Wat denk je, heb je een slapeloze nacht?
Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Hé Lizzy ??? hoe is het met biscuit? hoe lang moet ze nog? filmpje op 11
Leuk dat we zo mee kunnen kijken zeg!!
maar je hoeft toch geen verstand van fokken te hebben , je moet goed kunnen tellen via een echo apparaat en ik hoop toch dat ze zich niet zoooo erg vergist hebbenFido schreef: Maar ik heb geen verstand van fokken hoor, ik gok maar wat adh van dikke buik![]()
Als er 15 a 16 pups geboren worden, zal ik Sleeuwijk wel bellen om te zeggen dat ze niet kunnen tellenhenneke schreef: maar je hoeft toch geen verstand van fokken te hebben , je moet goed kunnen tellen via een echo apparaat en ik hoop toch dat ze zich niet zoooo erg vergist hebben![]()
Begin toch wel medelijden met Bisq te krijgen ,lijkt ,oneerbiedig gezegd,net een ballon die op knappen staat.
( voor bisq)
-
**Jillaroo**
- 5-sterren

- Contacteer:
Ze ligt inderdaad te hijgen, ik kreeg net een denkadog reclame er onder door
Wist niet eens dat die meuk nog bestond....
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ik wilde net zeggen, ze hebben er 10 geteld en in sleeuwijk kunnen ze heel goed tellen.henneke schreef: maar je hoeft toch geen verstand van fokken te hebben , je moet goed kunnen tellen via een echo apparaat en ik hoop toch dat ze zich niet zoooo erg vergist hebben![]()
Ahhh dank je. Ik wilde net vragen hoeveel er geteld zijn want dat heb ik gemist*Dorothea* schreef: ik wilde net zeggen, ze hebben er 10 geteld en in sleeuwijk kunnen ze heel goed tellen.![]()
Tien nah dan zit ik er vet naast maar die buik zeg
Het ziet er inderdaad een beetje sneu uit, alsof ze een ballon in heeft geslikt, dat snelle ademen en dat hijgen.... Maar ja helaas, het hoort erbij. Ze zitten er in, ze moeten er ook weer uit. Een mensenbaby 'werpen' was vast ook niet alleen maar lollig 
- Angelique
- 5-sterren

Welnee, daar is ze echt niet dik genoeg voor.Fido schreef: ik durf het bijna niet te zeggen maar ik zal er niet raar van staan te kijken als het 15-16 stuks worden![]()
Ja ik ook...boskat schreef: Begin toch wel medelijden met Bisq te krijgen ,lijkt ,oneerbiedig gezegd,net een ballon die op knappen staat.![]()
![]()
( voor bisq)
En ik ben helemaal niet nieuwsgierig ofzo hoor.... De puppycam staat nu op mijn 2e monitor, zodat ik niets mis
Ehmmm, ik denk van ehhhmmm................ nietChantalKrijn schreef: Leuk dat we zo mee kunnen kijken zeg!!
Wat denk je, heb je een slapeloze nacht?![]()
Tijd voor een nieuw filmpje : (bedje staat klaar naast de werpkist).
Nee ook dat was niet lollig,vandaar mijn medelijden nu ook,ach als ze er eenmaal maar zijn,pfff vind het te spannend worden ga straks offline en wacht wel tot ze er zijn 
Snap ik hoor. Ik vind het ook sneu....boskat schreef: Nee ook dat was niet lollig,vandaar mijn medelijden nu ook,ach als ze er eenmaal maar zijn,pfff vind het te spannend worden ga straks offline en wacht wel tot ze er zijn![]()
Nee, ik herken het verliggen. Op een gegeven moment weet je gewoon niet meer hoe en wil je alleen maar slapen zodat je er geen "last" van hebt.Lizzy schreef: Het ziet er inderdaad een beetje sneu uit, alsof ze een ballon in heeft geslikt, dat snelle ademen en dat hijgen.... Maar ja helaas, het hoort erbij. Ze zitten er in, ze moeten er ook weer uit. Een mensenbaby 'werpen' was vast ook niet alleen maar lollig![]()