Pup heeft verlammingsverschijnselen
Moderator: Lizzy
Re: Pup heeft verlammingsverschijnselen
Ik heb maandag vrij kunnen nemen dus ga er maandag heen! Gelukkig!
Goed zo! 
Heel veel sterkte en succes. Ik hoop dat jullie de kleine mop weer op de rails krijgen. Mijn duimen draaien voor jullie.
Heel veel sterkte en succes. Ik hoop dat jullie de kleine mop weer op de rails krijgen. Mijn duimen draaien voor jullie.
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

wat fijn dat je nog eerder terecht kanAdriane schreef: Ik heb maandag vrij kunnen nemen dus ga er maandag heen! Gelukkig!
Adriane schreef: Ik heb maandag vrij kunnen nemen dus ga er maandag heen! Gelukkig!
Hallo allemaal! We zijn net weer thuis! Hij heeft z'n eerste behandeling gehad... Over 3 weken word ik gebeld om te kijken of er vooruitgang is... Zo niet worden we doorverwezen naar de neuroloog...
De duimen draaien!
En miik: nogmaals heel erg bedankt voor de tip!
De duimen draaien!
En miik: nogmaals heel erg bedankt voor de tip!
En wat heeft hij nu?
Dat weten we nog niet... Hij had in ieder geval een aantal blokkades in z'n rug... Die zijn verholpen...
Als dat de oorzaak zou zijn zou hij moeten verbeteren... Zo niet dan is het ws een auto-imuunziekte...
Als dat de oorzaak zou zijn zou hij moeten verbeteren... Zo niet dan is het ws een auto-imuunziekte...
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

m'n duimen draaien mee 
Spannend hoor. Die ontstoken pootjes zei ik je toen al, auto imuum. Maar dat de rest van de poten zo gaat reageren is wel heel erg heftig. Daar heb ik echt geen ervaring mee, wel met autoimuum en ontstoken voetzooltjes.Adriane schreef: Dat weten we nog niet... Hij had in ieder geval een aantal blokkades in z'n rug... Die zijn verholpen...
-
Maaikiehhh
- 2-sterren

- Contacteer:
ik kan je Erwin van Gijtenbeek aanraden van www.anyanimal.nl
Die hebben laatst een stuk geschreven over honden met verlammingsverschijnselen die ze weer helemaal op de been hebben geholpen.
Die kan je iig even bellen
Die hebben laatst een stuk geschreven over honden met verlammingsverschijnselen die ze weer helemaal op de been hebben geholpen.
Die kan je iig even bellen
Senta: ja dat klopt! Dat heb ik altijd in m'n achterhoofd gehouden maar het bleek niet ontstoken te zijn maar door het likken te komen... Nu ik hoor dat er zenuwproblemen zijn is dat begrijpelijk... Dan krijg je tintelingen...
Huskylover: daar ben ik vanmorgen geweest...
Huskylover: daar ben ik vanmorgen geweest...
O je heb osteopathie gedaan! Goed zeg, Erwin kan jullie cht heel goed helpen op dat gebied, bij hem zit je echt goed. Alleen je zult natuurlijk wel willen weten wat er nu écht aan de hand is! Ga je daar ooit achter komen?
Ik heb geen idee... Het zou leuk zijn dat te weten maar niet het belangrijkste... Vind het veel fijner als hij gewoon lekker beter word! Hihi!
Erwin wist niet of hij kiyomi kon helpen. Het valt in de categorie zwaar.. Maar hij gaat het in ieder geval proberen en dat vinden we de moeite waard!
Erwin wist niet of hij kiyomi kon helpen. Het valt in de categorie zwaar.. Maar hij gaat het in ieder geval proberen en dat vinden we de moeite waard!