Ik zit nu vanmorgen aan een eigen brouwsel, niet een heel groot succes, morgen maar weer gewoon een van Jason's recepten doen, lol
het grote Juice/Jason Vale topic/daar gaan we weer.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: het grote Juice/Jason Vale topic
Zo, gisteren een erg Jason onverantwoorde dag gehad
Ik voelde na de carnavals optocht al dat gisteren een haast - haast dag zou worden, dus toen mijn vriendin aanbood dat ik Angel daar wel kon brengen 's middags omdat hij anders ook heel de middag alleen moest zijn en dat wij dan na de repetitie lekker frietjes konden komen eten heb ik daar maar ja op gezegd
En toen was er alweer een jarige tijdens de repetitie die op nougat stukjes trakteerde, dat vond ik dan weer niet te zoet maar gewoon heel lekker en toen heb ik ook nog eens bier gedronken...
Maar ook dat was eigenlijk wel weer een keertje lekker, dus ik vond het wel een geslaagde dag even zondigen, als je het doet, moet je het ook goed doen 
Ik zit nu vanmorgen aan een eigen brouwsel, niet een heel groot succes, morgen maar weer gewoon een van Jason's recepten doen, lol
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vanmorgen een lekker sapje gemaakt van een restje witte druiven, 3 appels en een stuk citroen. Lekker hoor.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Klinkt lekker Hanna!!
Recept van vandaag:
CLEAR SKIN ELIXIR
If you need help with a skin problem, you have to try the CLEAR SKIN ELIXIR taken from the Keeping It Simple book (www.juicemaster.com/keeping-it-simple) which is currently on special offer! Let me be clear here, no one juice or smoothie of anything, no matter what, will cure you of psoriasis or eczema. However, creating a more alkaline environment in your body and getting your essential supplements will go a long way to helping. Have the following smoothie for breakfast and/or dinner as often as possible and reduce your intake of alcohol, tomatoes, tobacco, peppers, aubergine (egg plant), orange juice and diary. Recipe: Juice - 2 apples, 1 handful of spinach, 1/4 cucumber, 1 stick celery, then blend with 1/2 avocado. One of the best minerals for skin is zinc and this smoothie has a great deal of this much-needed mineral. It's also rich in essential fats which are of paramount importance to getting clear skin. Want to know more? Download the completely free Clear Skin Guide from here http://www.juicemaster.com/clear-skin-programme
Recept van vandaag:
CLEAR SKIN ELIXIR
If you need help with a skin problem, you have to try the CLEAR SKIN ELIXIR taken from the Keeping It Simple book (www.juicemaster.com/keeping-it-simple) which is currently on special offer! Let me be clear here, no one juice or smoothie of anything, no matter what, will cure you of psoriasis or eczema. However, creating a more alkaline environment in your body and getting your essential supplements will go a long way to helping. Have the following smoothie for breakfast and/or dinner as often as possible and reduce your intake of alcohol, tomatoes, tobacco, peppers, aubergine (egg plant), orange juice and diary. Recipe: Juice - 2 apples, 1 handful of spinach, 1/4 cucumber, 1 stick celery, then blend with 1/2 avocado. One of the best minerals for skin is zinc and this smoothie has a great deal of this much-needed mineral. It's also rich in essential fats which are of paramount importance to getting clear skin. Want to know more? Download the completely free Clear Skin Guide from here http://www.juicemaster.com/clear-skin-programme
-
Antonia
- 5-sterren

Ik heb dit recept vanochtend gemaakt. Ik vond hem wel aardig maar niet bijzonder. Ik had er eigenlijk meer van verwacht.EllenL schreef: recept van vandaag op fb:
Today's recipe is stupidly delicious! CREAMY MANGO & HONEY HAPPINESS is sweet exotic pineapple juice blended with tropical mango and creamy yoghurt with a touch of honey. To make it juice 1/4 pineapple then add to a blender with the flesh of 1/2 mango, 2 tablespoons of bio-live yoghurt and a tablespoon of manuka honey. It's totally delicious and a great Saturday treat. Feel free to share with the world! You can find this recipe and many more in the Funky Fresh Juice Book http://www.juicemaster.com/the-funky-fresh-juice-book
-
Antonia
- 5-sterren

Ik heb eerst de honing die ik nog had opgemaakt. En daar na de rauwe Manuka honing van Greenbay gekocht bij superfoodstore.nlIrish schreef: Waar hebben jullie manukahoning vandaan? Of is een willekeurige koudgeslingerde honing ook goed?
Ik vind die echt heel erg lekker.
https://superfoodstore.nl/nl/manuka-hon ... rking.html
-
Antonia
- 5-sterren

Net als lunch de power pittas gemaakt, met winterpostelijn en alfalfa. Lekker, ik kan er weer even tegen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik zit weer op mijn werk na een week ziek te zijn geweest. Omdat ik nog veel hoest vandaag fijn sapjes mee naar het werk. Als ontbijt heb ik de turbo express bij, als lunch een halve liter blood builder en als middagsapje de cold war die in de vriezer is geweest vannacht. Ik ben er dus weer helemaal klaar voor vandaag. 
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
ik zit nu ff snel aan water met citroen,vanmorgen al heen en weer geraced en Angel weggebracht voor een dagje, zo richting gebouw en dan richting duitsland voor carnavalsoptocht... in de koelkast die ene van de 3 daagse detox met rode biet en paprika en citroen enzo en nog een halve liter lemon ginger zinger... en nog 3 (helaas geen volkoren) wraps met roomkaas, spinazie, kipfilet (vleeswaren plakjes) en een beetje zelfgemaakte pesto... en dan vanavond maar gewoon mee uit eten 
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik vind jullie geweldig hoe jullie het vol houden

-
hannabelgje
- 5-sterren

Nou dat volhouden valt wel mee hoor, ik eet ook tussendoor en vooral 's avonds minder gezonde dingen 
-
hannabelgje
- 5-sterren

MMMMMM aan het genieten van een halve liter blood builder. Heerlijke lunch. 
Weinig tijd op dit moment om het topic door te spitten maar kan iemand mij vertellen of de recepten van de 7 dagen sappen voor 1 persoon is of voor meerdere?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Voor 1 persoon.
Dank je! dan doe ik het toch goed. Weet ik gelijk dat ik straks op de markt 10kg appels en 8 ananassen kan kopenhannabelgje schreef: Voor 1 persoon.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vandaag twee flessen turbo smoothie en 1.5 fles bloodbuilder mee naar het werk, watren beetje grote appels dus van de bloodbuilder een beetje teveel, maar dat komt vast wel op vandaag 
Zijn nog de jonagold appels die toen bij de appie xl 4 euro voor 5 kilo waren in december.
Gaat heel erg goed in de kelder. Voor de knaag nog een appeltje en een banaan bij me.
Zijn nog de jonagold appels die toen bij de appie xl 4 euro voor 5 kilo waren in december.