele dag niets anders te doen als op mijn zak te kloppen om te checken of mijn telefoon er wel in zit , 10 keer erop kijken terwijl er niet gebeld is ...jemig ik wordt gek van mezelf !
even later weer telefoon.......ADRENALINE.........
Arme ziel!*Dorothea* schreef: net ging de telefoon.........ADRENALINE..............was het m'n moeder of ik een pot mayonaise wilde meenemen bij de winkel.
even later weer telefoon.......ADRENALINE.........was het m'n collega met een vraag over een patient die ik gisteren had opgenomen.
Heb je geen instructies achtergelaten dat NIEMAND je mag bellen?
Eigenlijk moet je een klein prepaidje nemen met geheim nummer wat alleen Lizzy weet 8)
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
henneke schreef: ik loop de hele dag niets anders te doen als op mijn zak te kloppen om te checken of mijn telefoon er wel in zit , 10 keer erop kijken terwijl er niet gebeld is ...jemig ik wordt gek van mezelf !
net ging de telefoon.........ADRENALINE........ ......was het m'n moeder of ik een pot mayonaise wilde meenemen bij de winkel.
even later weer telefoon.......ADRENALINE......... was het m'n collega met een vraag over een patient die ik gisteren had opgenomen
Ik bespeur hier toch wat broedse kipjes

Laatst gewijzigd door *Lia* op za 09 feb 2013, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Oh meiden ik vind het zo spannend

Heb je nog BH's of heb je alles al bij Lizzy ingeleverd?MarijeEnBoomer schreef: Oh meiden ik vind het zo spannend![]()
![]()
Hoe zou dat Leo staan, met 2 pupjes er in, daar willen we toch eigenlijk wel een foto van zien
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

In 1 bh van mij kan je bijna een heel nest kwijt