Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Hé Lizzy ??? hoe is het met biscuit? hoe lang moet ze nog? filmpje op 11
ik heb de cam weggeklikt, m'n laptop trekt het niet 
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Succes Biscuit! En Lizzy en Leo natuurlijk, en Henneke en Dorothea 
Ik ga mijn mand opzoeken. Leo zit nog driftig te lezen in het boek van Myra Savant Harris maar die zal ook zo wel naar bed gaan en de cam uit zetten.
welterustenLizzy schreef: Ik ga mijn mand opzoeken. Leo zit nog driftig te lezen in het boek van Myra Savant Harris maar die zal ook zo wel naar bed gaan en de cam uit zetten.
Wordt toch eens tijd dat je de naam van Bicuit (in de titel) met een hoofletter B gaat zetten hoor 
Ik met mijn dyslectie lees steeds Hoe is het met beschuit met muisjes

Ik met mijn dyslectie lees steeds Hoe is het met beschuit met muisjes
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
TrusteLizzy schreef: Ik ga mijn mand opzoeken. Leo zit nog driftig te lezen in het boek van Myra Savant Harris maar die zal ook zo wel naar bed gaan en de cam uit zetten.
Welterusten LIzzy en Leo. Ik wens jullie een goede en vooral rustige nacht. Voor het geval de bevalling toch doorzet, wens ik jullie veel succes en sterkte.... Dikke knuffel voor de mama to be...
Slaap lekker! Ik kan hast niet wachten om morgenvroeg snel de laptop aan te zetten om te kijken/lezen hoe het met jullie gaat!
- Charlie Angel
- Moderator
Jeetje, ben je de halve dag op sjouw, zie ik ineens een heleboel pagina's erbij in dit topic. Maar niks hoor. 
Ik hoop dat jullie een fijne rustige nacht hebben en voor wanneer het ook gaat gebeuren wil ik jullie alvast een hele voorspoedige bevalling wensen en een dikke knuffel voor de aanstaande moeders.
Ik hoop dat jullie een fijne rustige nacht hebben en voor wanneer het ook gaat gebeuren wil ik jullie alvast een hele voorspoedige bevalling wensen en een dikke knuffel voor de aanstaande moeders.
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

stomme pech......*Dorothea* schreef: ik heb de cam weggeklikt, m'n laptop trekt het niet![]()
balen zeg :-(
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Terug van een feestje en nog geen pupjes! Ik ben thuis Biscuit! Je kan 
pc aan.......bp.......Hé Lizzy???............alles nog rustig.........ik kom straks wel weer langs.....of zometeen 
Met dit soort topics begin ik altijd eerst op de laatste pagina omdat ik té nieuwschierig ben.Bernie schreef: Jeetje, ben je de halve dag op sjouw, zie ik ineens een heleboel pagina's erbij in dit topic. Maar niks hoor.
Ik hoop dat jullie een fijne rustige nacht hebben en voor wanneer het ook gaat gebeuren wil ik jullie alvast een hele voorspoedige bevalling wensen en een dikke knuffel voor de aanstaande moeders.![]()
Lizzy, ik reageer niet vaak in dit topic, maar ik ben een stille mee genieter! Hoop dat alles vlot en soepel verloopt en er straks een werpkist vol gezonde pups en trotse mama ligt!